de NIET succes verhalen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loulappie

loulappie Actief lid

28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    wat een verademing...!
    -Lee Ann is megaaaaaa driftig ( hmm herkenbaar)
    -Lee Ann wil niet bij mama eten helemaal niets oja een koekje pakt ze nog net aan.
    -Lee Ann loopt nog niet en kroop pas met 10 maanden
    - Ze speelt minimaal anderhalf uur in bed terwijl ze gewoon moet slapen.
    -En Lee Ann wil geen brood s'ochtends
    Zo.

Maar ik hou het allermeest van het aller mooiste en liefste prinsesje van de wereld MIJN prinsesje!

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hihi leuk is dit....

lars zat met 6,5 maand en vond t wel prima.... met 9 maanden ging hij staan, en dat was nog beter, kon ie alles beter zien. met 11 maanden had ie ineens door dat hij vooruit kwam als hij wat over de grond schoof. toen ie ong een jaar was ontdekte hij het rondjes om tafel lopen, maar die tafel heeft ie toen de eerste 5 maanden niet los durven laten, tenzij je hem een handje gaf.... verder kan ie gillen als een meid, en gelooft ie mama nooit als ze zegt dat de grond hard is.... dat moet ie toch echt zelf uittesten....

maar net als alle mama's ben ik apetrots op alles wat hij wel of niet kan, en is hij voor mij de liefste van de hele wereld.... (okee, gedeelde eerste plaats met zijn vader)

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Leuk topic dit!

Hij ging tijgeren met 8 maanden, staan rond zijn 1e jaar en kruipen met 13 maanden (hadden we niet meer verwacht dat ie nog ging kruipen na al dat getijger). Heel lang (vanaf 1 jaar) liep hij rond de tafel maar ging pas los lopen met 18 maanden en 1 week. Maar ik was er zeker niet minder trots om! :D

Hij is een ontzettende driftkikker en wordt soms heeeeeeel erg boos als mama even geen tijd heeft (vooral ergens tussen 17 en 18 uur: Kooktijd :( ) Daarna is ie wel weer lief ;)

4. tam24

tam24 Lid

19 mrt 2008
    61
    0
    0
    Hai, haha toch wel heerlijk om te lezen dat er meerdere driftkikkertjes zijn net als mijn zoon. Ik vind het soms heel lastig hoor. Vooral als we bijvoorbeeld visite hebben en dan blijf je maar politieagentje spelen....gelukkig kan mijn dochter alleen nog maar liggen haha

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja dat was ik trouwens nog vergeten....mijn zoontje wilt de laatste tijd niet meer in de kinderwagen of in het autostoeltje hij wordt dan erg driftig en doet dan alsof we hem in een dwangbuis willen doen...
    Verder heeft hij geen geduld als hij ziet dat ik een koekje voor hem pak gaat hij al jengelen omdat het hem niet snel genoeg gaat.
    En als hij zn zin niet krijgt gooit hij zichzelf gewoon eventjes naar achteren...
    Voor de rest is het zo een makkelijk kind waar veel vriendinnen met kinderen jaloers op zijn hahaha.. hij slaapt goed, eet goed en kan lang zelf spelen!

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Oke, ik waag me er ook eens aan.

- Thorsten vindt het bijzonder overdreven om overdag een slaapje te doen. Helaas vind ik dat niet, maar dat doet er voor hem niets aan toe.
    - Meneer eet prima, en veel...zolang hij het maar zelf mag doen. Helpen is geen optie en dan eet hij gewoon niets.
    - Hij is ongelooflijk driftig, stampvoeten en jengelen als het niet gaat zoals hij wil.
    - Meneer zegt helemaal niets, babbelen doet hij ook niet. Me aankijken doet hij alleen als ie wat van me moet hebben.
    - Bijten kan hij als de beste en het is volstrekt onvoorspelbaar wanneer.

Verder kan ik me geen leven meer voorstellen zonder dit geweldig ventje. Zo heerlijk ondernemend en druk met alles wat er is te zien en vinden.

