daar krijgen ze voor betaald syboena, gewoon bellen! dan slaap je vannacht veel beter. butterfly, inderdaad, neem esther mee en kijk wat haar het beste bevalt. ze kan meestal op de fietsen zelf gelijk een proefrit maken.
hoe gaat het met de babybuiken? syboena, lan, alles goed? hier buikpijn hahaha probeer nog even snel van alles te snoepen wat ik lekker vind maar mn buik wil niet meer. alsof mijn maag zich al klaar maakt voor de operatie. dus resultaat = buikpijn. hahaha
ze belde vanochtend op dat er een foutje was gemaakt in de planning dus de operatie word een week verzet. stond gewoon met tranen in mn ogen, baal er zo erg van. voelde me als een kind dat te horen krijgt dat het grote cadeau waar die al een jaar naar vraagt pas een week later komt. ik was gewoon de nachten al aan het aftellen. en nu moeten er weer 7 bij en nog een week werken, alle regelingen veranderen. pffftt was net klaar met het geregel en nu alles weer om zetten. snik snik. en nu vanavond nog mn rug verdraaid, had de tranen over mn wangen lopen en kon me echt niet bewegen, best eng. verder iedereen alles goed?
Ik kom even piep zeggen Ik werd gemist Sorry da tik niks van me liet horen. BEn veel met mezelf bezig (rust nemen) en daarnaast ook erg meo. Lig 's middags vaak in bed daarnaast heb ik veel afspraken gehad: PSycholoog, 4 keer in ziekenhuis geweest, fysio. Bloeddruk blijft rond de 140/85, baby's hartje klopte goed. Bij echo werd wel gezegd dat hij op de onderste curve zit.. een kleintje dus.... Kruimel moet nu meer gaan groeien vooral omdat 1 kruisje zelfs onder curve stond... Over 2 weken (8 april) moet ik weer terug voor groeiecho en controle. Ik zelf meot echt rustig aan doen. Ik wilk moemnteel nog teveel! Kruimel schopt veel dus daar maak ik me eignelijk geen zorgen om wel dat ie zo klein lbijft... maar we hebben nog paar weken
@ marieken jeetje wat balen zeg snap je gevoel @ lan weet niet of je dit opbuert maar shirley was ook altijd veel te klein ook alles onder de curvers en nu nog maar ze is kern gezond (gelukkig) ons tweede (5de) wonder zit ook onder de curvers opzich maak ik me daar niet druk om als ze verder gezond zijn groot worden ze van zelf @ hier weer een circel doorbroken shirley at nog steeds niet dus vandaag toch maar met goede hoop naar dagverblijf gebracht zo dat ik ook ff tijd voor me zelf had en ja hoor mevrouwtje ziet andere kindjes eten en gaat zelf ook weer eten ben zo trots dat ze weer eet gister met haar bij c.b geweest ze is nu 80 cm en 8698 gram dus ook nog erg klein en fijn maar ja ze is verder gezond en dat vind ik het belangrijkste had afgelopen weekend maatje 74 uit de kast gehaalt vond dat dat een beetje klein werdt hahahaha maar ja dat is wel logies met 80 cm hihihihihihihi maar maatje 80 is nog wel klein beetje te groot maar ja dat rollen we dan wel ff op
Marieken: wat balen zeg! Dan duurt het wachten écht lang! Dikke knuffel. Lan: Wat goed van je dat je je rust pakt waar het kan. Alleen moet het nog meer............moeilijk he? Gelukkig maakt de beeb het prima, dat is een hele geruststelling. En wie weet maakt ie nog een groeispurt.Maak je daar niet te druk om, komt vast allemaal goed. Syboena: Wat is ze dan licht zeg! Qua lengte valt het toch op zich wel mee? Pfffffffffffff vanacht slecht geslapen zeg! esther was om half 1 wakker, om 2 uur beide dames wakker, om kwart over 2 begint er een hond te blaffen en hield maar niet op, dus dik uur wakker gelegen en om 10 over 5 was melissa alweer wakker en heeft ook niet weer geslapen. Heb esther vanmorgen naar psz gebracht en daarna melissa fruit gegeven en op bed gelegd.Ligt er nu een uurtje in. Vanmiddag nog snel cadeautje kopen, want esther gaat naar vriendinnetje toe die vorige weerk jarig was, maar toen was esther dus ziek. Voor de rest weinig te melden, behalve...............ben zo moe! De fiets die we trouwens voor esther willen kopen is eigenlijk op moment nergens te verkrijgen, overal tijdelijk uitverkocht. Je hebt wel andere kleuren, maar ja als je 1 op oog hebt, wil je die ook natuurlijk!
