Ha meiden, niet de moed opgeven hoor! Al heb ik deze maand ook zoiets van tja, reken maar nergens op. Niet omdat er iets specifieks tegenzit maar omdat gewoon omdat ik met mezelf heb afgesproken er deze maand minder mee bezig te zijn... Succes allemaal!
Mag ik hier ook mee schrijven? Ik ga er deze ronde ook niet van uit.... de redenen: - ronde 49... waarom nu wel - eerste ronde sinds mn spiraaltje voor het herstel van mn zoveelste baarmoeder operatie. - ik hou toch niets bij - spontaan is de kans kleiner dan 1% ivm zeer slechte zaad kwaliteit (vandaar dat we eigenlijk in de icsi molen zitten maar nu een lange pauze hebben ivm de operatie). Wel wil ik iedereen super veel suc6 wensen deze ronde! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Oja ik zit op cd1 .
@Migske... wow gefeliciteerd!! Mij niet te veel hoop geven zo he? Voor ik het weet begin ik te zeveren over "kwaaltjes" @XLizzie... tja, als ik jou onderschrift lees kan ik je helemaal begrijpen! Heb je wel goed-maak-s.. gehad met manlief? @Eefjeh... lastig he, zo'n wisselende lf? Ik zeul ook dagen met tampons enz... mijn lf is tussen de 8 en 12. Al is hij de laatste maanden gelukkig 12 geweest. @Stiertje... welkom! Ook jij succes met niet teveel verwachten haha! @Cybell... jij ook welkom!! Poeh... ronde 49 *knuf* Wat vervelend dat jullie weer in een "pauze" zitten. Hoelang heb je een spiraaltje moeten hebben? @Hier... gezellige, zonnige dag gehad! En dan gaan we zo genieten in de nieuwe achtertuin van de buufjes. Ik zit nu op 7 dpo en NERGENS, maar dan ook nergens last van... temp is niet wonderbaarlijk. Dus deze ronde verwacht ik er dus echt niets van... de eerste keer in 18 maanden!
Dames, wat hebben jullie zitten kletsen! @migske gefeliciteerd. Geeft goede hoop! @xlizzie wat een onderschrift zeg! Respect! Hier vandaag heerlijk genoten van de zon. Kwaaltjes? Ik durf het niet meer te zeggen. Heb al een dag of 4 flinke lage buikpijn. Zit op 9 dpo dus weet niet of het echt een kwaaltje is, zou wel mooi zijn maar durf er eigenlijk niet op te hopen. Sinds gisteren ook het nodige maagzuur/boeren, maar dat kan ook een griepje zijn.. Het heerst. Vanmiddag toch zitten twijfelen of ik m'n laatste testje zou doen, maar het is nog zo vroeg hè. Ik doe het dus ook maar heel stoer niet! Nu nog even lekker in het avondzonnetje in de tuin.
Blegh, zit op dag 36 en mijn temp blijft maar laag. We hebben bijna 3 weken on de dag geklust maar waren het dan wel zat. Ik ga ervan uit dat het deze ronde dus niks wordt want dat ei kan nu echt elk moment komen.
@Saartje... wow 3 weken om de dag? Knap hoor! Ik snap dat het daarna wel even klaar was haha! @Pien... stoer volhouden he? We lopen bijna gelijk! Ik zit 8 dpo @Hier... vandaag vieren we onze verjaardag (hopelijk verdwijnen de wolken snel!) Pfff 3 jaar geleden op onze verjaardag konden we iedereen vertellen dat we eindelijk goed zwanger waren. Blijft toch altijd een fijne herinnering Zo, en nu zoontje uit bed halen. Die is ook net wakker! Temp... ook niet hoog. Kwaaltjes zoals ik elke maand denk te hebben... 0,0
@Pien, vol blijven houden! Moeilijk he... Genieten van het weer en toch proberen ergens anders aan te denken (wat klinkt dat toch makkelijk) @Cyntje78, Gefeliciteerd!! Mooie herinnering en wie weet Geniet van jullie dag en de wolken zullen snel plaatsmaken voor die heerlijke zon! @Saartje, ik kan niet anders zeggen dan WAUW! Ook ik snap dat je dan even klaar bent.. Nou ik heb echt een rotnacht gehad! Kreeg ineens heftige menstruatiekrampen en pijn in mijn bovenbenen(soort van groeipijn, geen idee of jullie dit kennen van vroeger) duurde ongeveer half uur tot een uur en toen was het weg.. Maar kreeg het er helemaal warm van en werd misselijk, zo erg was het Nog nooit eerder gehad. Maar ook nog geen menstruatie tot nu toe... Pffff
Spannend Eefjeh! Wanneer ga je testen? Groeipijn is vervelend ja, ik heb dat vroeger ook vaak gehad. Hielp alleen weinig want ben uiteindelijk 1.60 geworden haha! De eerste visite is geweest. En de rest komt vanmiddag natuurlijk tegelijkertijd. Heb altijd zo'n hekel aan eigen feestjes. En dan die plakkenblijvers.... terwijl ik op een gegeven moment zooooo graag op de bank plof. Maar het weer is aardig goed blij getrokken! Joepieee!! Ik moet de komende 2 dagen werken dus w.s. zal ik woensdag een test wagen, dan zit ik op 10 pdo en ik kan me nooit beheersen haha!
