De "nergens-van-uit-gaan" topic!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik meld me ook maar ga nergens meer vanuit! Zie het allemaal wel zo dag denk ik me eisprong gehad ( last van m'n zij/ dagen ervoor cervix slijm), 2 dpo last weer van me linkerzijde rommelende buik, dus misschien was nu pas me ovulatie!
    En laat mijn man nou op zakenreis zijn!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welkom Froetsel!

Nou, laten we hopen dat je ei dus eerder is geweest en niet nu.

Ikzelf heb wel altijd last van groei-pijn (dat kan het bij jou dus ook zijn?) De daadwekelijke eisprong voel ik bijna nooit. Al dénk ik hem op 1 juni gevoeld te hebben.

Oja, @all... zo schreef ik toen straks nog dat ik nergens last van had tot nu toe... nu voel ik mn schaambotje (die regio iig) uitstralend tot mijn linker bovenbeen?

3. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat uitstraalD naar me linker bovenbeen herken ik! Toevallig was me ei dit keer denk ik aan m'n linker zijde als het m'n ei was. Als vandaag me ei is gesprongen zit ik misschien nog goed gisteren middag voor r laatst geklust!

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar hè we gaan nergens van uit!

5. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wauw Pien, gefeliciteerd!
    Voor de rest nog ff volhouden met nergens vanuit gaan ;)
    Hier vanmorgen ook bruinverlies, nu 11dpo. Dus ik vrees dat mij voorgevoel juist was.. Op naar de volgende ronde

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Haha! Nee, vooral nergens van uitgaan! Ik wil geen hoopvolle verhalen horen hier :D

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heb jij ook een kortere lf dan? Gezien je banner?

Nou, we schrijven de volgende ronde gewoon weer verder. Maken we een deel 2? Laten we daar maar van uit gaan :p

8. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb jij dat ook toevallig, echt trek hebben. Gewoon niet normaal binnen een uur heb ik alweer trek, eet alles wat los en vast zit. Het gevoel dat je ongesteld moet worden maar zit pas op 2 dpo.

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    uhmm.... ja, maar waarschijnlijk wil je niet lezen dat ik dit al vaak heb gehad de afgelopen 17 ronde's? Erg he? Dat zwangerschapskwaaltjes zó dicht bij naderende-ongi kwaaltjes liggen. :x

Of je zit nog op -1 of -2 dpo als je ei morgen pas komt?

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dames, ik ga lekker naar bed.... thermometer ligt klaar zodat ik morgenvroeg heerlijk kan balen als mn temp weer zo laag blijft. Beide wc's zijn voorzien van inlegkruisjes en tampons.
    Ik ben er helemaal klaar voorrrr (lf tussen 8 en 12 dagen dus altijd spannend!)

11. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ook ik heb dat normaal gesproken vooral als ik ongi moet worden. Ook erg rammelende maag enzo.. Ik heb gister ook al een zak m&m's weggewerkt:p

@Cyntje:Ik weet niet zo goed hoe het zit met m'n lf. Lijkt elke keer weer anders te zijn. Dit keer voor het eerst een knallende ovutest gehad, dus ik ga daar maar van uit nu:(

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb een knallende ovutest gehad op cd 16. Per toeval eigenlijk want door de 1,5 week buikgriep daarvoor zag ik het al niet meer zitten en vergat gewoon 2 dagen ovutesten te doen. Op dag 16 dacht ik "och, laat dat maar weer eens gaan doen en hoppa... positief. Vanaf cd 17 is mijn temp gaan stijgen. Ik word dus ongi tussen 8 en 12 dagen na ei. Máár, elke dag ongi-vrij is er weer 1tje bij :D

13. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ondertekening loopt niet gelijk, vorige cyclus (2e sinds de bevalling ) was 36 dagen deze keer denk ik wat korter want denk dat ik
    Zondag me eisprong had ivm de klachten en cervix slijm maar zeker weten doe ik het niet

14. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook juist voor m'n menstruatie maar moet nog lang niet ongesteld worden heb denk k net me eisprong gehad

15. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Goedemorgen dames, zijn er vandaag toch nog testers??

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen!

@Pien... hoe is het met het bruinverlies eigenlijk? Of was dat alleen gisteren een beetje?

@Hier... getest met de actiontest. Maar geen roze streepje.. :(

17. Eefjeh

Eefjeh Lid

13 apr 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Wauw Pien Gefeliciteerd!!!!!:D:D:D

@Cyntje, negatieve test is balen! Maar je bent nog niet ongesteld?;)
    Trouwens ik heb nu dus wel erge last van mijn benen, wel in combi met kramp in mijn buik.... Dus tja :)

De rest succes met geduld hebben.. En natuurlijk met nergens van uitgaan..

18. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Bruinverlies was echt maar even, gelukkig!

Ik heb vooral vermoeide benen eefjeh!

19. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was ik vannacht ineens super erg winderig, gewoon niet normaal ben blij dat m'n man er niet was'
    Hier kraampjes die komen en gaan dus tja we zien het wel

20. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen bloed geeft moed, hoop dat ie snel genoeg roze is. Hoeveelste dag zit je vandaag op dpo?

Deel Deze Pagina