Hoi dames, Ik weet niet of dit soort topics toegestaan zijn maar anders hoor ik het wel. Ik ben op zoek naar werk wat ik vanuit huis kan doen. Ik heb het dan NIET over het chatten met mannen of iets dergelijks. Ik dacht meer aan emails beantwoorden bijvoorbeeld? Iemand tips en/of ervaringen hiermee in (omgeving) Almere? Alvast bedankt!
Ik postte het al in een ander thuiswerktopic vandaag maar ik schrijf teksten vanuit huis via een soort Marktplaats voor tekstschrijvers: Textbroker . Het is helemaal aan jezelf wat voor soort teksten je schrijft en hoeveel je schrijft, want je pikt gewoon de opdrachten eruit die je leuk vindt. Je moet wel een proeftekst schrijven voor je je kan inschrijven.
Dankje Eylem! En hoe ervaar jij het qua aantal uren werk en verdiensten? Is het zeg maar de moeite waard? Ik hoor namelijk vaak over thuiswerk dat het erg veel werk is voor wat je ervoor terug krijgt.
Hoeveel je verdient per uur hangt af van het niveau wat je kan schrijven, een hoger niveau verdient meer. Maar het hangt ook af van het onderwerp; als het een onderwerp is waarover ik niets hoef op te zoeken kan ik in 10 minuten 5 euro verdienen, met een beetje geluk. Daar moet je de teksten ook een beetje op uitzoeken: als je voor 3 euro eerst een half uur informatie moet opzoeken verdien je er niet veel op. Maar dat kies je zelf. Maar je bent wel afhankelijk van het aanbod natuurlijk, dat verschilt per dag maar op het moment is er erg veel keuze.