De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    efge hai zeggen hier :)

ben effe thuis maar moet straks weer terug...
    bloeddruk was netjes vandaag in urine spoortje eiwitten

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    lan, wel fijn dat je even naar huis mag maar wel balen zeg!
    hoe gaan ze het nu verder doen? zo lang mogelijk in het zkh om de bevalling uit te stellen? en gaan ze de kleine dan met 36 weken al halen? hoe voel jeje zelf? en red papa het met djayden thuis?

op de foto was mitch de laatste keer ziek.
    nu is het alleen erg verkouden maar verder wel een gezellig knulletje.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    heb even weer z'n website geupdate dus ook hier komen wat foto's langs!:

oh en butterfly, ik zou proberen een gigantische strik er op te maken.
    misschien met crepe papier? of in zn hobby winkel van dat hele dikke lint halen.

deze foto is mitch aan het hondje rijden, hij klimt regelmatig op haar rug en zij vind het allemaal best. denk dat ze stiekum juist geniet van de aandacht want ze word dan ook geaait en krijgt kusjes.
    pas waren ze zelf aan het tongen zoenen! dat ging mij net iets te ver, gadver!

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    op naar de oppas, hij wil dan altijd zelf zn rugzak om :) alsof die al naar school gaat, zo schattig!

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    een close up van meneer de onschuld na dat die op tafel had zitten spelen.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan wat fijn dat je idd ff naar huis mag zeg :D:D
    heerlijk ff wat anders da de hele tijd ziekenhuis

@ butterfly ik zou hem versieren met slingers en ballonnen lijkt mij het leukst
    en wat een leeftijd al weer zeg 3 jaar wat gaat het snel he

@ marieken wat een leuke foto`s weer :D

nou hier gaat het nog neit zo heel best met shirley
    ze heeft nog steeds koorts en spugt en is snot verkouden
    en had haar vanmiddag in bed gedaan en voor dat ik de kamer goed en wel uit was boem lag mevrouw op de grond :(
    dikke buld op haar hoofd en spugen dus weer naar de hap geweest volgens mij heb ik daar een abo deze week pffffffff
    hebben nu wek advies gekregen om de 2 uur
    dus ook gelijk hups oude bed weg en nieuwe bed vanmiddag opgehaalt en inelkaar gezet
    dus die ligt vanavond in een een persoons bed
    ze is nu (vanmiddag al) bij oma samen emt haar zussen had echt zo iets van pffffff moet ff rust hebben voel me er best schuldig om maar ja ik heb geen moment rust kon niet eens naar de wc of mevrouw stond al te bonken tegen de duer mama mama uit uit dus ja dat schoot niet op dus die ga ik na het eten weer ophalen en kijkken hoe het gaat
    en hopen dat ik vanacht een beetje kan slapen maar ben er bang voor dat mevrouw feest gaat vieren want ze kan nu zelf in en uit het bed

@ dames met grotere kindjes hoe hebben jullie dat gedaan toen ze van baby bed naar een groot bed gingen????
    wel niet in een slaapzak???? normaal licht ze niet meer in een slaapzak
    tips zijn welkom

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hoe en wat bverder ga ik morgen denk ik mar eens rustig vragen. Ik vind heel moeilijk als gynacoloog er is en dan ook nog al die vragen om aan dingen te denken om te vragen..

hmmm wat een wartaal zeg haha...

maar het beeld is dat ik waarschijnljk regelmatig voor par dagen in zh lig... en kindje word gehaald als neit zelf komt voor 387 weken

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sterkte Lan,... nog heel even volhouden!

Butterfly, ik zou de fiets versieren met ballonnen en slingers. En er desnoods een tafelkleed of e.d. overheen hangen! Toch nog het principe van iets uitpakken... / optillen ... surprise!

Syboena.. arme Shirley... dat ze maar snel mag opknappen.

Linn doet het prima hier.. kletst de oren van ons hoofd en ze doet erg haar best om ons alles duidelijk te maken. Kost tijd.. maar meestal lukt het ons wel 't te snappen. Bijv. buiten. - zegt ze 'bakken' mevrouwtje bedoeld dan; ba ( bal )kken ( pakken ) ;) Wel kan ze nu zo'n 60 woorden zeggen ( bewust ) en aapt ze nu vooral veel na. Bijv. zegt bauw als wij zeggen "pak het blauwe potlood maar ".

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Leuke foto's trouwens Marieken!

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ben weer thuis!!

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    fijn meid, en nu niet meer van de bank komen!

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan fijn dat je weer thuis bent :):)

hier gaat het super goed met het nieuwe bed
    sta er echt van te kijkken maar ben oh zo trots op me meisie

gister toen ik haar in bedje heb gedaan heeft ze eerst 1 uur op de duer geklopt en geroepen mama uit uit maar ben er niet op in gegaan en naar een uur gaf ze het op en is in bed gaan liggen en is gaan slapen :):) dus was afgelopen ancht geen feest gelukkig :p:p
    dus dacht ow die is morgen vroeg wakker en gaat spelen maar nee hoor vanmorgen heb ik haar om 8 uur wakker moeten maken want ze sliep nog
    en vanavond heeft ze wel getelt 10 min gehuilt maar is niet uit bed geweest en is in slaap gevallen :):)
    ben echt super trots op haar had echt niet gedacht dat ze dit al aankon maar z eis groter dan wat mama dacht :)

nou hier verder weer erg veel gerommel in de buik
    dus straks lekker onder de douche en dan naar bedje toe kerel is toch werken en komt pas rond 11 uur thuis

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Knap hoor van Shirley! Ik wacht ook net zolang tot ze eruit klimt.. we hebben ook nog geen traphek boven dus moet er nog niet aan denken dat ze in een groot bed gaat slapen, haha. En t is maar een frummel. Ze moet eerst zien te springen wil ze haar been erover kunnen gooien! ;) En laat ze dat nu nog niet kunnen??? Hahahaha. Maar Shirley slaapt ook niet in een slaapzak toch?

