De natuur?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn nichtje zei zo mooi, ja mijn poes was ziek, toen werd ie erg moe en ging ie slapen, maar hij werd niet meer wakker en was ie dus dood. Nu ligt ie onder de grond en heb ik een nieuwe :)

En ze was er echt kapot van, vooral dat ze niet meer met het beestje kon knuffelen.

Eef is 2.5 maar ik denk idd dat ik het maar eerlijk moet zeggen..

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    lekker buiten laten..

Hier gebeurd het helaas ook..

toen ze klein was waren het regenwormen, daarna kikkers en nu muizen..
    ik vind het verschrikkelijk (vies) maarja..

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Vies he!? Onze kat doet het ook regelmatig maar dan met muisjes(aaah zelfs babymuisjes:() en met vogeltjes(aaaaah ook babyvogeltjes.. zucht..:(:(). Bij ons mogen ze gewoon nog naar buiten. Onze poes heeft het trouwens nog nooit gedaan.

Maar ik controleer wel heel erg goed of de bekkies leeg zijn voor ze naar binnen mogen! Onze meneer heeft een keer een levende muis meegenomen, gooide hij voor mijn voeten neer en ging toen weer buitenspelen. Stomme kat liet die muis gewoon lopen(jaaa mens, dat is toch jou cadeau! daar zit ik niet aan:p). Heeft twee weken geduurt voor ik die muis weer buiten had! Damn!! Wel een lieve foto opgeleverd, zie hier onze spiderman:p:p

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Due foto echt geweldig.. Kom niet meer bij!

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Whahaha jaaa lief he! Die veldmuisjes zijn wel heel erg schattig om te zien hoor!

Als ze beestjes meenemen mag je het trouwens wel echt als een compliment zien. Het zijn echt cadeaus aan jou. Ze willen je laten zien dat ze je lief vinden en het fijn hebben, dan komen ze je "voedsel" brengen. Ieuw..

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hier elke ochtend een muizenlijk in de tuin en af en toe ook een vogel. Ik kan me er niet druk om maken hoor. Een kat heeft nu eenmaal een jachtinstincht en ja, dan gaan ze jagen hè...

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ah gossie wat liefff..... maar ben toch blij dat ik een hond heb.......:D

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi wat hebben we ook een jagers:p Maar die merel van jouw kat is wel een hele prestatie als ik zo de rest lees, de meeste houden het bij muisjes!!

Hij vindt je vast heeeeeeeeel erg lief:D

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik had nog een andere poes (sinds een half jaar overleden) en die had ook eens een vogel mee.. een spreeuw geloof ik.. arme beest leefde nog en die poes maar door douwen om door het kattenluikje te komen..

Ik heb de dierenambulance gebeld:) maarja die namen niet op.. en omdat ik naar de fertiliteitskliniek moest heb ik hem in een doosje gestopt en aan de buurman gegeven (werkt ook bij de dierenambulance) ben wel benieuwd of hij het overleefd heeft.. maarja had toen even iets anders aan mn hoofd toen ik terug kwam;)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    aaaaah kwabbernoot wat een lieve foto!

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

@Kwabbernoot: wat een gewéldige foto! Ik kan me voorstellen dat het voor jou wat minder geslaagd was, maar ik geniet van dat soort plaatjes.

@Springmuis: Ik had juíst van jou wel wat meer begrip voor de slachtoffers verwacht...

12. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    onze poes vangt ALLES wat los loopt in de buurt
    ook met een belletje om!
    miss heeft ze een manier gevonden om te sluipen zonder lawaai te maken?
    en ze doet het gewoon puur voor de kick want er wordt mee gespeeld, gedood en ze laat het in de tuin liggen..
    zomerdag vinden we elke dag lijken in de tuin.....

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahahaha ik dacht huh? maar had het dikgedrukte nog niet gezien:)

Deel Deze Pagina