De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lief!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    leuke foto`s :):)

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Wat eenleuke foto's. Wat sneu dat ze nog zo ziek is.. ze droogt toch niet teveel uit he....

en mitch ook al ziek... potje dikkie hup allemal beter worden :) Allemaal een dikke knuffel..

Djayden heeft vnanacht een spook nacht gehad.. legde hem half 7 in bed en half 9 was hij nog wakker effe erui gehaald want hij was gewoon vrolijk. beneden even gespeeld en bij mama gezeten toen naar bed en was het rustig.. tot 11 uur was hij weer wakker.. vannacht ook nog 3 keer. pffff. ben dus kapot. maar ga er vanuit dat djayden dadleijk wat langer slaapt. Ik ga ook zo wer terug bed in manlief gat zo werken heb ik bed voor mezelf yeah!!

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    das niet fijn als ze zo spoken
    en helemaal niet nu je zwanger bent :(

nou shirley is hier denk ik ook niet helemaal lekker
    vanmorgen al 2x een volle beker er uit gespugt :(
    echt zo zielig je zag gewoon aan haar dat het van uit haar teentjes moest komen eerst met hele bogen en het laatste beetje was meer kokhalzen maar je zag aan haar dat het pijn deed (maar geen koorts)
    dus die licht nu ook al weer in bed want ze kwam zelf naar me toe mama sapen (slapen) dus haar maar in bed gelegt en sliep ook gelijk

ow ze heeft trouwens iets nieuws sins gister
    als je nu shirley zecht zecht zij bibbo haar achternaam is wippo dus ze probeert haar achternaam te zeggen zo schattig :):)

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    butterfly, een setje prachtige dames heb je hoor! lijkt me heerlijk. en snoezig zo als esther bij je ligt, zielige meid. sterkte bij de ha vandaag.

syboena, bijna ongelofelijk hoe goed en veel shirley al praat zeg! wat lijkt me dat mega handig als mitch zelf kan zeggen wat die wil.. en snoezig dat ze nu ook al der achternaam snapt! gelukkig is het een redelijk makkelijke.

lan, nou hou je hart maar vast want zo begon het ziek zijn bij mitch ook. ineens een gebroken nacht en daarna ineens ziek. hou hem maar in de gaten, en hopelijk kun je wat bij slapen.

hier nu 2 gebroken nachten, mitch heeft het gemiste eten van gister wel ingehaald vannacht en nog 2 extra papflessen gedronken en flink liggen zweten. vanochtend was de temp al flink gezakt maar nog wel zwaar aan de dunne en weer vroeg naar bed gegaan.
    als je het over de duvel hebt, mannetje wakker dus ben ff naar boven hahaha

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja het is soms ook erg makkelijk ook toen ze 1 jaar was
    had ze keelontsteking en zecht mevrouw auw en wijst naar haar mond dus ik dacht ow tandje maar later wou ze niet meer drinken dus naar dokter en keel ontstekining

minder dat hij zo ziek is

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oei! Moet wel heel veel teruglezen! Allemaal ziek, zwak en misselijk lees ik hier? Linn wel verkouden, maar verder oogt ze nog prima in orde.

Vanmorgen bezoek gehad van het Cb... viel allemaal reuze mee.. haha. Ons gezinnetje is helemaal goedgekeurd en Linn dikke pluimen verdiend. Richtlijn met 18 maanden is dat ze ongeveer 3 woordjes zeggen, 2 blokjes kunnen stapelen,... nou.. woordje of 30 is hier niet ongewoon en inmiddels kan ze 4 blokjes op elkaar stapelen.. Verder heeft ze haar tekenkunsten laten zien.. mooie pengreep,... en laten zien dat ze overal netjes vanaf kan blijven ( kopjes koffie etc ) Lol.. ;)

En ook wij hebben keurig de goede antwoorden gegeven.. doen het als ouders natuurlijk ook fantastisch! ... haha. Scheelt dat ik toch wat kennis heb op gebied van opvoeden, haha. Weet precies welke snaren ik bij zo'n vrouw moet raken! Te leuk!

Snel nog wat doen... straks eens naar de bibliotheek.

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    goed van haar zeg

hier nog steeds niet op en top shirley net 20 min wakker
    ze moest huilen in bed maar geen gewoon huiltje dus dacht vast gespugt
    zit ze in bedje te kokhalzen maar omdat ze niks binnen houd komt er ook niks meer uit zo zielig :(
    en hangt de hele tijd aan mama of zit te jammeren op de grond

dus maar f in de gaten houden en anders straks nog ff naar de h.a

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier net de dokter gebelt ka elk moment terug bellen
    want ze houd echt niks binnen ze geeft gewoon over maar komt niks uit :(:(
    arm meisje licht nu ff bij papa op de bank maar wil ook niet spelen alleen maar op de bank tegen je aan liggen

pffffff vind het maar niks dat ze niks binnen houd
    als ze niet eet of eten uit spugt maak ik me niet zo druk
    maar drinken die kleintjes drogen zo snel uit

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    syboena, beterschap meid!

