Hier van hetzelfde... 2 mnd... staat er in het boekje.. .dat ze ook daadwerkelijk meppen probeert te geven. Voorheen enkel handen in de lucht... beetje zwaaien zeg maar...
en nog eentje om het af te leren. ik gebruik mijn rammelaar als lolly, microfoon en om me zelf mee in mn gezicht te slaan!!
Hoe het met mij gaat... ik begin meer rust te krijgen nu het kamertje zover is dat ik eindelijk wat spulletjes kwijt kan... En ja als ik tijd heb volgen er foto's ben nu maar vast bezig met dekentjes wassen heb van iemand overgenomen die rookte dus alles stonk en dus ook het huis dus hup maar meteen in wasmachine... Mijn bekken gaat de ene dag beter dan de andere heb soms zelf weer een dag dat ik met hondjes iets kan wandelen niet ver maar toch.. Daarnaast word ik veel 's nacht wakker zoals nu en kan ik niet echt een plekje vinden om te liggen. deze nacht ben ik daarbij ook weer misselijk geweest en heb ik half uur maar onder een lekkere warme douche gestaan om tot rust te komen en dat heeft gelukkig geholpen... verder geniet ik van alle foto's van jullie en lees ik alle verhalen maar vind soms moeilijk om te reageren omdat ik dus nog niet zover ben... met al die dingen die jullie te maken hebben bedoel ik dan... Ik wens alle kleine mensjes heel veel beterschap en dat jullie allemaal maar gauw mogen opknappen hoor!!! niks aan ziek zijn bleeeh
tja zwanger zijn kan erg leuk zijn, maar bij de laatste had ik ook veel last van van alles. nog even doorzetten enje hebt je wonder in handen
nog even volhouden lan, ik ken dat slaap probleem ook. vreselijk! maar het is nog maar een paar weekjes. en super dat je de kamer eindelijk wat kan inrichten. ben benieuwd naar de foto's. doe het verder maar rustig aan he anders verpest je het voor je zelf. bedenk maar zo, een weekje naar de bevalling zul je weer heerlijk slapen en amper last meer hebben van je bekken.
@Lan, de laatste loodjes zijn echt aangebroken bij je! Nog even en dan mag je ook lekker fotos spammen en ons ''lastig'' vallen met vanalles over jullie kleintje En die slapeloze nachten, heeeeel herkenbaar! Ik hield me maar voor dat mijn lichaam vast aan t wennen was voor de gebroken nachten die nog komen gaan haha @MArieken, jeetje wat wordt Mitch ineens een wijs ventje! Helemaal aan t veranderen in zijn gezichtje
Nou... Linn weer naar het kdv gebracht.. moet zelf ook zo weer gaan werken. 't Is hier opeens ook wel opvallend stiller he.. nu iedereen zijn verlof weer is afgelopen. M.uv. de nieuwbakken mama's natuurlijk.
oke ik denk dat ik het voedingsdilemma een beetje door heb.. ik denk dat mitch niet "allergisch" is voor rijstebloem maar voor elke vorm van melk verdikker. hoe dikker de pap hoe dunner het er uit komt. ik heb de rijstebloem weg gedaan en ging extra verdikken met nutriton en nu mag ik zn 3 x per dag hem helemaal verschonen.. dus eigenlijk heb ik een keus, spugen of diarree.. bij de diarree huilt hij echt en spugen heeft die minder last van maar dan vind ik hem 's ochtends wel vaak met een aangekoekt gezicht. het is een tijdje goed gegaan, 1x per dag stevige ontlasting en niet al te veel spugen geloof ik.. maar wat was ookal weer de verdikking/melk verhouding.. aaahhhh!!!
de afgelopen dagen drinkt die ook als een uitgehongerde, 5 flinke flessen maar ja ook 5 flinke dunne luiers.. zou dat drinken een teken van uitdroging zijn? verder lijkt er niks met hem aan de hand..
marieken: dus mitch spuugt ook?en daarvoor moest je nutriton gebruiken en nu is hij flink aan de diaree? Melissa heeft dit namelijk ook, ben nu weer gestopt met nutriton en gebruikte toen kruidvat comfort (speciaal voor spugen), maar de diaree bleef, nu moet ik 2 schepjes normale voeding doen en 2 schepjes kruidvat comfort. Melissa is wel goed gegroeid: Geboorte: 3160 gram en 47 cm Vandaag: 3945 gram en 54 cm. Best wel netjes toch?
