@female jij zei bij My name is....wel uitmelkprogramma maar dit is nog veeeel erger Enneh nee ik kijk geen uri ,vreselijk programma maar goed ik ben een sbs hater hahahah
Die vent met die munten, daar dacht ik echt van ja oke dat harde agressieve hoort miss bij je act maar leuk om te zien is het zeker niet. Ik vond Rinke vorig seizoen wel goed, maar als hij nu alleen maar van dat hypno gedoe doet minder puur omdat die 'vrijwilligers' het makkelijk mee zouden kunnen spelen
ja net als idols, popstars noem maar op! oke 1 keer is het leuk maar na 5 delen denk ik fuck man ga toch fietsen met je dom programma en zet er gewoon n leuke film of serie op, op vrijdag en zaterdagavond
Ik vind de joker a.k.a. Andrew Melia best schattig. Zou wel een beschuitje met hem willen eten haha !! Ik heb uit pure verveling de nieuwe Uri Geller even gekeken via sbs site. Maar ik word er niet warm van ofzo. Ga ook niet de live shows kijken of de andere voorrondes.
Ik vind het geen leuk programma (m.n. vanwege Patty Brard) maar nu 'moet' ik wel kijken omdat de vriend van mijn nicht meedoet Hij was er gister in, Sudesh. Die jongen die een truc deed met gedachtenlezen en een kubus oplosssen geblinddoekt. Vond hem best goed, wist niet dat hij dat kon! En hij is dus ook door
Ik heb gister een stukje gekeken, Patty met de ratten, en weet weer precies waarom ik niet kijk. Wat een vreselijk mens is dat zeg zó overdreven :S
Nou voor mij ook kom maar op met dat beschuitje hoor wat een lekkerding!! ik heb zn mobiele nummer.. maarja wat moet ik er mee... zucht.. (zal me vriend leuk vinden hahahahaha not really)
Ik heb er ook naar gekeken, vind het soms wel apart maar soms ook wel weer nep, tis en blijft een illusie. Patty vind ik ook erg overdreven, dat verpest het hele programma..
en weetje ik heb nou niets meer met die X-factor, zo ontzettend uitgemolken.. blehhhhhh.. ik vind gordon dus helemaal niks.. hahaha
ik zit nu naar de nieuwe.. te kijken en er is nu een andrew bezig en ik dach ik kan hrm ergens van volgnes mij is hij de joker... hij praat precies hetzelfde.. wordt ik nou gek of horen jullie dat ook...
ik denk het ook! Weet het bijna zeker! Andrew= the joker!!!! Zelfde oogopslag, stem, trekken in het gezicht.
ja he grappig hij kan dus heel veel.. dat stukje met dat roerijzer was wel heel vet hij zo wel erg sexy zeg maar vind het tiepetje toch ook wel erg leuk zal ook wat worden als ze alle 2 in liveshows komen.. hahah zal wel niet
wel een beetje raar dat hun helemaal nietsd doorhadden je ziet en hoort het toch echt duidelijk.. had eigenlijk wel verwacht dat ze er iets over zouden zeggen
Is idd Andrew Melia, bijna overal bekend ook al... Google Vandaar dat hij nu als zn eigen persoontje mee aant doen is natuurlijk, zodat het publiek denkt (ja, we zijn achterlijk...) dat the joker iemand anders is... beetje jammer weer van de makers! Maakt het een stuk minder interessant om naar te kijken weer!