oohja ik he mijn mamafiets al gzien in eggie.. en hij is zo gaaaaaaaaaaaf!!! hoop dat ik toch nog voor de kleine geboren is met djayden kan fietsen : al is mar naar de winkel hiih
@ butterfly ja ze is echt heel licht lengte is wel goed alleen gewicht zit niet helemaal mooi op de lijn die zit er ver onder maar ja ze eet goed dus ja maak me er niet zo druk om hier vandaag een printer gekocht had geen printer en de blokker had hem nu in de aanbieding voor 45 euro een 3 in 1 dus maar ff snel gekocht
toch wel 1 waar de inkt cartridges los van elkaar zijn he anders terug brengen! Is zo zonde van je geld.. Want als er 1 leeg is kan je niet meer printen. terwijl er wel genoeg andere kleuren zijn..
zou het niet weten geen verstand van zal ventje is vragen als hij thuis is of hij kijkt dankje voor de tip
zulke super aankopen doe ik ook altijd en dan krijg ik savonds op mn kop hahaha hier grote schoonmaak tijdens mitch zn dutje aangezien we het weekend overdag weg zijn en ik maandag naar zkh ga. heb er verder geen tijd voor hhaha hopelijk houden we het netjes wil niet in een vies huis thuis komen dinsdag. heb al bedacht dat we het bed pas dinsdag verschonen en niet morgen. lekker in schoon bed herstellen hahahaha en flink ingeslagen met yoghurtjes en fruithapjes want dat word mijn maal voor 2 weken.. zucht hihihi oh ja, mitch doet tegenwoordig middagslaapjes waar je hem uit wakker moet maken, pas liet zn vader hem liggen en na 4,5 uur sliep die nog hahaha gelukkig slaapt die daarna ook de nacht nog gewoon en is juist super vrolijk. ons mannetje heeft gewoon veel slaap nodig, lijkt zn moeder wel hahaha dikke kus, wat is het warm vandaag he!!! heerlijk!! zo naar de kinderboerderij!!
hier zaten ze wel los gelukkig de cartridges dus wel een goede aankoop geweest @ marieken ja lekker was het he vandaag heb vanmiddag met shirley in de speeltuin gezeten ben nu dan ook echt helemaal gesloopt dus kruip na mijn berichtje ook lekker in bed vanmorgen kreeg ik trouwens van shirley en ventje een broodje met chocomelk op bed zo lief terwijl ik er om 7 uur uit moest want had een afspraak ok 9 uur maar hij stond er wel om 7 uur gebuert nooit hihihihihihihihi ow krijg trouwens van ventje morgen nieuwe ds krijg de dsi xl die wou ik al heel lang hebben speel eigelijk nooit met de oude maar als ik ziek ben of lang in de trein/auto moet zitten vind ik dat ding wel handig maar had de gewone ds lite maar wou dus de dsi xl en die krijg ik morgen dat kwam hij mij vanmorgen vertellen toen hij een broodje bracht nou dames weltrusten ik kruip me bedje in
nee dat vind ik totaal niks die 3d maar hij was gister ook nog niet binnen moet nu wachten tot morgen
@Syboena, en heb je je nieuwe speeltje al *buddybericht van Marieken* Operatie is goed gegaan, ze heeft wel veel pijn gehad. Maar toen ze me smsde rond 19.00, was t weer wat rustiger *einde bericht*
Fijn da toperatie goed is gegaan bij marieken nu hopen dat genezing ook goed gaat.. of gewichtsverlies... want volgens mij hebben ze niet zo'n grote snee gemaakt erover? Ach we horen het nog wel Hier gaat wat minder.. Omdat ik me rustig moet houden heb ik juist meer stress.. jaja ik wil teveel... en doe dat dan ook soms met pijn en moeiheid en alles wat erbij hoort... en dan word ik weer op de plek gezet.. daarnaast hebben we slecht neiuws in familie er zijn kankercellen gevonden in darmen van mijn zwager. en dat is best heftig mijn zus heeft 2 kids van 3 en 2. gelukkig steunen mijn ouders heel veel en mijn andere zus want ik kan zelf weinig voor der betekenen aangezien ik mezelf rustig moet houden.. Wel balen had graag af en toe willen helpen of opvangen..
@ wendelaa ja heb me nieuwe speeltje alleen nog niet mee gespeelt hahahahaha @ marieken fijn dat het goed is gegaan @ lan ja dat te veel doen ken ik ook helaas jeetje wat erg hoop dat alles goed komt
@ lan.. dat is minder goed nieuws zeg... bah. Sterkte! @ Marieken: Super dat de operatie geslaagd is!