Linn vandaag weer zo schattig met haar pop... laat hem/haar lopen op de grond, pakt het handje en loopt naar papa en mama te zwaaien. Zegt tegen pop,.. kus, kus.. moet pop haar een kus geven.. enfin.. te leuk!

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja shirley is ook vrij klein 80 cm maar ze trok zich zelf op en gooiede dan een been er over maar dan had ze niet door dat het best nog wel een stukje is voor dat je weer aan de andere kant op de grond bent :( en dat ging dus fout

en nee idd ze slaapt niet in een slaapzak heeft ze wel al die tijd gedaan maar omdat ze zo snel warm werd ze steeds wakker omdat ze het te warm had was ze klets nat van de zweet en als ze het nu warm heeft klimt ze onder de deken vandaan

oh wat lief van haar hoe ze speelt met haar pop :)

shirley heeft trouwens een nieuw woordtje
    bleurly (shirley) ze sloeg vandaag onze kat en voor ik wat kon zeggen komt ze naar me toe rennen mama bleurly stout maar toen had ik nog neit gelijk door wat ze bedoelde met bleurly dus ik vraag haar wat bleurly is zecht ze ikke bleurly

nou kom ik net onder de douche vandaan hoor ik shirley op haar kamer zeggen huilen dus dacht ag zal wel hihihihihi en ineens begint ze te huilen :( dus heb ff bij haar gekeken en haar de speen terug gegeven want die lag op de grond en nu jammert ze nog een beetje dus hoop dat ze verder gaat slapen

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    echt, vind het nog steeds ongelofelijk wat jullie kinderen allemaal kunnen zeggen! als je bedenkt dat er hier nog geen zinnig woord uit komt en bij jullie halve zinnen en namen.. ben echt stik jaloers, spijt me zeer.. wil ook zo graag met de kleine man kunnen communiceren!
    hij snapt wel vaak wat ik bedoel en wat ik zeg en hij kan zich zelf redelijk duidelijk maken maar toch..

oh en wat dragen jullie kiddo's als pyjama nu? normaal draagt mitch een slaapzak en dan ook de deken voor de show omdat hij er direct weer onderuit kruipt maar de deken er wel is om te oefenen.
    maar vind het nu wat te warm worden voor de slaapzak erbij.
    is het al warm genoeg voor gewoon een pyjama en blote voetjes? ben altijd bang dat die koude voeten krijgt..

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    marieken komt van zelf dat jou mannetje ook zo gaat praten

en ja shirley licht al bijna een half jaar niet meer in een slaapzak dus die licht ook gewoon in een piama en blote voetjes en 9 van de 10 kruipt ze ook weg onder de deken en ze heeft nooit koude voeten
    maar ja shirley is ook erg warm bloedig maar ik denk dat het wel kan nu hoor en als hij morgen vroeg erg koude voetjes heeft weet je dat weer voor de volgende dag :D

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Vandaag al voorbereidingen getroffen en straks de slinger ophangen en fiets versieren.
    Morgenvroeg taart halen en de laatste boodschappen halen.
    Morgen is ze dan echt 3!vind dat echt weer een mijlpaal en klinkt ineens zoveeloouder.

Hoop dat ze morgen wel beter is, anders is zo sneu.
    Ze heeft al 3 nachten nauwelijks geslapen en heeft koorts, erg verkouden en ontstoken oogjes.
    Niet zo chique voorop de foto's. Hihihi.

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    gefeli met je meisie :D:D:D

hoop dat ze ondertussen beetje is opgeknapt

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hiep , hiep voor Esther.

Linn ligt nog wel in een slaapzak... met pyjama... op warme dagen overigens wel eentje zonder mouwen.

20. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hoera hoera hoera Esther al 3 jaar! hoe vond ze de fiets? en heeft ze van der verjaardag kunnen genieten?

vandaag naar de efteling geweest! wat een geweldige en perfecte dag was dat zeg. echt alles was top. het zonnetje was precies goed, er waren geen wachtrijen, mitch was helemaal in zn nopjes en papa heeft de zorg netjes samen met mij gedaan. omstebeurt de wagen duwen, achter mitch aan, mitch dragen, dus dat was gewoon heerlijk. en een plezier dat die mannen samen hebben gehad, daar geniet ik zooo van. mitch vond alles leuk, maar vooral de kookpotten en de droomvlucht waren favoriet.
    netjes een kort dutje tussen door gedaan en daarna in de auto half uurtje geslapen en in bed ook gelijk onder zeil. ben zo trots op hem.

Deel Deze Pagina