De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja shirley had pooh maar had de lijstjes nooit opgehangen omdat het veel te druk werdt op die kamer door de kleur roze
    dus die had eigelijk kale muuren
    dus heb nu alles op haar nieuwe kamer gehangen

en ja wat ons baby meisje krijgt denk ook kale muren hahahaha

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    leuk hoor, maak je straks ook een foto vanuit de deurpost als het klaar is? ben wel benieuwd hoe het er nu als 1 geheel er uit ziet..

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat zal ik morgen is ff doen als ze wakker is
    ze licht nu in haar nieuwe kamer te slapen hihihihihihihi

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    heeft ze een goeie nacht gehad in haar nieuwe kamertje?

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ze was gister om 11 uur wakker haar speen was kwijt
    en vanmorgen om 5 uur speentje ook kwijt verder heeft ze goed geslapen dus dat is wel weer fijn :)
    zal straks is ff foto`s maken

6. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lan is weer opgenomen ivm te hoge bloeddruk.

Kom snel weer kletsen hoor dames.

We zijn iig geslaagd voor een verjaardagscadeau voor esther.
    Volgende week word ze alweer 3

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier alweer een tijdje erg rustig... maar nu weer rotnieuws voor Lan te lezen. Weer ivm bloeddruk??? Pff.. spannend!

Wat heb je voor Esther gekocht?

8. butterfly1984

Een fiets, die andere was écht té klein.
    Ze is een lange dame, dus nu 16 inch, zal de link zo ff zoeken.

9. butterfly1984

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mooie fiets! Ennuh.. echt voor een meisje ;)

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan jeetje wat een pech weer zeg :(

@ butterfly wat een mooie fiets zeg :)
    zal ze vast erg blij mee zijn :D

shirley klimt trouwens van af vanmiddag uit haar bed
    zit ik in de kamer met een vriendin staat mevrouw ineens in de woonkamer hallo had echt zo iets van huh wat doe jij nou hier dan dus die krijgt morgen een nieuw bed (omdat ze nu zo ziek is licht ze toch bij mij op de kamer kan ik haar mooi in de gaten houden)

hier wat minder nieuws ben me vanavond kapot geschrokken
    shirley heeft al van af maandag avond koorts overdag is er niks aan de hand dan speelt ze gewoon ze eet gewoon drinkt gewoon noem maar op temp is dan 38 als ze na bedje is geweest (middagdutje) komt ze er uit emt bijna 40 graden koorts
    h.a gezecht zo lang ze niet vervelend wordt en gewoon blijft spelen en eten en drinken is er niet veel aan de hand geef maar paracetamol voor de koorts
    dus zo gezecht zo gedaan dus de dagen redelijk goed door gekomen op wijnig slaap na
    maar vanavond lag ze bij mij op de borst en deed ineens raar oogjes weg draaien,schoppen met beentjes,huilen zonder geluid dus ik in paniek de dokter gebelt dus snel in de auto en hup naar de h.a.p heeft ze een koortsstuip gehad
    jeetje wat is dat eng en naar om te zien ben er nog raar van dacht dat ze dood ging :(:(

mis ook nog een leuke actie voor jullie dames

Het Grote SBS 6 Paasfeest op 24 april 2011 – Attractie- & Vakantiepark Slagharen - Attractie- & Vakantiepark Slagharen

gratis 4 intree kaartjes voor 24 april :):)
    ik heb ze ook wij gaan denk ik ook met de dames licht er aan hoe het met shirley gaat

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier een super nacht gehad maar niet hues :(
    de hele nacht om de 10 min (voor)weeen gehad werdt helemaal gek dus vandaar nu ook maar weer uit bed
    ze zijn nu gelukkig weer weg maar is niet fijn :(

13. butterfly1984

LAN moet vanacht nog blijven en mag morgen misschien naar huis.

Libelle, hahahaha zeker een echte meidenfiets.

Syboena, dat lijkt me echt heel eng.
    Esther ijlde laatst, dat was al raar, gelukkig geen koortsstuip.
    Hoe gaat het nu?
    Normaal als kindjes 3 dagen koorts hebben moet je naar de ha, raar dat de joyce het zo wegwuifde.

Marieken, hoe gaat het met jullie?
    Hoe gaat het qua eten met jou?

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    butterfly, zn fietsje wou ik vroeger ook! dat zal haar dag helemaal top maken!

lan, wederom: wij denken aan je!!!

syboena, ik heb gehoord dat zn koorts stuip het engste is wat je kan overkomen nu. mijn god, wat zullen jullie een angst gehad hebben zeg. wel fijn dat het "maar" een koorts stuip was. gaat het nu weer beter? heeft ze daarna ook als een zombie geslapen?
    en dat zal de voorweeen wel veroorzaakt hebben, zo veel stress. allemaal enge dingen achter elkaar, sterkte meid!

hier gaat het zn gangetje, mitch is voor de zoveelste keer verkouden dus blaft de hele nacht zodat mama ook slecht slaapt.
    en deze mama heeft het nog niet makkelijk, eten en drinken gaat nog moeilijk. kan erg weinig op en voel me veel naar zodat mn lichaam soms in time out gaat en ik gewoon geen puf heb om op te staan. zou nu hele dagen in bed willen blijven. krijg ook wat scherpe pijntjes in mn spieren omdat die zeuren om voeding. ben nog niet de oude ik helaas maar al wel ruim 8 kilo lichter in 3 weken. dus das top! daar doen we het voor.

wendelaa, hoe gaat het bij jullie?
    eerised, al eeuwen niet van jullie gehoord, hoe gaat het met de grote meid?
    en wie missen we nog de laatste dagen?

