De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    ben ook benieuwd.

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hier bericht van mij.
    Moest vanmorgen dus naar ziekenhuis voor de ctg scan, bloedrukmeting en urine onderzoek. En helaas waren ze niet tevreden. moet nu medicijnen gaan slikken om de bloeddruk naar beneden te krijgen.. kruimel lijkt het ondanks mijn bloeddruk goed te doen.
    Medicijnen zijn opgehaald bij apotheek eerste al genomen.
    Daarna gaan slapen zodat ik wat rust had.

En morgen moeten we weer terug naar ziekenhuis om 9.30. Weer om urine te onderzoeken en ook voor bloeddrukmeting..
    Als echt slecht met me gaat blaas ik mrogen feestje van djayden of maar tot nu toe wil ik het toch wel heel graag vieren. Wij hebben het net al klein gevierd en zal wat foto's plaatsen zo :) Hij vond de taart lekker in ieder geval haha..

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Lan, hiep hiep hoeraaaaaa!
    Djayden alweer 1 jaar zeg...een echte dreumes in huis nu;)
    Balen dat je bloeddruk nog te hoog was.
    Snap dat je morgen t toch wel wil vieren, de 1e verjaardag zo speciaal. Ach, dan laat je je morgen maar bedienen hihi

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa ik heb idd de arts gebelt
    vind dit zo naar gelukkig heeft ze vandaag 1 groot danoontje gegeten en die is er na 2 uur uitgekomen
    ja klinkt mis raar maar ik ben al blij dat het nu 2 uur binnen blijft dan pakt het lichaam toch wat het nodig heeft
    en idd ze is er fijn dus maak me ook erg veel zorgen als ik nu een lekker bol kindje had was het nog erg vervelend maar dan is dat afvallen nog neit zoon dra ma omdat ze genoeg reserve ophebben geboud maar dat heeft shirley dus totaal niet

@ lan gefeli met je kleine man
    was het helemaal vergeten sorry

hoop dat de medicienen beetje aan gaan slaan zo dat hij morgen alsnog een mooi feestje heeft

@ update shirley

ze slaapt erg veel op het moment drinkt nog niet maar nog wel genoeg vocht in het lichaampje want ze heeft nog traantjes bij het huilen
    dus ze laten me gewoon door tobben vanavond bellen ze om te kijkken hoe de toestand er voor staan
    dus ja ik weet zelf ook niet meer waar ik nu aan toe ben
    en ik ben zo moe me hoofd loopt over en ik weet het niet meer

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Jammie!!!

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Syboena, meid ik weet hoe je je voelt.
    Meer als wat je nu doet, kun je zelf helaas niet doen.
    Als je t vanavond niet vertrouwt, desnoods nog een keer bellen.
    Hoop voor je, dat net als hier toen, t spugen ineens stopt en alles er in blijft.

@Lan, o kijk m eens lekker snoepen haha

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gefeliciteerd met Djayden! Hij geniet volop zie ik wel!
    Balen dat het bij jou wat minder goed gaat. Niet te hopen dat je in dit stadium een zw vergiftiging aan het kweken bent.

Beterschap voor Shirley!

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wat een schatje zeg

@ gaat gelukkig iets beter

@ libelle dankje wel

hier wou mevrouw steeds drinken maar zo dra ik de beker pakte was het dra ma
    dus ik maar een baby fles uit de kast gepakt en ze DRINKT moet wel zelf de fles vast houden want zelf doet ze het niet maar er komt drinken in het tot nu toe om 20:00 zit het er al 3 uur in
    ben zo blij :):):) alleen slaapt ze nog wel erg veel

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @syboena, o dat is positief nieuws!

10. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Syboena, weet hoe je je voelt, esther heeft ook heel erg gehad.
    Ze had zelfs maar 1 plasje in haar luier op meer dan 24uur.
    Ze zat op randje zei da ha. Ze mocht wel opgenomen worden, maar mochten ook nog dag aankijken hebben we gedaan en nu op dag 7 ging het stukken beter

LAN, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje
    Doe rustig aan.

Reageer morgen langer, via tel is zo irri

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ wendelaa ja idd

@ butterfly ja shirley mocht ook wel opgenomen worden gister
    maar omdat ze bang was dat shirley er een trauwma van op zou lopen want ze zou dan zo wie zo o.r.s krijgen door slangetjes die in haar nues moesten

en shirley heeft gister middag een plasje gedaan en vanmorgen om half 6 en dat was het laatste plasje
    maar ga er van uit dat ze straks wel een goeie plas luier zou hebben omdat ze nu ook een hele fles leeg heeft van 250 cc en dat er nog steeds in zit dus denk dat er dan vast wel een plasje zou volgen :):)
    alleen om 5 uur heeft ze voor het laatst gedronken verder slaapt ze de hele tijd dus hoop dat ze vanacht ook slaapt en niet zo als afgelopen nacht

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    syboena, dat is in elk geval hoopgevend meid. die voeding is in elk geval al opgenomen in het lichaam en dat zal der vast goed doen. lekker aan de babyfles laten dus!

lan, van harte meid! dikke duimen omhoog voor jou en de grote knul. maar niet echt lekkere timing om ziek te zijn he, ik hoop heel erg dat de medicijnen werken en jullie toch een rustig knalfeest kunnen geven morgen. dat hebben jullie allemaal wel verdient denk ik.

butterlfy, hoe gaat het nu met jou dames? allebei weer wat bij gekomen?

