Het is echt vreselijjk, ik verander in een Smartie monster terwijl ik tot aan vorige week totaal geen behoefte heb gehad aan snoepgoed/vettigheid Lijkt wel alsof ik doorlopend trek heb!
Hier een verslaafde aan zwart/witjes. Ik koop een zak per week en echt niet meer. Het liefst zou ik een zak per dag leeg eten maar dat is niet echt goed ben ik bang.
o heerlijk zwart/witjes, ik vind het ook zo moeilijk om het bij een handje vol te houden. en chocolade o heerlijk maar van deze verslaving ben ik gelukig alweer een paar wk af en ik zeg gelukkig want je zag me rondom dichtgroeien haha. nu zijn de ijsjes in hier o en blokken oude kaas, en dan heb ik het echt over een pondblok per 3dg o heerlijk
Ik heb een ijs verslaving! Die van Hertog, met bosvruchten Hmmmm denk dat ik zo nog maar een bakjemoet kopen
Meiden passen jullie maar op met je zoute dingen eten. Ik vind ze ook heerlijk.Maar het zijn ook goede vocht vast houders Nu zal je er nog niet echt last van hebben maar dat komt later wel ik heb nu ook olifanten pootjes. Enne smarties lekker
krijg meteen trek in smarties! zwart/witjes zijn ook zo lekker! maar daar ben ik laatste tijd een beetje voorzichtiger mee omdat mn bloeddruk op het randje is.. laatst ook salmiakriksen zitten eten.. toen ik het halve zakje op had bedacht ik me dat het ook drop is en dus niet goed voor je bloeddruk..
Heel herkenbaar! In het begin van mijn zw.schap was ik verslaafd aan zure matjes en cola. Nu zit ik al dagen aan de Lion (kingsize), aardbeien en kersen... De laatste 2 zijn dan wel gezond, maar het is wel een superverslaving!
Hier ook een smarties verslaafde. En ook pas de laatste weken. Ik koop een zak mini smarties en die doosjes stort ik leeg in een pot.....en dan graaien maar.
Mjammie het klinkt erg lekker, maar op de een of andere manier heb ik bij deze zwangerschap totaal geen behoefte aan snoepjes, snacks en dat soort dingen... Ik heb een fruitverslaving: elke dag bij het avondeten moet er gewoon een bord met verse fruitsalade klaarstaan, echt heerlijk !
Ik heb zo'n tien minuten geleden de verse eierkoeken van de bakker ontdekt (hoe bedoel je goed ontbijt) en die zijn lekker....zoveel beter dan die droge krengen uit de super. Vrees dat ze op een verslaving gaan uitlopen
Ik had ook vooral op het eind van mijn zwangerschap heel erg trek in chocolade en zoetigheid! Wel wat later dan jij, vanaf 35 weken ongeveer denk ik
In het begin was ik van de kaas, maar nu is het fruit en dan vooral perziken, heb in slechts 4 dagen ongeveer 1,5 kg gegeten + de nodige appels en bananen. Manlief vind het wat veel, maar ik heb zoiets van: beter fruit dan frikandellen of iets dergelijks. Hoewel ik vooral naturel chips ook erg lekker vindt en soms krijg ik spontaan trek in een turkse pizza met knoflooksaus en sambal..jammie jammie.
Ja man! Ik heb in mijn hele zwangerschap nog meer fruit gegeten dan in mijn hele leven voor de zwangerschap Helaas geldt dat ook voor ijs en snoep
Hier nog zo een Veel fruit (hield er altijd al van, maar nu gaat het ook als een speer) Maar ook veel snoep trek (salmiak lollies en momenteel vooral SCHUIMBLOKKEN man wat zijn die lekker!) Nouja, mn bloeddruk is nog prima.... en ik eet verder gewoon heel gezond.. dus zo erg kan het toch niet zijn?
Bloeddruk is natuurlijk erg belangrijk, maar ik neem aan dat je ook niet teveel wil aankomen? Nou... op een gegeven moment was ik 3,5 kilo aangekomen in 3 weken ( dat was zo rond de 23 weken) en toen zei de vk wel tegen me dat als ik zo door zou gaan met snoepen, ik boven het gemiddelde uit zou komen qua aankomen... dus meer dan 15 kilo. Toen schrok ik toch wel en ben ik echt gaan opletten en daarna ben ik nooit meer zoveel in 1 keer aangekomen. Nu zit ik in totaal op 13 kilo en ik moet nog 2,5 week, maar die laatste paar weekjes heb ik echt weer trek in zoetigheid! Grrrrrrr Moeilijk hoor...