@ marieken hoop dat de pijn snel over gaat of in elk geval minder wordt zo dat je weer naar huis kan hier vandaag weer wat mee gemaakt hebben weer is pech gehad hoor vandaag had ik geen zin om eten te koken voelde me niet helemaal lekker dus zeg tegen ventje haal maar cinees dus zo gezecht zo gedaan onder tussen lekker aan het eten zie ik ineens ventje gek doen stikte bijna dus ik mep hem een paar keer op zijn rug en zeg ook nog dood leuk ja hallo ik pak je eten niet af hoor dus je mag wel rustig eten en toen pas zag ik wat er uit zijn mond/keel was gekomen een stukje staal nou cinees opgebelt en kreeg nieuw eten nou ja was gelijk klaar met eten dus had zo iets van laat maar zitten nou later ventje bloed overgen en bloedneus dus die zit nu bij de h.a.p op het moment dat ik door kreeg dat het staal was shirley haar bordje ook afgepakt en bordje na gekeken en ja hoor daar ook staal in is staal van een staalborstel dus die hebben ze gewoon te lang gebruikt was al lang blij dat shirley dat staal niet op had gegeten maar ja daar halen we dus ook geen eten meer
Ja dan! Shocking Syboena! Echt slechte zaak. Hoe is het nu met je man? Gelukkig dat het er nog uit gekomen is.. en dat jij of de andere kids het nog niet opgegeten hadden! Pff.. schrikken!
zo syboena, dat is schrikken. hoe gaat het nu met je vriend? heeft het veel schade aangericht? lan, heel veel sterkte met je eigen leed en je familie. ik snap dat het vreselijk vervelend is dat je niks voor ze kunt doen. wendelaa, bedankt voor het doorgeven! alle dames, bedankt voor de steun. vanmiddag mocht ik naar huis, na een heerlijke nacht k.o. van de morfine en slaappil. heb nog wel veel pijn en natuurlijk moeite met eten. maar kan weer heerlijk op mn zij liggen nu ik in mn eigen bed kan. maar ik heb me er flink op verkeken zeg, had echt niet zo veel pijn en problemen verwacht. maar het ergste is achter de rug. al kan ik nog niet voor de kleine zorgen maar gelukkig is mn vriend veel thuis, had zelfs een bos rode rozen gekocht namens mitch.super lief.
sorry helemaal vergeten te zeggen het stukje staal heeft een gaatje geprikt in de keel gelukkig heelt het heel snel zecht de h.a hij heeft een kuurtje gekregen om geen ontstekingen verder te krijgen want vaak is dat metaal vrij vies en heeft een tetanis spuit gehad verder heeft hij er op het moment vrij wijnig last van @ marieken fijn dat je weer thuis bent je ja idd de ergste pijn heb je nu gehad kan nu alleen maar beter worden lief dat hij rozen heeft gekocht soms kunnen mannen toch nog wel is lief zijn
marieken: Fijn dat je weer in huis bent, daar knap je toch een meest van op.Heerlijk je eigen omgeving en je eigen bed. vanaf nu zal het alleen maar beter gaan en ook al doet het meer pijn dan verwacht, het zal vast en zeker de moeite waard zijn. Dikke knuffel en veel beterschap. Wat lief van de bos rode rozen. Syboena: Jeetje, dat is echt even flink schrikken. Gelukkig gaat het nu goed met je mannetje. Gaan jullie deze chinees nog aanklagen of melding maken bij de keuringdienst van waren? Libelle: Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Wendelaa: Gaat lopen van Tim steeds beter nu? Gaat vast met sprongen vooruit Lan: Hoe gaat het nu met jou? Ben je nog weer op controle geweest. Balen dat je zoveel wil maar niets mag. Met jayden ook alles goed? Esther is weer naar school en melissa ligt op bed. Net even snel wat opgeruimd en nu even lekker achter de laptop. Nog 2 weken en 6 dagen, dan word esther alweer 3!!! Gaat echt heel snel. Hoop dat de fiets volgende week wel leverbaar is, want het is echt een geweldige mooie fiets.
