Ik heb net via internet de nieuwe Beverly Hills gezien, is echt heel erg leuk! Ze houden het oude concept aan, gewoon gezin broer en zus komen in BH 90210 wonen. Er komen allemaal oude bekenden in voor (Brenda en Kelly) zo bestaat ook gewoon The Peach Pit nog met de orginele Nat erin. Dus aanrader voor de oude 90210 fans onder ons. grappig is: Rebecca uit Full House speelt de moeder deze keer. Gr, Tinkerbel
Als het in Nederland komt, denk ik dat Net 5 het koopt. Echt een serie voor hun. Je bedoeld een download link? Moet ik even aan mijn man vragen vanavond, hij doet dat altijd. Ik kijk alleen maar (ha ha) Gr, Tinkerbel
Ik heb wel dit gevonden: www.tvblogger.nl En dan klik je op buitenland, dan kan je in elk geval lezen waar het over gaat en stukjes er van zien (filmpjes)
ohh daar was ik vroeger helemaal verslaafd aan!Ben wel heel benieuwd maar of ik het ga volgen?Heb op you tube net weer wat oude filmpjes gezien en krijg nog steeds kippevel van de intro,grappig is dat het hele gevoel van jong en spannend terug komt als ik dit zie!
Helemaal leuk inderdaad, ik heb net de 3e aflevering gekeken... bh 90210 was toch zo'n beetje DE serie destijds, met Brandon-fans aan de ene kant en Dylan-fans aan de andere kant. In Amerika hadden ze zelfs I hate Brenda-clubs
oh ja, 90210! ik was een dylan-fan! tenminste, ik wilde rebels zijn, dus dat moest dan wel, maar vond brandon eigenlijk leuker hahahahaha goh, da's al weer een tijd terug, zou dat best weer eens terug willen zien!