De natuur doet gekke dingen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kabouter Klus, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vind dit toch wel héél slordig, haha! ;)

Ik kwam het onderstaande berichtje op een ander forum tegen, hihi... :D

"Hallo,
    Ik heb vandaag een Romed zwangersschaptest gedaan en daaop kwamen 2 streepjes te staan! Ik geloofde niet echt dat de uitslag klopte aangezien ik volgende week pas ongesteld moet worden!
    Dus deed mn man voor de grap ook een test en wat denk je...Hij is dus ook zwanger volgens de test!Hihihi!
    Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? "

Dus dames, onze kerels mogen ook wel eens gaan testen!

2. Wat een grap zeg! Zou wel mooi zijn als de heren ook eens zwanger zouden zijn.... hihi

Hoe kan dat dan toch?

Groetjes Jelske

3. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, dat vraag ik me ook af, haha!

Stel je voor zeg, dan krijg je van die taferelen als in die film waarin Arnold Schwarzenegger zwanger is! :D

Oh, en daarnaast; als je de heren al hoort klagen als ze eens een griepje hebben.... Hoe zou dat dan wel niet moeten gaan als ze persweeën hebben, haha!

4. Dat wordt een groot drama! Mijn kerel zou dat geen 9 maanden volhouden, dat weet ik zeker!

Groetjes!

5. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    "Au! Mijn buikje doet pijn!" "Au! M'n rug!".... zie je het al voor je? En wij dan zeker maar om iedere scheet op komen draven, haha.....

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Nou lekker weer dan! Maar is t niet zo dat ze zeggen dat mannen met de vrouwen 'meezwangeren'? ;)

7. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    op mannen urine slaat een zwangerschapstest altijd positief uit. ;)

8. Echt waar? Hebben mannen dan altijd HCG in de urine ofzo? Want daar moet ie toch positief op reageren?

9. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik weet niet op welke stof,maar heb het weleens gehoord,raar he?

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Zou fijn zijn als dat kon.
    Maar zouden de mannen dan ook 9 maanden het kindje kunnen dragen en de ochtendmisselijk van veel vrouwen kunnen overnemen?

weten ze ook eens hoe lastig het leven van een vrouw kan zijn... ha ha

11. Volgens mij zouden er veel minder zwangerschappen zijn als het van de mannen af moet hangen! Die van mij zou het zeker niet volhouden!

12. Niet meer actief

Haha, ik zie het al voor me!Ik denk dat de mensheid uitsterft als de heren het over zouden nemen!Zo zie je maar weer, nooit testen met Romed, allemaal rotzooi!

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0

Nou een vriendin van me twijfelde aan de digitale clear bleu testen toen hij bij hun in de eerste maand al positief aangaf en dat op 2 testen.
    Om zeker te zijn dat de test klopte heeft haar man toen ook over de test geplast en die was echt niet zwanger! Dus dat de test altijd positief uitslaat.... geloof ik niet.

Denk dat je eerder kan zeggen: romed testen rommel niet te vertrouwen!

Deel Deze Pagina