syboena, sterkte nog even meid. ze heeft het nu al een aantal dagen dus hopelijk is het eind in zicht. butterfly, nee het is een definitieve operatie. ze snijden echt een deel van de maag en darmen weg dus dat kan niet terug gedraaid worden. een maagband kan er weer uitgehaald worden maar heeft veel vaker complicatie;s en werkt minder snel/goed. en ik zal nooit 65 kilo wegen hoor, ik mag blij zijn met 75 kilo denk ik en dat is al een hele verbetering. dus daar ga ik voor. vanmiddag bij vrienden geweest en daar gingen we ook eten alleen had mitch natuurlijk weer te weinig geslapen overdag en hadden hun pas laat gereserveerd bij het restaurant. uiteindelijk heeft die weinig gegeten en lag in de auto direct k.o. maar wel een gezellige middag.
@ wendelaa ja eerst was het overgeven van vrijdag half 9 en rond 2 uur begonnen de spuitluiers @ butterfly dikke knuf van shirley terug @ marieken hoop ik ook want dit is echt niks @ lan fijn dat hij een leuk feestje heeft gehad @ update shirley zins gister al koorts vrij alleen eten wijgert ze weer haar vanmorgen op de weegschaal gezet en is al 200 gram afgevallen
mooi fietsje butterfly, is die van esther? ikke stressen, niet zo zeer vanwege de operatie zelf maar wel al het geregel er om heen. ik probeer zo veel mogelijk dingen wel door te laten gaan maar moet ook veel afzeggen en mitch laten opvangen. en omdat we het weekend voor de operatie weg zouden zijn en mitch uit logeren ging zou hij totaal bijna een week uit logeren moeten en dat wil deze mama dus mooi niet. dus heb wat vervanging voor het weekend gezocht zodat hij tussen door nog even thuis is. maar ppfffttt word helemaal gek hier met het geregel en afzeggen. en hier nog zn man die niks begrijpt van vrouwen en dus absoluut niet helpt in woord en daad. maar juist boos doet en me nog stressiger maakt. mannetje vind het namelijk niet nodig dat ik me laat opereren. dus weinig steun. zou blij zijn als alles achter de rug is zeg. ben wel uitgebreid aan het genieten van eten, soort laatste avondmaal idee hahaha even alles nog snel proeven.
Ik twijfel om ziekenhuis te bellen... Heb harde buik maar geen pijn maar zo'n gevoel alsof je teveel gegeten hebt... kan mijn buik niet indrukken zeg maar..
Wat heb je gedaan vandaag? Misschien iets teveel gedaan of heb je misschien stress? Het kan ook oefenweeen zijn, deze kun je krijgen vanaf 26 weken dacht ik.
Marieken, Ja deze is van esther, maar vind deze te jongensachtig en deze word te klein, nu op zoek naar andere. Syboena, gelukkig shirley aan opknappen. Marieken, balen zeg dat hij niet achter je staat. Heb je genoeg steun van anderen?
stress genoeg gisteren verjaardag van djayden vadaag verjaarag van mijn zus en haar man ligtin ziekenhuis met klachten waar ze nietweten waar vandaan komt..
Rustig aan doen Lan. En anders bellen. Kunnen je wellicht gerust stellen aan de telefoon. Vind het eigenlijk nog wel kunnen Butterfly. Wat je zegt dat Racer is wel minder en meer meisjesachtig.. maar als ze erop zit kijkt niemand daar meer naar.. tenminste.. zou ik niet doen. Succes met je keuze!
lan, dat lijkt me inderdaad een teken van je lichaam dat je te veel stress en lichamelijk doet dus voeten omhoog en rusten! anders komt de kleine misschien wel te vroeg. butterlfy, vind hem juist stoer voor een meid! maar als die te klein word dan vind ik ook dat esther een mooie roze uit mag zoeken hahaha en de rest van alle mensen die ik ken steunen me wel volledig, vooral mn ouders en die zijn het belangrijkste voor mij
Marieken: Hij word eigenlijk echt wel te klein. Als ze trapt, trapt ze met haar hakken ipv hoe je normaal fietst en dan nog is ie te klein, staat nu op hoogste stand. Het is een 12 inch fiets en daar hoort zoals op internet staat kledingmaat 92-98 bij. Esther zit al een hele tijd in maat 104 en in sommige truien maat 110. Nu zit ik te twijfelen, maat 14 of 16 inch. 14 inch is vanaf 100cm en 16 inch vanaf 105cm. Zij is sowieso wel een meter dacht ik. Het scheelt niet veel, maar het moet niet te groot zijn, dan durft ze misschien weer niet te fietsen. Dus binnenkort maar even langs die fietsenwinkel. Gelukkig staan er genoeg mensen achter je, dat heb je ook wel nodig. Super dat je ouders er wel compleet achter staan, zij laten je niet vallen.Vind erg jammer dat je vriend er zo over denkt. Kijk, hij mag een mening hebben, maar hij kan je wel steunen en jouw ingreep accepteren en respecteren.
@ marieken jeetje zeg wat balen mannen soms he grrrrrrr @ lan ik zou idd ff gas terug nemen @ butterfly was het maar waar heb te hard lopen gillen denk ik mevrouw drinkt weer niet en eet nog steeds niet plas luiers nemen weer af dus zat vandaag al weer bij de h.a en ze zecht gewoon ja kan niks voor je doen ze heeft een vitus te pakken en het lichaam moet dat oplossen pas als ze helemaal uitgedroogt is kunnen we haar opnemen want ze was al weer aan het uitdrogen wat een gedoe zeg ik zou haar ook gewoon mee nemen en haar op de fiets laten zitten en kijkken hoe ze er op zit en er op fietst nou hier is ventje vandaag met de oudste van de tweeling naar ziekenhuis gegaan is geholpen aan haar amandeltjes alleen vraag ik me nu af of ze dat kindje wel hebben geholpen ze drinkt goed eet goed speelt buiten (wel in de tuin) en wil al weer naar school kind heeft echt nergens last van terwijl haar tweeling zusje echt 2 dagen neit heeft gegeten en anderhalve dag voor pampers op de bank heeft gelegen echt totaal een verschil hier trouwens ook gisteravond 2 flinke (voor)weeen gehad en vandaag ook weer een dacht eerst het is een buikkrampje (lag op de bank) ging recht opzitten en ging door de grond van de pijn en ventje heeft met zijn handen in me rug lopen drukken omdat ze door trekte naar me rug maar hield ook echt 1 min aan maar ja nu heb ik zou iets moet ik bellen heb zelf zo iets zijn vast voorweeen maar ventje vind dat ik moet bellen maar wil niet als zuer over komen want ja heb al zo veel klachten en straks denken ze pfffffff heb je haar weer met haar gezuer en geklaag