Ik wilde eigenlijk vandaag testen. Maar heb alleen nog maar ovulatietesten, stiekem wel een geprobeerd. . Haha, die was positief. Maar ja dat zegt nog niks hè. . Morgen maar even langs de kruidvat. Dus als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een test! Ja erg is dat altijd hè. Alleen maar rennen en maar hopen dat je nog wat van de dag voor jezelf hebt. Het is zo moeilijk om je in te houden met testen, haha. Ik ben dus zo gek dat ik zelfs een ovulatietest gebruik!
Ik ben sinds een aantal maanden helemaal met het testen gestopt; geen ovu of zwangerschapstesten. En klussen alleen als we er zin in hebben (ik weet toch nooit precies wanneer ik ovuleer, mijn cyclus is tamelijk onregelmatig) En sindsdien is het veel leuker geen verplichtingen meer en dergelijke. Als ik 1 week overtijd zou zijn, kan ik altijd nog testen! Het enige wat ik doe, is trouw mijn foliumzuur en tarwekiemolie nemen
Ohh knap dat je dat kan! Ik kan dat dus écht niet he? Had voor deze ronde het tempen afgezworen om me te laten verrassen haha... maar nee, hoor, vrolijk doorgetempt na ei
Dat was mijn bedoeling ook jullie hele goede hoop geven! Want dit topic trok me meteen aan haha want ik had echt geen hoop meer afgelopen ronde.... Gun jullie allemaal snel een prachtige mooie dikke posi test! Bedankt voor de felicitatie meid hoop jullie allemaal snel ook te mogen feliciteren
Hhhmmmm ik ben ongi... Jammer. Tis weer goed met mijn man Ronde 14 dan maar.... Ppfff ben sip ervan!!
Balen xLizzy! Hier op 11 dpo ontzettende buikpijn (die ik overigens als bijna een week heb). Wordt er echt heel onzeker van. Twijfel of ik nu toch maar een testje moet gaan doen of dat ik gewoon moet gaan wachten tot ik misschien ongesteld word...
Balen XLizzy! Ik snap het wel dat je er verdrietig van bent... knuf! @Pien25... oeh... morgenvroeg een testje @Hier... wéér een collega zwanger. Ik heb haar gewoon niet kunnen feliciteren.... erg he? Voel me haast een verbitterde vrouw Dus net even een berichtje gestuurd met uitleg. Gelukkig begrijpt ze dat wel... lieve collega Hier 9 dpo of zoiets.... temp mooi hoog en verder HELEMAAL nergens last van.... zucht...
@XLizzy Wat balen! Ik snap dat je er sip van bent! Wel fijn dat het weer goed is met je man, helemaal nu! @Pien25, het blijft spannend dus! Hoelang is je LF normaal? @Cyntje78, ik begrijp hoe je je voelt. Je wilt wel blij zijn voor een ander maar soms is dat gewoon zo moeilijk op te brengen! Wel fijn dat je collega het begrijpt en ook goed dat je er open over bent! Allerlei kwaaltjes zijn vervelend, maar helemaal niks raak je ook van in de war! Ga je woensdag testen of toch eerder? Hier nog niet ongesteld, ga vanmiddag een testje doen. Ben wel heel erg zenuwachtig ineens! Vannacht weer flinke menstruatiekrampen en pijn in de bovenbenen gehad ook, word er een beetje onzeker van.
@Eefjeh.... woensdag ga ik testen. Ik zit dan op 11 dpo (gisteren verkeerd gerekend toen schreef ik 10) Ik ban dan vrij en dan heb ik sochtends "alle" tijd om even in een potje te piesen haha. En ik weet dat ik me daarom toch niet kan beheersen Bij mn zoontje testte ik op 11 dpo al best duidelijk positief. We proberen het gewoon maar weer. Spannend Eefjeh! Ik zal voor je duimen!!
Jeeh Eefje!! Gefeliciteerd!! Mijn LF is normaal gesproken rond de 14 dagen... wil niet te vroeg testen... maar als ik nu een testje in huis had dan had ik m gedaan!!