Als ik mn kwaaltjes moet geloven zou ik hartstikke zwanger zijn maar ik heb elke maand kwaaltjes haha Dus het kan bij mij ook toch een voorbode van mn nod zijn. Ach nog eventjes en ik weet het!
Ik ga er ook niet meer echt op af,die kwaaltjes,want elke maand zijn het weer andere kwaaltjes. Ik wordt wel echt moe van mijn cyclussen.28-32-29-38 en nu alweer op minimaal 37. Ik dacht op het begin vrij regelmatig maar dus niet. Het is wel tijd dat het bij mij ook een keer raak is,haha.maar zo denkt iedereen natuurlijk. Mijn zus en mijn moeder allebei bij beide kinderen 1ste keer raak.dan ga je toch wel nadenken misschien lukt het bij mij wel nooit.
Ppffff nou gaat lekker hier haha Zo hinh ik vanmorgen bijna kotsend boven de pot zeg maar. Donkere kringen om mn tepels heen. En ben echt zelden zo misselijk als ik vanmorgen was. OOeehhhh! Zenuwwappig haha
echt spannend,zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al heel de dag een beetje misselijk ben en normaal begin ik altijd met een kopje koffie op mijn werk maar nu als ik er al aan denk,bah. liefs esther
Nog even een vraagje dames, die kruidvattesten.. Haal je die bij de kassa en vraag je dan naar de zwangerschapstesten van 5 euro of ? Staan ze ergens in de winkel?
Bij ons liggen ze bij de medicijnen en kan je ze zelf pakken. Ligt eraan hoe het kruidvat ingedeeld is.
Thanks. Heb tot nu toe altijd bestel via internet maar hoor zoveel goeds over deze testen dat ik die wil aanschaffen.
@Marieke83 Hoe is het eigenlijk bij jou ik zie staan dat het meteen raak is,is je streepje al duidelijker geworden? Ik hoop het voor je! Liefs esther
hey Esther, ik heb niet meer getest, ga eerst afwachten of ik ook echt overtijd ben straks. want ook al zou ik zwanger zijn dan is er de komende dagen nog 30% kans dat het misgaat. ik voel me ook niet zwanger, gewoon of in ongi moet worden, alleen dan met darmen die raar doen. heb wel vandaag een slabbetje gekocht bij de prenatal om mijn vriend mee te verrrassen met "papa's kanjer" erop, voor het geval ik idd zwanger ben (hij weet nog van niets) en anders voor de volgende keer! ik hoop voor jou ook dat je zwanger bent! groetjes Marieke
Ik weet nig net zoveel haha Had dus alleen een ovutest gedaan die ik had gevonden nog en daar is dan de teststreep veel dikke op dan de controlestreep! Dus dat is wel maf. Mja we merken het vanzelf wel
Wie heeft er nog meer ervaring met een vaag positieve nieuwe kruidvat test? En hoe is het met jou denise?
ik heb ook 3 dagen terug een licht posi test gehad. het streepje is heel licht maar wel echt blauw. ik denk dat het vals posi was, want ik begin nu ongi krampen te krijgen en verlies heeeel licht bruin/rose achtig slijm. dus ik denk dat ik gewoon netjes op tijd ongi word. ach ja.. better luck next time...
Hey Marieke 1983 Hoe is het nou,al meer nieuws? Bij mij goed nieuws. vanmorgen positief getest. Liefs Esther
Mijn (nieuwe) kruidvattest gaf ook begin vorige week al een licht streepje. Denise hoe is het met jou?
Testen waren vals posi.... Mn naam is trouwens veranderd hihi Niet zwanger en we gaan nu naar de fertiliteit poli. Doorverwijzing gehad
Balen zeg MissMissy. Hoop dat je snel een echt positieve test in je handen hebt. Ik heb ook een vals positieve test gehad. Dat was de 'oude' kruidvattest, wel die duurdere. Was wel een heel licht streepje, maar ja ze zeggen altijd een streep is een streep. Na die "positieve" test werd ik ongi, bij de huisarts bloed getest en 0 hcg gevonden. Wat een teleurstelling zeg!