Hey meiden ik heb ff een vraagje. Ik ben sinds gister begonnen met ovutesten, want ben sinds gister niet meer ongi . Gister had ik een licht 2de lijntje en daarstraks was die er niet. Hoe kan dat? Is mn ei al geweest dan of kan die nog komen? Heb echt geen ervaring met die dingen Ik gebruik de matcare cassette. Liefs
Het homroon kan een beetje schommelen, of je urine kan wat 'dunner' zijn geweest, dus maak je geen zorgen. Je ovulatietesten zijn meestal 2 volle dagen positief, dus die mis je niet zomaar als je dagelijks test. Hopelijk is je test snel positief en kan je op voor een mooi beebje .
Hey janneke bedankt voor je reactie. Nou dan maar gewoon lekker doortesten en dan zien we wel. En 1x per dag testen is toch voldoende? Ik lees zo hier en daar dat er meiden 2x daags testen is dat beter dan? Liefs
Sommige meiden hebben maar een korte LF piek, waardoor ze met één keer testen die piek kunnen missen. Met twee keer testen per dag weet je dan zeker dat je hem niet kunt missen. Maar eerst maar eens lekker doortesten meid. Dan zie je vanzelf hoe lang jouw piek duurt. liefs
Ik test ook 1 keer per dag en heb tot nu toe altijd 2 dagen positieve testen gehad. Zie album. Een licht streepje zegt vaak niets...
Ik zou niet je hele cyclus lang meerder testen per dag doen, want dat kost je handenvol geld. Als je het persee zeker wilt weten, kan je beter temperaturen naast 1 ovulatietest per dag en sowieso om de andere dag klussen. Dan kan er in principe niet veel mis gaan hoor .
ehm.. zijn ook mensen die 4 keer testen per dag op moment dat ei eraan komt.. zo kort is piek. ik heb ei gevonden door 3 keer te testen, had ik dat niet gedaan, had ik ei dus helemaal gemist.
@ Sweet mummy Je kunt natuurlijk gewoon één test per dag doen en dan tegen je vruchtbare dagen aan meerdere testen doen. Ik gebruik die van Sensitest, dipsticks. 35 euro voor 45 testen ongeveer. (zie album voor voorbeeld). Je bent nu trouwens gelijk na je ongi begonnen. Volgens mij staat er in de beschrijving wel op welke dag je het beste kunt beginnen qua cyclus. En dan dus de korste cyclus aanhouden. Maar misschien doe je dat ook wel al Liefs
Hey meiden, nou dit is dan dag 3 van testen. Ik denk wel dat mn ei eraan zit te komen als ik uitga van mn cervixslijm. Ik zie het straks wel. Ik denk dat ik vanaf vandaag 2x ga testen voor het geval dat. Ik wil m natuurlijk niet missen Liefs