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan hoop dat het snel beter gaat

@ butterfly dokter doet er hier ook niks aan
    zit er nu al mee van af maandag avond
    nu ook ze is al weer 1 uur aan het huilen en weer 40 graden en snap er niks van ze heeft vandaag tot 5 uur nergens last van gehad :(

@ marieken ja het is echt heel eng :(:(
    ja ik denk ook dat het met de stress van shirley te maken heeft gehad
    en de verloskundige dacht dat ook wel omdat het toch wel een inpakt op je heeft als je kindje ineens zo raar doet

hier trouwens hele dag op de bank gelegen voelde me zo slecht hele dag al gerommel in de buik
    en krampen maar moet van verloskundige nu echt bed rust houden maar ja dat is makkelijk gezecht dan gedaan met 4 kids pffffffffff ze zijn wel heel veel bij opa en oma gelukkig maar ja je hebt er wel veel werk mee zwemles de scouting enz

maar ga ff bij me meisie kijkken waar haar koorts nu op zit want ze blijft maar huilen zo zielig :(

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    niet te zuinig zijn met de zetpillen syboena en verder heel veel succes. kan me voorstellen dat het niet mogelijk is om met je benen omhoog te zitten met 4 kids.

hier korte nacht gehad, mitch sliep heeeerlijk, zelfs weinig gehoest maar wel om 5.15 uur wakker en volgens mij daarna niet meer geslapen. hij mocht er pas om 7uur uit en had er toen ook wel echt genoeg was. had alles wat die te pakken kon krijgen al in zn bed getrokken. hele kamer was een ravage hahaha maar hij was dus al snel weer dood op en slaapt nu al ruim 2 uur. zal straks nog wel een middag dutje bij moeten anders red hij het niet tot de avond. zal die de zomer al in zn kop hebben deze mama mist al een paar nachten heel wat slaap in elk geval. zo maar even op de fiets boodschapjes doen want papa is vissen.

jullie kids ook zo erg buiten verslaafd? mitch zit constant bij de achter deur en is direct buiten als die open gaat. vanochtend zelfs in pyjama en blote voeten ontsnapt. en ho maar dat je hem zonder strijd weer mee naar binnen krijgt. ook honden uitlaten, fietsen, kinderwagen, alles vind die prachtig zolang die maar buiten is. en vooral de kinderboerderij vind die helemaal geweldig. gezond jochie hahaha hopelijk word snel de tuin betegeld, dan kan die ook onbezorgd buiten spelen.

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hi,

Vervelend Syboena.. zelf zo weinig mogelijk doen, en je vooral niet te druk maken. Koortsstuipen zijn idd erg eng. Deze krijg je als de temp te snel schommelt, dus liever genoeg zetpillen dan pas een pil zodra de temp te hoog is. Dan zakt deze weer te snel en kun je een stuip krijgen.

Linn is ook buiten verslaafd Marieken. Ze wil t liefst van 's morgens tot 's avonds buiten zijn. Geeft niks... is gezond!

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    shirley heeft geen zetpillen gebruik daro vloeibaar voor haar
    doe ik s`morgens tussen de middag en na het avond eten en voor bed tijd in haar drinken is ook paracetamol maar dan vloeibaar

hier speelt shirley ook het liefst buiten
    hele dag zecht ze mama jasje en dan komt ze aan zetten met haar jas en dan wil ze naar buiten of ik nu mee ga of neit als zij maar naar buiten mag hahahaha

19. butterfly1984

Wat dom van me, gisteren een sms van Lan gehad en helemaal vergeten om hier neer te zetten. Was gisteren ook zo druk!!
    Sorry!!!

De diagnose is zwangerschapsvergiftiging.
    Gisteren moest ze nog blijven en vandaag mag ze misschien even naar huis, maar moet dan s'avonds wel weer komen.

Syboena: Hoe gaat het nu met shirley???

Marieken: Is Mitch alweer wat opgeknapt?

Libelle: Hoe gaat het met jullie meisje? Praat ze alveel en duidelijk?

En ids eerised al heel lang niet gezien hier:D

Nog 3 dagen tot esther 3 is:D:D
    Wat zouden jullie doen met de fiets?
    Een strik erom heen (zo ja waar haal je dat weg?) of versieren met slingers en ballonen?
    Of gewoon inpakken met allemaal inpakpapier, wat eigenlijk niet te doen is?

Vanacht slecht geslapen.
    ze waren om de beurt wakker, net of ze elkaar wakker maakte telkens ofzo.
    Vanaf 4 uur tot half 7 kunnen slapen.

20. butterfly1984

O ja, ook hier zijn ze het liefst buiten en is het vaak een gevecht als ze weer naar binnen moeten:D, niet altijd hoor, maar vaak wel.

Deel Deze Pagina