Nee, nog niet ongi maar de afgelopen maanden begon dat steeds op 13 dpo. Ik zit nu op 11 dpo. Ik had vanmorgen een test waarop ik een streepje meende te zien maar zo licht dat de kleur niet duidelijk was. Na opdrogen een stuk duidelijker maar dan heb je weer een vertekend beeld qua kleur. Ik beschouw zoiets altijd maar als negatief. Sowieso weet ik niet of de actiontest indroog en/of voorgedrukte streepjes geeft. Ik weet wel dat dit gisteren niet was... oh oh oh... maar weer een dag wachten
Streep is een streep hoe licht die ook is, je ziet er enkel een streep in als er hcg in het lichaam zit! Dat is enkel zo bij een zwangerschap. Heb je action test gedaan? Zo ja dan raad ik je aan de k2v5 te doen, die heeft maar een kleine hoeveelheid hcg nodig in verhouding met die van action! Ik duim voor je!
Ik probeer morgen een dag over te slaan en vrijdag te testen MITS mijn temp fatsoenlijk blijft! Word een beetje gek van die vervelende tuurstreepjes haha
Hoop dat je een streepje ziet! En we je allemaal mogen feliciteren Ik denk dat ik ziek wordt na een auto rit super misselijk, krampen in me buik en winderig!
@Cyntje, ze zeggen inderdaad een streep is een streep, dus ik hoop je snel te kunnen feliciteren. Hier is vandaag het bruinverlies overgegaan in roze, dus vannacht of morgen zullen de dijken wel doorbreken.. Vandaag het besluit genomen door te laten verwijzen naar zkh, dus we gaan wrsch ook de mmm in. Het voelt vreemd en ook spannend.
@Froetsel.... dat zou ook kunnen. Volgens mij heerst er iets. Ik was 3 weken geleden zwak en misselijk om vervolgens na bijna een week buikgriep te krijgen. Precies de klachten als jij hebt @Mrsm... balen joh! Ook al gingen we nergens van uit. Het is nooit leuk zoiets... Goed dat je een besluit hebt genomen... zal toch een stap zijn. Moet je nog een afspraak maken? @Pien... ja, weer spannend ja. Máár ik heb vaker gekke testen. Het zal wel een voorgedrukt (die zichtbaar is als ie nat is) en vette indroger zijn. Kleur is namelijk niet te zeggen dus... @Hier... vriendlief is overwerken. Na het eten kak ik dus in en moet zoontje zien te vermaken tot 19 uur. Dus zijn we net heerlijk wezen fietsen. Lekker een stukje buitengebied en we hebben zo onderhand alle dieren gezien. Zo gezellig met het geklets van ons zoontje. Hij vind het zo leuk dat ik soms moest zeggen dat ie een beetje zachter moest praten haha!
Nee he!? Mijn temp is gekelderd naar 36.6 dus ik zal vandaag ongi worden :x Ik ging al nergens van uit maar k** is het wel.... zucht...
Balen Cyntje, Ik hoop voor je dat het toch nog raak is.. Ik wil jullie geen valse hoop geven..maar ik had op n gegeven moment ook dat ik nergens meer vanuit ging..en toen was t wel raak (terwijl er geen symptomen of niks waren).. Ben benieuwd, duim voor jullie
Bedankt Summer.... maar ik geloof er nu echt niet meer in (sowieso helemaal niet meer) want mijn temp is dusdanig gedaald dat ik vandaag ongi zal worden. En daar zit ik nu maar op te wachten. Of het bij ons ooit nog gaat lukken weet ik niet. Ik heb namelijk ook nog een holte in mijn bm door de ks litteken. 2 gyns, verschillende zkh zeggen dat het het zwanger worden niet zal belemmeren maar ik denk van wel tenzij het tegendeel bewezen is. Ik weet van 2 meiden hier op zp dat het bij 1 helemaal niet meer kan lukken en de andere is met ivf bezig. Eigenlijk kan ik dus elke maand in een "ik-ga-nergens-van-uit" topic gaan schrijven.
Echt balen Cyntje! Is de ongi ook echt doorgekomen vandaag of zit je nog in spanning? Nergens van uitgaan blijkt lastiger dan gedacht hè
Cynt, geef de hoop niet op! Hier ineens nattig afscheiding, niet echt een witte vloed zoals vorige maand. beetje cremig en licht rekbaar (weet zeker dat t niet me eisprong is.) Maar we gaan nergens van uit.
Nee hier is het ook echt klaar voor deze maand Vol goede moed op naar de volgende ronde! @Froetsel, ik hoop dat het een goed teken is. Ik duim voor je
Hier nog steeds niks, zit op dag 48 tig testen armer, vandaag wel weer voor de zoveelste keer koppijn, maar geen ongie te bekennen hopeloos gewoon
@Mrsm.... balen meis! Nouja... ik join gewoon jou nieuwe-ronde-club @Steppie29... jeetje... dat lijkt me ook een ellende zo. Ik heb nog het geluk dat die ronde's een normale lengte hebben. Maar als je, zoals jij steeds zo lang moet wachten? Ik weet niet of ik het al eens heb gevraagd, maar ben je hiervoor al eens bij de dokter geweest? Misschien toch wel eens handig?
@cyntje: Balen! Het was je zo gegund! @allen: ik klets even wat minder mee misschien.. Val continu in slaap! (Niet door jullie hoor!)
Geeft niet Pien! Heel begrijpelijk Ik schrijf meestal ook een stuk minder tussen ongi en ei want dan valt er meestal toch weinig te melden. Maar ik doe mn best dip topic "levend" te houden Wel heerlijk gesport weer vanavond... heerlijk een uur nergens aan kunnen denken. Alleen mn buik is tijdens mn ongi altijd "zwaar" Misschien dat ik vanavond daarom bijna in een spagaat kon hihi! Allemaal alvast een fijn weekend!