wendelaa, ik las op hyves dat tim loopt?! wat goed zeg, dat is letterlijk een stap in de goede richting. top, ga zo door timmy!

update thuis front: vandaag te horen gekregen dat ik toestemming heb voor mij Gastric bypass!!! joehoe!!! en het mooiste nieuws is dat hij 28 maart al word uitgevoerd!! er was een annulering dus kon er zo tussen door, ben zooo mega happy. ik heb hier echt jaren naar uit gekeken en dan nu eindelijk is het zo ver en al zo snel. moet wel heel veel dingen verzetten en afzeggen en mijn familie neemt ook wat dagen vrij om op mitch te passen dus even een geregel maar voor een goed doel. :)

13. butterfly1984

Lan haar bloeddruk was in rust goed, gesprek met gyn was goed, ze is nu weer op weg naar huis, maar is bekaf.
    woensdag mag ze weer heen.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, bedankt voor de update...scheelt weer stressen voor ons;)
    Hoe gaat het met jou meiden? zijn ze al weer beetje de oude?

@Lan, fijn dat het iets beter gaat.
    Geniet van het feestje vandaag, maar laat andere maar lekker rennen voor je!

@Syboena, hoe is t nu met Shirley?

@Marieken, zo dat is al snel zeg!
    Ze laten ergeen gras over groeien haha.
    Fijn dat je fam. Mitch opvangt en je helpen de eerste tijd.
    Want je mag dadelijk toch 6 weken niet tillen enzo?
    Zal een heftige periode zijn....maar t resultaat zal verbluffend zijn! Nu al zon prachtige vrouw.
    Eric al een goeie ketting gekocht?

@Lopen...dat is nog beetje te voorbarig hoor hihi.
    Tim begint EINDELIJK losse stapjes te zetten.
    Nou heel wankel en voorzichtig.
    Maar was ff bang dat de nieuwe ukkies van Lan en Syboena m nog in zouden halen haha

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    wendelaa, die eerste stapjes zijn het begin en dan gaat het heel snel hoor. komt helemaal goed dus!
    en de operatie is niet zo zwaar als het klinkt, die zelfde dag moet ik nog zelf uit bed en naar de wc enzo. en maar 1 nacht ziekenhuis en na 1 week al weer mogen werken en na 2 weken mag je letterlijk alles weer. ook intensief sporten/klussen en volle werk week draaien. dus valt erg mee.

lan, fijn dat je vandaag een betere uitslag hebt meid. geniet van jullie feestje!!!!!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Wendelaa.. hahahahaha... schitterende opmerking over die ukkies ;) Na die eerste losse stapjes kan het erg snel gaan.. straks heeft ie helemaal de smaak te pakken!

@ Marieken; hier nogmaals gefeli! Echt goed nieuws! Suc6! Loop Mitch trouwens al?

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken idd de voeding was gister idd al opgenomen voor at het er weer uit kwam
    alleen vandaag wil ze weer niks eten :(

@ wendelaa gaat nog neit zo best

hahahaha onze nieuwe uk timmy inhalen nou dat gaat niet hoor :p

@ update shirley

gister rond 6 uur of zo in bed gelegt en was vanacht om half 3 wakker omdat ze een giga spuit luier had
    dus hup op aankleedkussen en verschonen tijdens het verschonen viel ze al weer in slaap dus ook gelijk weer in bed gelegt
    nou vanmorgen schrok ik om half 10 wakker en dacht huh waarom is shirley stil slaapt die nog
    dus ik snel kijkken en ja hoor lag nog te slapen en toen werdt ze rond 10 uur wakker
    is ze een uurtje wakker geweest en wou ze zelf weer naar bed en is er net weer uit en ondertussen al weer 4 spuitluiers gehad van af 10 uur en 4x schonen kleren
    dus wasmachiene blijft hier nog wel ff op volle toeren draaien
    ze heeft nu 3 flessen van 250 cc leeg dus drinken doet ze op het moment erg goed

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    shirley slaapt nog erg veel en nog steeds spuitluiers :(
    en ze hangt nog veel en heeft nog koorts
    maar ze drinkt goed gelukkig en heb er vandaag 4 lepeltjes fruithap er in gekregen :)
    ze heeft woensdag avond voor het laatst goed gegeten nou ja en gister dus nog een danoontje maar dat is dan ook echt alles

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Syboena, heeft ze die spuitluiers pas gekregen na het overgeven?

20. butterfly1984

hier had melissa eerst heel veel spuitluiers en daarna overgeven, esther had net andersom, maar die heeft ook vele malen meer overgegeven dan melissa.
    Esther was daarna erg aan de diaree en nu was het zo hard dat ze moest huilen, vond dat zo sneu.

Marieken: Klinkt wel heftig, ben heel benieuwd naar het eindresultaat:D.
    Stel je hebt je streefgewicht gehaald, gaat ie er dan naar een tijd uit of is het definitief?

wendelaa: Nog eventjes en dan loopt tim helemaal alleen:D
    Met mooie weer straks lekker van genieten.

Syboena: Dikke knuffel voor shirley.

Lan: Hoe gaat het nu met je? Beetje rust kunnen pakken?
    Morgen feestje van je kleine man, gaat het nog door?
    Zo ja, heel erg veel plezier.:D

Libelle: Pfff ben er nog niet helemaal overuit over de fiets:D

De dames liggen heerlijk op bed.
    Wij lekker languit op de bank.
    Hoop dat er vanavond wat leuks op komt:D

Deel Deze Pagina