Dank je! Weet helemaal niet wat ik nu moet doen, haha.. Jaa erg he, daarom had ik dit keer ook geen testen in huis. Zou ik minder in de verleiding komen... Maar als donderdag je NOD is, zou morgen volgens mij toch best wel al kunnen.. Maar als je je nog even in kunt houden een extra dag is altijd mooi meegenomen.. Spannend! Ik ga voor je duimen!
Dank je! Hoef morgen maar een half dagje te werken en die momenten thuis zijn het moeilijkste he... Grote kans dat ik me morgen na een testje hier meld (en hopelijk positief!)
Wauw Eefjeh!!! Dat geeft de burger moed! Gefeliciteerd!! @Pien... succes morgen Die dagen thuis zijn écht killing ja Ik moet morgen de hele dag werken en ben rond 16 uur thuis.... dan kom ik meteen gluren. Daarna ben ik vrij tot zaterdagavond dusssch...
Ja, als het goed is klopt mijn banner, loopt gelijk met mijn temp kaartje Maar Ik-ga-nergens-van-uit Normaal heb ik al een paar dagen steekjes en boobiepijn. Nu alleen afgelopen vrijdag even een pijnlijke kramp in mijn bm.... that's it. Hmmzzz... zucht...
Hey dames, Ik doe ook mee . Heb inmiddels ook heel wat rondes achter de rug en kom regelmatig even op het forum neuzen. Ik reageer niet zo vaak, maar vind het wel fijn om vergelijkbare verhalen te lezen. Ik zit nu op 10dpo, dus moet nog een paar dagen geduld hebben. Maar na tientallen negatieve testjes is de hoop wel een beetje verdwenen..
Mrsm, welkom! En heb je ook dingen waardoor je bij voorbaat al denkt dat deze ronde gedoemd is? Zoals grieperigheid vlak voor/tijdens ei.... ei niet kunnen vinden of andere flauwe grapjes? Vertel! Hier na 17 maanden negatief testen en elke keer "kwaaltjes"die me hoop gaven, nu een ronde die bij voorbaat al mislukt is tenzij het tegendeel de komende week bewezen wordt. En het vreemde is dat ik er ditze keer weinig moeite voor hoef te doen om ook écht te denken "het zal wel weer niet"
Sja, ik heb zo'n beetje elke maand wel een of ander symptoom wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen... Maar dan blijkten het toch voortekenen van de ongi te zijn Ik heb m'n ei wel gevonden deze maand, hihi maar door omstandigheden maar 1 keer geklust. Dan zou het wel errug toevallig zijn als het nu wel zou lukken, dus vandaar dat ik deze maand ook nergens vanuit ga Heb helaas ook erg onregelmatige cyclus van 28-34 dagen. Ik ga er vanuit dat vrijdag m'n NOD is, ookal zegt m'n banner eerder
Aha.... nou, dan zit je hier goed hoor! hihi! Hier ook maar 1 x geklust (dag na posi ovutest) Ik was nét van de buikgriep af maar vriendlief nét aan een a.b. kuur voor zijn hoesten.
Bruinverlies en vanmorgen een kilo zwaarder. Ik ga nu echt nergens meer vanuit. Wel nog buikpijn en moe trouwens.
Hier ook vanmorgen getest.... kon het echt niet laten.... negatief natuurlijk Ik weet dus al genoeg deze ronde. Heb ook nog steeds nergens last van. Geen pijnlijke boobies, geen steekjes/krampjes... zucht...
Weet ik Misschien omdat ik met mijn zoontje op 11 dpo al vrij duidelijk positief testte hoopte ik op 10 dpo misschien ook al iets te kunnen zien. Maar bij het gebrek aan kwaaltjes zal het wel niet. Morgen vrij dusss.... tijd genoeg om zo'n stomme test te doen haha!
Mag ik ook mee doen? Ik zit nu op 11 dpo en bij mijn zoon testte ik pas op 16 dpo positief. Mijn kwaaltjes waren toen dat ik echt heeeeel erg moe was, pijnlijke borsten en ik had mijnmenstruatiekomteraan buikpijn. Ik ga er na 11 ronde's ook niet meer vanuit en ik heb last van : - pijnlijke borsten (nu wel een paar dagen eerder dan normaal) - ik heb enorme honger - opgezette buik - en verder niks.. Oh en mijn onderbuik gevoel zegt dat het weer niet raak is. Ach na het weekend weten we het! Gefeliciteerd Pien25!
Welkom Amelle! Welkom bij het kluppie van de het-zit-tegen-ronde.... nouja... eigenlijk klopt dat niet helemaal voor sommigen zoals je ziet Maar goed.... voor een paar, waaronder ik is het dus nog afwachten. De afgelopen 17 ronde's voelde ik altijd wel iets waardoor ik hoop kreeg. Elke keer nam ik me voor er vooral geen aandacht aan te schenken. Wat natuurlijk voor geen meter ging. Deze keer schenk ik meer aandacht op het feit dat ik nergens last van heb hihi! Misschien is dát wel eens een goed teken? Ik lees net ergens dat ook de testen van de Action uit de schappen verdwijnen... dus eigenlijk een rede om zuinig aan te doen ahum.... Nog een paar dagen voor ons