Heb me ook een partij zitten ergeren aan die Mike met zijn honden. Wat een sukkel. En het klopte inderdaad van geen ene kant, tegenstrijdige gaf hij af.
ik moest wel lachen toen patty het podium opkwam en ze naar de bnrs moest waggelen. ze kon echt totaal niet op die hakken lopen en ik denk dat ze dat zelf ook wel een beetje in de gaten had want ze liep echt supervoorzichtig ermee. ik hoopte eigenlijk een klein beetje dat ze een keertje op dr billen terrecht zou komen haha.............en die mike......blij daat hij eruit is hoor! jammer voor kevin eigenlijk. die heeft niet veel kunnen laten zien.
iemand meer het gisteren gezien? ben wel blij dat ger en nick er uit zijn! vooral die nick is dus echt geen mentalist! Als Ger solo had gedaan was ie denk ik wel doorgegaan, hij was echt goed! die she-mask mag er van mij uit, zoals zij met die slangen gooide.... walgelijk om te zien!
Vind het een beetje goedkoop...vorig jaar the mask en dan hebben we nu de she-mask....zucht. En vond dat Gerj en Nick er inderdaad uitmoesten. Maar vond ook eigenlijk dat dat jonge jongetje eruit moest. Mensen stemmen alleen maar op hem omdat ie zielig is en niet omdat ie goed is. Snapte zijn hele opzet niet haha.