libelle, altijd fijn om te horen dat je het goed doet, proficiat. en linn doet het natuurlijk ook geweldig.
    gelukkig ze nog niet heel veel moeten kunnen want wij komen inderdaad niet verder dan 4 woordjes hahaha

hier nog weinig nieuws, het gaat met ups en downs maar nog geen spugen gelukkig. alleen dunne luiers en slecht eten.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier ff een nieuwe update van mijn meisie

huisarts had terug gebelt en zecht kijk het maar ff aan ze drogen niet 1,2,3 meer uit op deze leeftijd
    ik had al zo iets van huh ik was ook binnen 24 uur uitgedroogt en opgenomen
    maar ja zal wel goed zijn toch als hun het zeggen
    nou om 5 voor 5 ging het zo slecht met haar dat ik maar weer aan de tel hing met de dokter
    want ze ging spugen en het liep er van achter gewoon uit hele broek nat zo zielig
    dus ik gezecht het maakt me niet uit maar wil dat er naar haar gekeken wordt heel simpel
    zecht dat mens ja bel maar de h.a.p ik huh wat gebuert me nu dan maar ik in boze toestand (hormoontjes speelden flink op) de h.a.p gebelt en gezecht dat er na gegeken moest worden en als hun het niet deden dat ik met haar naar de e.h.b.o zou gaan
    dus hun gezecht nou kom maar dan kijkken we wel ff
    dus ik met haar naar de h.a.p en ze is wel aan het uitdrogen maar ze is nog niet te zwak ze reageert nog wel goed
    dus nu domperidon zetpillen gekregen en o.r.s en moet haar om de 15 min een eetlepel vocht geven
    maar hij is bang dat het niet gaat werken omdat ze zo aan de diaree is en dan de kans groot is dat de zetpilletjes er zo weer uit komen en die zijn tegen het braken en ja zo o.r.s geven heeft geen nut want dat braakt ze er binnen een paar min weer uit :(
    dus moeten het f tot einde van de avond zo proberen werkt dit niet word ze vanavond opgenomen

hier ff 2 foto`s van hoe mijn meisie er op het moment bij licht
    ze licht nu op de bank te slapen

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    en hier nog eentje
    dit is totaal niet mijn meisje zo witjes :(

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, frustrerend is dat he, als je je zo ongehoord voelt.
    Ben ook weleens in een weekend met Tim 3x naar de hap geweest, omdat hij niks binnen hield. Werd ook steeds weggestuurd met; o maar hij lacht toch nog.
    Hou het goed in de gaten en als je t niet vertrouwd, gewoon snel weer bellen.

@Butterfly, wat heb je toch een prachtige meiden!
    Ontroerend je oudste die zo lekker bij je slaapt.
    En ach gos, dat koppie van Melissa.
    Hoe gaat het vandaag?

@Marieken, dat meen je niet zeg, dat Mitch nu weer ziek is.
    Dat hij dit keer maar snel opknapt.

@Lan, gelukkig zie je man toch in dat het serieus is.
    En ik wil je voor morgen veel plezier wensen met de 1e verjaardag van Djayden! Heb je nog wel iets gepland, omdat je naar t z.h moet?

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @wendelaa: we vieren de verjaardag zaterdag maar alleen als ik me 100% voel en dokter iks voorschrijft..

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou hier heeft shirley geslapen tot kwart over 8
    en weer spugen wordt er zo moedeloos van
    kijk het nog een uurtje hoog uit anderhalf aan en anders bel ik gewoon weer de h.a.p wat dit is niet normaal

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hoe is met shirley,,, heeft ze niet dat ene rota virus ofzo...

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ff nieuwe update
    vanavond weer de h.a.p gebelt omdat ze bleef spugen
    en ze kon neit meer los zitten viel steeds om was net een klein babytje die voor het eerst leerde zitten
    dus weer hups naar de h.a.p en de dokter wou haar niet eens onderzoeken en heeft ons gelijk door gestuurt gelukkig maar
    dus naar het ziekenhuis en ze wouden haar niet opnemen omdat ze het nog ff een nachtje aan wouden kijkken omdat ze nog neit zo erg uitgedroogt was en omdat ze op deze leeftijd best een trauwma op kunnen lopen door de slangetjes en alles poes pas er om heen
    dus nu belt ze ons morgen middag om 2 uur op om te kijkken hoe het gaat blijft er dan nog niks binnen en blijft ze zo zwak dan wordt ze alsnog morgen opgenomen en krijgt ze o.r.s door slangetjes in haar nues omdat ze thuis de o.r.s wijgert
    dus nu maar op hoop van zegen dat het goed gaat en morgen een stuk beter gaat

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    erg heerst trouwens een heel zwaar kinder virus
    hele kinderafdeling licht vol met kindjes die het zelfde hebben als shirley

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    vandaag nog iets waar ik best wel van geschrokken ben
    op 13-11 woog shirley 8490 en vandaag 8700
    ze is bijna niks aangekomen

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, wat Lan zegt kan t goed zijn idd.
    Tim heeft dit virus ook gehad, is echt een klote virus!
    Met dezelfde symptomen als wat jij beschrijft.
    En ze is dus de laatste dagen flink afgevallen en t is al een fijn en klein ding.
    Dit virus houd ongeveer een week aan, Tim stopte toen na een dag of 4/5 met overgeven.

Hoe is t nu? heb je al contact gehad met de arts?
    Want om nu te gaan wachten tot 14.00, zou ik zelf ook niet kunnen!

Deel Deze Pagina