de NIET succes verhalen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    - Vigo slaapt nog steeds niet door. Is zeker 1 a 2 keer per avond/nacht wakker.

- Vigo kan ook niet uitslapen! Tegen een uurtje of 6 vindt hij het wel genoeg geweest. (eerder was het 5 uur, dus er zit verbetering in :) )

- Vigo kan (nog steeds) niet zelf eten. Ik moet alles in kleine stukjes voor hem maken en het hem 1 voor 1 aanbieden.

- Vigo kan nog niet praten. Er komt een mama en een vage papa uit zijn mondje. Voor de rest 'zegt' hij maar wat of iets wat er op lijkt. (zoals mmmbah= Bumba, Mmma-Oma, baw=bal, keh= oke, kah=klaar, koekoe=koffie, Tete=Teletubbies etc. Wel heeeeel schatiig natuurlijk. Vooral hoe hij zijn mondje en lipjes er bij vormt :) )

- Vigo heeft een enorme eigen willetje. Dat leidt regelmatig tot driftbuien en 'conflicten' tussen mij en Vigo.

Tja... eigenlijk zoveel dingen.... :oops:

Ik moet zeggen dat ik het enorm zwaar vind allemaal. Tuurlijk wist ik van te voren dat het geen makkie zou zijn, maar dít had ik echt niet verwacht :oops:

Tuurlijk is het ook een heerlijk ventje hoor! Ik heb regelmatig samen met hem de slappe lach :)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    helemaal vergeten uitslapen hier nog een die dat woord niet kent. of ik er nou om 7 uur of 11 uur op bed leg, wel of geen middagdutje tussen 7 en 8 is ze toch echt wakker. nu mag ik niet klagen omdat er kindjes zijn die het 6 uur al hebben gehad in bed :) maar als je er op een nach tene keer of 7 uit bent geweest zit je er best doorheen. als ik dan die smile op der gezicht zie is het wel weer goed en kan ik er weer tegen aan.

gisteren is ze gaan logeren en wat denk je. ze is 1 x wakker geworden om 6 uur, kreeg een flesje en sliep verder tot half 10 :confused: schandalig gewoon :) . 12 uur was ze weer thuis en nu ligt ze vanaf half 2 lekker te slapen :)

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Onze dochter is de afgelopen 3 nachten wakker geweest van ongeveer 23.00-4.00. Gaat gisteravond 1 nachtje bij oma slapen en slaapt meteen weer door. Grrrrr! %#*@&)
    Dat is dus mijn succes story ;)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

- Tymen liep pas met 17 maanden
    - Tymen zegt geen mama
    - Tymen praat nog erg onduidelijk
    - Tymen heeft momenteel ontzettende driftbuien, zit echt in de peuterpuberteit
    - Als Tymen boos is wil hij nog wel eens gaan bijten of slaan

Maar verder is hij natuurlijk mijn allerliefste mannetje, ideaal kind of niet!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn zo'n topic... dacht wel eens dat ik de 'enige' was met een kindje dat niet doorsliep ...

Mirre is pas de afgelopen 2 weken aan het doorslapen (en gisteren werd ze weer wakker om 4u).

Mirre kan absoluut niet zelf in slaap vallen.

Mirre wil niet meer uit de fles drinken (soms bij hoge uitzondering) waardoor ik eigenlijk savonds aan huis gekluisterd ben (late avondvoeding).

Maar ... Mirre is de leukste, liefste, knapste, lekkerste, stoutste, geweldigste, superfabeltastischste!

;)

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun deed zijn 1e stapjes los pas met 19 mnd
    hij kroop pas na zijn 1e verjaardag
    maar brabbelde al heel vroeg

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nog zon rotzakje fijn he :)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O en nog iets ... na ruim 9 maanden ben ik nog altijd niet ontzwangerd en heb ik een geheugen als een zeef ... zo laat ik bijvoorbeeld zeer consequent (dat dan weer wel), mn ovenbroodjes aanbakken ...

*zet haar tanden -voorzichtig- in een broodje met gesmolten (lees: keihard) kaas*

**terwijl ik toch eigenlijk een keukenprinses ben**

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Fenneke kan heerlijke driftbuien hebben,dan gooit ze zichzelf op de grond en schreeuwt alles bij elkaar terwijl helemaal niks aan de hand is.

10. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook nog niet doorslapen, 's nachts nog 2 à 3 keer eruit voor bv. Sinds dat ze geboren is, nog niet één normale nacht gehad. En die bv wil ik dolgraag afbouwen maar mevrouw duwt eigenzinnig haar lipjes op elkaar als ik eraan kom met een fles kv (heb al vele soorten geprobeerd).
    Ze slaapt overdag ook heel erg weinig en heeft erg veel last van de groeisprongetjes.
    Voor de rest is ze een prachtig lief meissie.

11. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat een heeeeeeeeeeeerlijk topic. Vooral die verhalen over kindjes die ook nog steeds niet doorslapen. Soms denk ik dat ik de enige ben :-S.

- Ik kan op één hand tellen de nachten die Yara heeft doorgeslapen. Van iedere twee uur wakker worden tot 04.30 en dan pas om 06.30 weer gaan slapen.
    - Ze zit óveral aan, niet is meer voor haar veilig.
    - Ze heeft nog steeds een spreibroek en daardoor blijft haar grove motoriek achter. Staan, wat is dat?

Verder is het een supersociale meid. HAI is haar favoriete woordje die ze tegen IEDEREEN die we tegenkomen zegt. Dit levert altijd leuke en lieve reacties op.

12. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse is eigenlijk een modelbaby, hij huilt bijna nooit, slaapt al sinds een paar weken perfect door, is rustig in de box, is altijd vrolijk en lacht lief, ziet er schattig uit, huilt nooit om eten...
    Je zou denken: mens, wat zeur je dan?

Maar ik ben soms wel es bang dat hij té rustig is. :oops: Dat hij wat mankeert. Volgens mij kan het niet alleen maar zó heel erg goed gaan. :oops:
    Dus dat kan ook nog. :(
    Ik ben blij dat ik dinsdag weer naar het CB mag, dan kan ik es vragen of deze luxe allemaal wel normaal is.

14. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    hahaha, baby's weten al vroeg wat ze willen tegenwoordig :)
    ben je dan ook gewoon met bv doorgegaan?
    hier al alles geprobeerd, zal vrees ik verplicht zijn om verder te gaan met bv.

15. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik geef nu nog steeds bv. De komende week voor het laatst. Ik gaf haar af en toe een flesje kv als ik niet meer genoeg voorraad had. Zo heeft ze bij mijn ouders gelogeerd en ze weigerde het flesje.
    Ivm met koemelk- en kippeneiwitallergie (nog zo'n NIET succes verhaal) wilde ik sowieso het eerste jaar volmaken. Nu geef ik haar sojamelk, dit vindt ze erg lekker want heeft net als bv een neutrale, beetje zoete smaak. Maar ja, jouw dochtertje is nog een stuk jonger.

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Goh nee hhmmm....MIJN kind doet dat allemaal niet....

;)

Mijn ventje:

- slaapt nog niet altijd door
    - schreeuwt, huilt en krijst als hij zijn zin niet krijgt (qua eten en/ of spulletjes)
    - eet niet altijd even goed

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    op dit moment:
    -wil ze zelf warm eten, lukt dr niet natuurlijk
    -vers fruit gaat dr niet in, dan maar een potje
    -wil ze 's nachts nog weleens 1 a 2x komen, ik geef dr dan niks, valt vanzelf wel weer in slaap omdat ze zo moe is.
    -ze kruipt "pas"sinds 5 weken, daarvoor tijgerde ze wat.
    -mama, baba, da, tie, tss zijn dr woordjes
    -en sinds vandaag kan ze lopen achter dr babywalker!

verder mogen we niet klagen met ons supermeissie!

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat leuk om even lekker te kunnen klagen ;)

Hier een meisje dat:
    - een huilbaby is geweest vanaf dag 1 (hoe word je van je roze wolk getrapt)
    - heel hard gilt als ze haar zin niet krijgt of het net iets te lang duurt dat ze eten krijgt (lees eten moet afkoelen)
    - een paar dagen doorgeslapen en dacht YES ! Om vervolgens weer wekenlang elk uur je bed uit te kunnen.

ach ze is het allemaal waard hoor, is een schatje met een pittig koppetje erop (heeft ze van haar vader ;) )

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Damian slaapt sinds hooguit een maand pas door.
    De eerste 5 maanden zijn 1 groot drama geweest met ontzttend veel spugen en constant huilen.

Ehm..
    Tja verder weinig te klagen :p

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    alysia is totaal niet vlot met praten
    erg driftig
    luister niet ;)
    en oppeens weer hee eenkennig