ze zal der kleine prinsje wel missen zeg, hopelijk komt papa vaak met hem langs. sterkte lan! we denken aan je!
Ben thuis!!!! maar kapot Djayden is nog bij mijn ouders omdat ik morgen weer naar ziekenhuis meot voor: bloeddrukcontrole, ctg, urinecontrole, groeiecho en gesprek gynacoloog dus dat zal wel bij elkaar 2 uurtjes duren voor ik daar weer weg mag! ALS ze me laten gaan haha. medicatie bloeddruk is omhoog gezet van 250mg naar 500mg en advies voor mij: RUST RUST RUST!!!
Zo weer terug, Eerst 40 minuten aan ctg en bloeddruk metingen. Uitslagen waren goed vna ctg redelijk van bloeddruk. Urine uitslag nog neit terug gehad. Groeiecho gehad en kruimel is beetje erg klein... Als ik 40 weken zou dragen zou die uitkomen op ongeveer 5 pond maar aangezien ik door mijn klachten waarschijnlijk eerder mag bevallen nog iets kleiner dus.. baal wel ben er ook wel erg verdrietig onder... Dinsdag weer terug.. word momenteel erg geleefd... en heb best meoilijk daar mee..
Ach meid toch.. wat vervelend! Jullie kruimel is dan idd wel erg klein... wat is de verwachting van bevallen? Rond 37 weken? Of nog eerder? Rustig aandoen en genieten van Djayden! Komt allemaal goed.... let maar op.....
oei dat is toch wel eng om te horen zeg... maar de kleine zou dat allemaal wel aan kunnen? zo licht geboren worden? dat word dan de helft van onze man.. helaas is het zo moeilijk om echt rust te houden met een 1jarige in huis.. heel veel succes meid!
jeetje lan eht zit je echt niet mee he hoop dat het snel beter gaat hier gaat alles wel goed bezig met shirley haar nieuwe kamer ben zo blij dat er nu wat gaat gebueren dus straks aan het schilderen de kids zijn bij opa en oma dus die lopen niet in de weg en ja heb me teen gebroken dat is wat minder en doet best pijn hahahaha maar hij zit goed ingeteapt dus ga er van uit dat ik wel redelijk wat kan doen vandaag en anders gaan we gezellig toe kijkken
shirley haar kamer schiet al aardig op muur is al geschildert vloer licht er al in en de kast is bijna in elkaar dan nog ff rolgordijntjes ophangen en dan de spulletjes over gooien en klaar is haar nieuwe kamer
heb ze al wel gemaakt maar moet ze nog ff op de pc zetten ga ik vanavond doen en dan laat ik ze zien dus nog ff gedult shirley slaapt nog een nachtje bij opa en oma want ons huis is nog een puinhoop alleen onze kamer en shirley haar kamer zijn netjes de rest van het huis is een puinhoop maar ja dat wordt morgen dan wel weer opgelost ow ja en de wc en badkamer zijn ook nog netjes hahahahahaha
foto 4 nu hebben jullie alle muuren gezien en onder foto 3 komen onder de lijstjes nog 3 plankjes waar ik dan nog wat pooh knuffels op ga zetten ben er echt trots op heb alles in me uppie gedaan ventje heeft wel de kast in elkaar gezet en de vloer en kast vandaag opgehaalt bij leenbakker en dat was ook echt alles dus ben nu ook echt kapot kruip lekker me bedje in trusten dames
ze zal straks heerlijk slapen in haar nieuwe kamer. Wat voor bed heeft ze? Al een grote-meidenbed? Of nog een ledikant?
nou denk het niet denk dat het ff wennen is voor haar op haar nieuwe kamertje nee ze heeft nog een ledikandje wil haar pas ongeveer als ze 2 jaar is in een gewoon bedje leggen vind nog beetje eng ben bang dat ze er uit valt en ze heeft nu ook al haar speelgoed op haar kamertje keukentje,pannetjes enz en dan is de kans groot dat mevrouw gaat spelen en als ik dan de volgende morgen bij haar op de kamer kom licht ze op de grond te slapen hahahahah
Groot gelijk, vind ik ook nog te vroeg. En wat voor schilderijtjes krijgt jullie babymeisje op haar slaapkamer? Want Shriley had toch al Poeh?