Even weer bericht van mij Ik moet aankomende vrijdag op controle komen.. Allemaal duimen dat baby op de curve lijn blijft groeien!!! Djayden heeft denk ik momenteel last van tandjes. ligt nu al in bed vanaf 11 uur terwijl we pas om half 10 op waren... Hangerig en huilerig... Morgen krijg ik mijn mama fiets dus zit ik hoop ik niet steeds tussen 4 muren. Ikzelf kabbel rustig door probeer elke middag wel even te slapen zodat ik goed rust heb voor de baby. Krijg steeds meer van mensen te horen: "ben je afgevallen?" snap er zelf geen ruk van want zie dat zelf dus niet.. Iemand zin om deze kant uit te koemn en de tuin voor me te doen haha
Jeetje wat is ze veranderd! ook gelijk een ander gezicht zo met die staartjes! Laat ze ze goed zitten?
ja he het is al een echt dametje ja ze laat de staartjes goed zitten ze vraagt zelfs smorgens om staatjes
Wel fijn dat ze het laat zitten....Linn rukt het er direct uit, helaas. Speldjes daarentegen laat ze gelukkig wel zitten, is toch al iets. Hahahaha. Maar het haar van Linn is nog niet zo lang als dat van Shirley. Verder alles zo zijn gangetje hier... eigenlijk weinig nieuws te melden... ze speelt veel buiten.. vindt ze helemaal geweldig.
oh whow in eens lijkt ze veel groter en ouder. wat een super snoezige staartjes en wat leuk dat ze er zelf om vraagt! ik wil dat mitch ook gaat praten!!!! hij gebruikt heel vaak echte woorden in zn brabbeltaal maar wil niks herhalen als ik oefen. hij snapt vaak wel wat ik bedoel als ik iets vraag of zeg, maar vraag ik: waar is poes? op een plaatje dan wijst die niks aan. vraag ik om de afstandbediening dan krijg ik die wel gelijk.. en hij gebruikt bijna ook geen vaste woorden bij bepaalde dingen.. begin me toch een beetje zorgen te maken. was pas zooo blij toen die heel duidelijk: mama. tegen mij zei maar heeft het niet meer herhaald. met mij gaat het wel steeds iets beter, vanavond valt het avond eten heeel zwaar. heb best pijn en zware druk in mn maag. naar.. maar moet er aan wennen, duurt nog wel even. gelukkig al wel bijna 4 kilo er af.
@ libelle hier is het andersom shirley laat de knipjes/speldjes niet zitten dat is er met 1 ruk uit maar staartjes laat ze mooi zitten shirley vind buiten spelen ook geweldig @ marieken geen zorgen maken hoor de een is sneller met het een dan het ander mitch liep veel sneller en eerder dan shirley en praten is nou ook niet altijd leuk hoor ik heb er ineens sins een paar dagen een nieuwe papa bij ventje heet chris maar mevrouw zecht nu steeds tegen papa slis en als ik dan zeg nee papa zecht shirley nee slis dus ja ben nu ventje ook maar papa gaan noemen hier trouwens ook neit echt veel nieuws vanmiddag ff met shirley en de andere meiden bij het circus kijkken naar de beestjes en dan hebben we gelijk ff een wandelingetje gemaakt met dit mooie weer
Schitterend Syboena.. Slis! Maar snap wat je bedoeld.. wil ook niet dat Linn ons bij de voornamen gaat noemen..haha. En Marieken.. dat komt wel hoor... alles op zijn tijd. Linn was wel vrij snel met woordjes zeggen maar bleef een tijdje op een paar woordjes hangen en opeens was ze vertrokken.. beetje opschepperig maar ze zit inmiddels op 60 woordjes die ze regelmatig zegt... kleine twee-woord zinnetjes komen er nu ook aan. En trouwens vergis je niet.. Linn en Shirley zijn een stukje ouder dan Mitch he....... 4 Kg al... op zo'n korte termijn... lekker hoor,.. alleen lastig dat je nu zo'n pijn hebt bij alles wat je eet,... kun je nu ook minder drinken eigenlijk?
