als alle onvoldoendes nu richting Curacao komen ....dan krijg ik het druk! (ik werk voor verhuisbedrijf wat verhuizingen overzee verrricht...).....en ik help jullie hier wel hoor met inburgeren.....hier heb je geen test nodig!
4,9 Ook ik denk er hard over mijn koffers maar te pakken.... Of misschien verstandig om weer naar school te gaan??? Marian
Ik ga maar es kijken hoe mijn schoonmoeder leeft. Daar heb je ook geen inburgeringscursus nodig. Als het me daar niet te warm is blijf ik daar maar.
hahaha ik ben toch echt een nederlander zover als ons stamboeken kunnen nazien maar ik moet toch echt het land uit Ik had een 4,9
Ik had een 5,5 maar eerlijk gezegd vind ik enkele vragen wel een beetje raar hoor. Zeker die vraag over wat er in de vorige eeuw een traditie is geworden. Of je het nu juist hebt of niet, ben je een 'beter burger' als je weet dat de oudejaars-conference in 1953 een traditie werd? Maargoed, op zich leuk dat je die test zelf uit kan voeren .
hhaha, zou ook wat zijn, allemaal zwangeren gaan me zn allen in de plain, volgens mij mag ik niet eens meer vliegen haha, dan na de geboorte maar emigreren