nou hier is het feest madam eet helemaal niet meer maar gelukkig gaat de appelsap er in als ranja @ marieken ik zou is over leggen met het c.b of je hem mis rosvice STOP mag geven dat geef ik shirley nu ook op advies van de k.a en we spuitluiers dus het helpt wel mis ook voor jou ventje
ja butterfly, mitch heeft al vanaf dat die een maand oud is comfort van kruitvat maar dat moet extra verdikt worden anders spuugt die nog. het cb wil me niet echt geloven omdat het een verstoppende werking moet hebben maar er was op het spreekuur nog iemand die dat ook had. en jullie meisje ook dus ik ben echt niet gek. daarom ging ik rijstebloem proberen maar dan het zelfde effect, misschien zelfs erger. en aan mix van gewone en comfort heeft die niks.. ik ga nu wel even een paar dagen alleen comfort proberen zonder extra en kijken of de luiers dan echt dikker worden en hoe het spugen nu is. gelukkig mag hij bijna potjes maar ja een deel melk hou je toch.. en misschien kan die dat ook wel niet hebben omdat het dikker is.. ik moet volgende wk maandag weer naar cb voor 2de prikken dus ga het zeker aankaarten.. word er echt wanhopig van. hoe doet melissa het nu qua spugen? en ze is zeker goed gegroeit in dat maandje. top!
nou aan die gebroken nachten ben ik gewend nu mijn man nog dan haha... zodra de handvaten op kasten zitten maak ik foto's want dan is het echt af
ben benieuwd lan! en hier was het 1 week gebroken nachten voor mn vriend en sindsdien slaapt hij door elk huiltje heen. hahaha lekker makkelijk he.
marieken: Het spugen is nu wel minder doordat we de comfort gebruiken, zo nu en dan spuugt ze eens. Laatst nog wel keer heel erg gespuugd, de hele fles kwam er in 1 keer uit, wat een raar geluid maakte ze daarbij zeg! Maar nu we helemaal gestopt zijn met nutriton wordt de ontlasting wel heel iets dikker, maar nog steeds dun. Ze poept wel 6 keer op een dag en een aantal keer daarvan mag ik haar nieuwe kleding aantrekken. Hier op cb zeggen ze wel dat het iets laxerend werkt, de kruidvat comfort,want ze zegt ook dat het gebruikt word als de kindjes verstoppingen hebben. Ben nu vanmiddag met mengen begonnen, dus hoop dat het hier wat beter van word. Had helemaal niet meegekregen dat mitch dit ook had. Echt naar he voor de kleintjes?Maar mitch groeit wel goed toch, zo te zien aan je onderschrift?
gvd hele verhaal weg. maar goed, mitch groeit zeker goed en is meestal ook vrolijk en tevreden maar het kan veel beter. in comfort zit ook nutriton dus als ze daar slecht op reageert zal ze dat blijven doen. helaas is er nu geen andere optie om te verdikken, zij mag nog geen rijstebloem. en als ze net als mitch is dan zal ze daar ook niet goed op reageren. ga er ook maar van uit dat ze meer zal gaan spugen nu je gaat mixen. de fles is dan weer dunner. hoe slaapt zij? mitch kon/kan echt niet op zn rug slapen. die slaapt al 2 maandjes op zn buik en dat werkte gelijk. inbakeren wil ook nog wel werken.
@Marieken, jeetje wat lastig zeg! Waar doe je dan goed idd....zou dan net als jij de keus maken om de weg te kiezen die voor hem t prettigst is. Ik hoor vaak dat kindjes met reflux, minder gaan spugen als ze potjes ofzo krijgen, dus misschien is het dan voor jullie ook over. Denk niet dat het vele drinken een teken is van uitdrogen hoor, als je ziet hoe Tim zich af en toe gedraagt met flessen haha. Tuurlijk is 5 diarree luiers best veel, maar zou me niet teveel zorgen maken. @Butterfly, super dat Melissa t al zo goed doet en goed groeit
nou dat was me het nachtje wel zeg! wij gingen om half 1 slapen, en mitch word 1.15 uur wakker! (doet die al weken niet meer) dus schone luier en fles. het duurte tot 2 uur voor die weer sliep. en om 5 uur weer wakker! weer schone luier en fles en tot 6 uur geklungeld voor die weer sliep. en om 7 moest ik hem wakker maken om te gaan werken. net heeft die wel 2 uurtjes geslapen.. en ik ben ook flink aan de race en moest daarvoor 5x uit bed, nu nog flinke buikpijn en misselijk