ja, ik moet eigenlijk 1,5 liter per dag maar kom alles bij elkaar misschien op 3 koppen. en je hebt inderdaad ook veel minder dorst en sneller verzadigd. vandaag controle zkh en de arts is tevreden al moet ik volgende wk weer komen omdat het allemaal nog zo zeer doet en ik te weinig kan eten. misschien is er een zwelling maar die gaat dan vanzelf weer weg. verder een ouderwets actieve middag gehad, voelde me goed wat is het weer rustig hier... iedereen druk?
Je kunt dus wel al weer uit de voeten Marieken? Gelukkig maar,.. nu maar hopen dat je snel van de pijn af bent. Ik megadruk in elk geval. Manlief is 1,5 week geleden geopereerd aan zijn knie... en zit dus in de lappenmand. Naast de zorg voor hem moet ik ook voor Linn zorgen, het huishouden runnen en werken... pffft valt zwaar tegen kan ik je zeggen, loop een hele dag te vliegen! En nu heb ik sinds vanaaf ook nog keelpijn,.. kan er nog wel bij. Ben nu net thuis van werken,.. ga nog vlug even douchen en dan maar mijn bed in. Morgen om zeven uur gaat de wekker weer.
@ libelle ja het is idd wel grappig maar soms iriteer ik me er mateloos aan maar goed gaat wel weer over gelukkig is chantal nog te moelijk wil echt niet dat ze mij bij mijn voornaam gaan noemen @ marieken fijn dat je weer een beetje kunt en ja hier ook druk wil zo veel maar niks lukt voel me soms best schuldig tegen over de baby toen ik zwanger was van shirley had ik met 20 weken al het kamertje klaar kleertjes in de kast enzo maar nu ben ik nog niet eens begonnen nou ja de baby kamer is al wel klaar maar nu nog bezet door shirley onze grote dame krijgt een nieuwe kamer maar ja nog niks aan gedaan dus wil het weekend flink aan de slag met haar kamer zo dat ze snel een nieuwe kamer heeft en dat ik dan voor debaby de kleertjes enzo in de kast kan pakken zo weet ik ook wat ik nog bij moet kopen en wat niet heb namelijk van shirley heel veel weg gedaan
oei oei oei lan, meid toch. heeel veel sterkte en vanaf nu echt met de pootjes omhoog hoor! ach libelle, denk ook aan je zelf he?! wat ze mij ook proberen te leren is: een keertje minder stofzuigen word niemand slechter van huur een dvd'tje en lekker met de manke man op de bank. syboena, oh ik snap helemaal hoe dat zo kan lopen. ik heb ook het gevoel nergens meer tijd voor te hebben nu er een 1jarige rond loopt. en kan heel goed begrijpen dat je alles graag klaar wilt hebben om voorbereid te zijn. hier heb ik meerendeel van mitch zn spul nog, alleen de kleertjes liggen op zolder denk ik.. succes! het inrichten van kinderkamers vind ik altijd erg leuk heb al helemaal bedacht hoe het bij onze 2de zou zijn hahaha hier gaat het nog elke dag een stapje beter, doe weer de normale huishoudelijke dingen maar ben wel heel snel moe en soms gewoon geen puf. vandaag ook geen pijnstillers meer en tralala pijn in mn rug en nek. hoort er bij maar geen buikpijn. mitchje gaat deze wk 3 dagen naar de oppas maar dan wel korte dagen dus ga het zo weer halen en dan samen koken fijne avond dames!