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Alles zelf willen doen, en idd anders dus niks eten
    ontzettend eigenwijs,
    vaak last van oren en vreselijk last van tanden,
    vaak snachts wakker worden en regelmatig nog snachts een flesje anders slapen we allemaal niet.
    Nog niet kunnen lopen.
    Maar ze is zo'n schatje! :)

8. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Lynn drinkt met 17 maanden nog melk uit een fles met speen :oops:

Niet dat zij niet anders wil hoor, maar wij als ouders zijn daar een beetje debet aan. Het gaat nu allemaal zo lekker dat wij even de boel de boel laten :(

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    die van mij slaapt wel door maar ik heb anders meegemaakt met me zoon.

Maar deze meid van 9 weken is al ontzettend goed in aandacht trekken! Ben benieuwd hoe dat straks gaat!

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @cam: hier een dame van ruim 18 maanden die dat ook nog doet hoor. Wil ze zelf ook. Melk hoort uit een fles, net als pap. Ander drinken dan weer niet. Dat hoort in een tuitbeker of een gewone beker. Niet denken dat ze melk uit een tuitbeker drinkt he.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    - Joris is onwijs eigenwijs! Er zijn dagen dat hij het woordje NEE echt niet "begrijpt"! (gelukkig ook nog genoeg dagen wanneer hij het wel ineens weer begrijpt :))
    - Joris moet en zal het liefste alles zelf willen doen, eten, drinken, zelf de gordeltjes dicht maken van de kinderwagen en autostoel, het liefste zelf ook nog aankleden met daarbij ook de luier! Heel gevecht dus af en toe!
    - Joris klimt werkelijk overal op!
    - Als mama zegt: pas op, dadelijk val je. Gelooft hij echt niet, totdat hij valt... (natuurlijk geen levensgevaarlijke dingen ;))
    - Joris haalt echt de gekste dingen uit. Zo LIEP hij vanmiddag van de bank af :( Volgens mij dacht hij echt dat hij gewoon zo eraf kon lopen... Lekker eigenwijs/ondeugend!

Maar oh zo'n schatje :D De dingen zijn volgens mij ook echt de leeftijd!

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Mijn bijna tweejarige weigert categorisch alles wat ook maar in de verste verte op groente of fruit lijkt te eten. Ook smeert hij met z'n eten, gooit het op de grond en eet miezemeuterige beetjes avondeten. Alleen vlees gaat er altijd wel in!
    En dat ondanks het 6 maanden borstvoeding, gelijk al Rapley-en, nooit dwingen etc etc.... niks werkt hier....
    Er zit wel verbetering in. Sinds vorige week eet hij druiven en eergisteren at hij zomaar 2 hele kleine hapjes bloemkool. En daar mag je dan niet eens al te enthousiast over doen, omdat je van eten geen issue moet maken. Zucht......

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    mijn zoontje spuugt ook nog steeds; net chico lama! ;)
    Zijn fruit eet hij goed, maar voor zijn pap 's morgens, zijn brood 's middags en avondhap moet hij echt fit zijn, anders is het huilen geblazen en wil hij op een gegeven moment niet meer (of valt pardoes in slaap...) Maar om ft te zijn moet je lekker slapen, ook overdag af en toe...
    En overdag slapen is wisselend en vaak moeizaam, hoe moeier hij is des te 'noodlottiger' (zo noemt mijn vader dat) wordt hij: steeds drukker en keten enzo, of echt jengelen of huilen..
    Het enige wat Thomas wil is zittend spelen en kruipen en je raadt al: hij kan nog niet (goed) zelf zitten en nog niet kruipen... Zelfstandig spelen is dus lastig nu, want de frustratie druipt er vanaf (hoewel t afgelopen week wel iets beter ging!)

Maar dit zijn dingetjes die allemaal overgaan: Thomas is een lieve lachebek en een heel zachtaardig en sociaal jongetje; wil het liefste de hele dag mensen om zich heen. Kan heel trots zijn als zelf spelen wel lukt (als ie zit met een voedingskussen eromheen bijv)! Schattig! En kletsen! dat vindt ie ook heel gezellig! ;)

Deel Deze Pagina