ik snap dan niet waarom hij 2 keer mee doet? Dan verraad je je eigen toch al? Want ik vind het ook echt sprekend lijken gewoon. Stem alles hetzelfde. Of het moet inderdaad een 2 ling zijn.
kijkt er nu ook iemand uri geller??? zou dit echt zijn of alleen maar show? ik weet dat hij niet van dierenacts houdt, maar dit is al de 2de performance van de avond die hij afkapt!
ja ik zit ook te kijken ik vind het wel stom dat ie nu 2 keer achter elkaar iemand wegstuurd maar denk show hij heeft het toch ook gezien bij de repetities?
jullie vinden patty helemaal niks haha idd op tv doet ze overdreven maar ze was hier 6februari in veghel bij music store ik vind haar echt een toffe aardige vrouw ze neemt tijd voor je irl is ze helemaal nie over dreven die act met die doberman vond ik wel spannend en wat sudesh nu doet vind ik ook knap
Nou ik vond de act van de doberman heel erg zielig.. Honden worden opgefokt, zijn bang, en dan word er nog 1tje op de grond "gesmeten"... Volgende keer kan ik ook mee doen met mijn hond, die blaft ook op commando en kan ook zo aan komen rennen (revieren) dat is de honden aangeleerd.. Die honden weten precies wanneer ze mogen bijten en wanneer niet..
wat een ontzettend dom programma... verschrikkelijk! heb t op een gegeven moment maar afgezet. vond patty ook zooo overdreven reageren en het publiek was ook niet echt van 'hoog niveau'...1e en laatste keer dat ik het kijk
vind ook echt slecht gewoon. Die honden zijn getrainde honden ! Dus die bijten alleen op commondo. En als ze worden gepakt zal het vast en zeker zo geleerd zijn. Hij kapt inderdaad 2 shows af ik vind het walgelijk. Nee vind er geen reet aan. En alles is gewoon nep blehhh
Wat een misselijke vent die Uri bah bah bah! Vind het zo misselijk dat hij alle touwtjes in handen wilt houden en ik vind het lijken alsof hij het gaat afkappen als het te heet onder zijn voeten wordt en hij denkt dat iemand meer kan dan hem....
ik vond rinke ook super! kevin vond ik ook lang niet zo slecht, erg jammer dat ze hem niet de kans hebben gegeven zijn stuk af te maken. ik ben zeeeeeeeer blij dat mike er nu uit is! wat een engerd! met die honden vond ik eerder zielig, echt niet spannend.
ik heb het ook gekeken, wat een flop zeg heel veel ging mis en het ging echt nergers over,.. vorig jaar was veel leuker met dat meisje enzoo.. nu doen er alleen maar aandachtstrekkers mee..
heb me een partij zitten irriteren.... eerst aan die vent.... en toen idd aan het gedoe met die honden..... Als je hun lichaamstaal las, zag je dat ze helemaal niet "agressief" waren.... idd alleen maar blaffen.... Verder trok de vent de op de grond de lip van de hond omhoog en gaf hij voor het beestje ook nog eens zwaar tegenstrijdige signalen af.... (zijn mond op het beest is teken van onderdanigheid) Kan er ook nog ontzettend boos om worden dat er weer zgn agressieve honden voor worden gebruikt... wordt iedereen met een dobberman weer aangekeken.... (maar was al beetje blij dat het MIJN soort hond weer niet was)
Toevallig deed een vage bekende met haar dobberman Tygo mee. Zij huren die honden in. Was is er mis met Tygo: hij is gecoupeerd en dat mag al jaren niet meer in nl. Terwijl die hond pas net een jaar is. Duzzz hoe kan dat? Vind het erg dat sbs ook zulke honden inhuurt. En het klopt dat die honden erop getraint waren.
hey meiden ja het was echt een flop show hoor!! je kon al zien dat die honden niet agressief waren,want hij kwam ook heel speels op die mike afgerent!! rinke was echt top maar dat vond ik in de andere show al.. was het kevin met iggy?? er is nog nooit een fout gemaakt in de liveshows dus toen uri het liet stoppen dacht ik al huh dit gebeurt niet snel.. ik vond de show een beetje chagerijnig overkomen jammer,want ik had me er echt op verheugd.. ben benieuwd volgende week..
Tja het mag niet... maar gebeurt nog wel... zat bij mij op cursus ook een cane corso pup met gecoupeerde staart...
4 dobers kwamen van het doberman forum af.. de andere was van Mike zelf!!! gecoupeerde honden zien er enger uit, dus dat zal de reden zijn.. Vond het al niet kloppen, er zat geen logica in de nummers van de honden Hond nummer 5, waar zag je dat aan ???