Haha ja Stond ook raar te kijken, zag t topic op de overzichts pagina wel maar in de lounge was hij weg, tot ik terug ging en hem opende, toen had ik t door.
Ik had ook iemand onder de negeerknop staan om dezelfde reden maar heb haar er van af moeten halen omdat de meeste topics onleesbaar werden.
Ik wist niet eens dat het kon. Als ik me ergens aan erger wacht ik een tijd voor ik weer in dat gedeelte kom. Zoals laatst een heel corona topic in waar valt je mond van open. Als ik daar over wil lezen ga ik wel naar dat gedeelte. Nu had ik weer een topic minder om te lezen terwijl dat in van mijn favoriete topics is. Gelukkig nu weer in orde
Hahaha, leuk dat je me volgt , maar als je het zat bent kan je me ook op insta onder ‘de negeerknop’ zetten Geldt natuurlijk ook voor jou
Thanks, dat vind ik echt leuk om te horen! En ik ben er ook wel blij mee, want ik vind het een hele leuke aanvulling op mijn hobby (loopt steeds meer uit de hand ). Dus ook bedankt voor het spreekwoordelijke zetje Ik dacht het eerst wel te weten, maar dat had ik bij een paar. En mijn geheugen is zo slecht dat ik nu niet meer weet wie ik bij wie had bedacht. Dus je bent nog heerlijk anoniem
Whahaha ik ga eens kijken hoe dat technisch kan. Of gewoon al mijn ‘hoofdfoto’s’ een zwart vlak met de tekst ‘pas op! met foto!’ (Toepasselijke zp warning toch )
Ik heb wel eens iemand onder de negeerknop gehad ja. Dan had ik gewoon geen zin in al die halve zielige verhalen waar iemand dan: wat is er? Op moest vragen oid.
Haha wilde je zo graag weten of ik je onder de negeerknop had staan dat je daar speciaal een topic voor hebt aangemaakt dan?
Ik heb in al die jaren 1 iemand onder de negeer gehad. Die haalde echt het aller slechtste in me naar boven en verleide me telkens tot discussies die ik helemaal niet wilde voeren en had er een handje van mijn woorden altijd uit verband te trekken of elke reactie letterlijk te ontleden om, naar mijn idee, reactie uit te lokken. Uiteindelijk ook maar voor een maand of 2 want vond het verdomde irritant dat ik in sommige topics dan maar de helft meekreeg en dan alsnog genegeerde reacties aanzette. Diegene bleef trouwens wel stug op me reageren zag ik dan terwijl ze wist dat ik haar op negeer had staan. Ze is onder die Nick uiteindelijk weg gegaan en onder een andere terug gekomen kwam ik laatst achter. Ik vind haar nu een stuk minder irritant dan toen dus negeren is niet meer nodig. Voor de rest nooit de behoefte gehad iemand te negeren.
Op je stukje geïnteresseerd zijn in hoe dat werkt.. ben ik nou gek? Dat heb je nog niet zo lang geleden allemaal getest door iemand op negeer te zetten (om dat te testen) of iemand bij jou? Ik herinner me namelijk een gesprek daarover.