De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    super syboena, die 28 weken heb je tenminste. fijn!

libelle, veel plezier bij cp!

iedereen alvast een fijne moederdag gewenst!
    wat zijn mannen soms dom he, zegt die: jij wil vast geen ontbijt op bed nu je bijna niks eet. dus ik gepikeerd, ookal eet ik weinig, toch is het gezellig om met zn alle op bed te eten en een half croissantje gaat er zeker in. weg verrassing! hihihi we wachten ook met mijn kado tot er meer geld is, dan kopen we een mooie roze kleine camera :)

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hoe was de uitslag Lan?

Hier mijn moederdagcadeau al gehad.. had dringend nieuwe schoenen nodig... ;) ;) Morgen ontijtje... ( maar dan gewoon lekker aan de tafel)

En verder doen we er niet bijzonder veel aan... gaan 's middags naar een vriendin op visite.. ( die overigens ook moeder is en er verder niet heel veel aan doet ) Prima dacht ik zo.. hahahahaha

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ben echt blij met de 28 weken :D:D:D:D

@ libelle veel plezier

@ marieken hier wordt het ook geen ontbijtje helaas
    normaal zou ik die wel krijgen maar ventje moest vandaag helpen bij zijn ouders laminaat leggen en zijn nu net in huis dus heb shirley daar rond 9 uur in bed gedaan omdat ze zo moe was en had ook zo iets van moet ik haar nu weer uit bed halen omdat we naar huis gaan
    dat vond ik amar niks dus heb haar laten liggen dus die halen we morgen weer op

verdar het kado ja die zal ik dan wel in de middag krijgen weet toch al wat het is :D
    shirley heeft een potje geschildert en daar hebben ze badzout in gedaan heeft ze gemaakt op kdv en verder doen wij er ook niks aan vind eht maar beetje onzin
    vind leuk als ze wat maken maar vind neit dat er nu iets exstras voor gekocht moet worden

4. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    moet zonda weer controle..

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    suc6 lan

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lan suc6

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    en hoe waren je scores in het zkh, lan?

hier wel heerlijke dag gehad, helaas moest ik mn vriend wel flink sturen. zelf croissantjes gekocht, en hem er aan herrinnerd ze klaar te maken. maar was wel lekker!
    wat ik wel mega jammer vind is dat mijn oppas niks met de kids geknutseld heeft.. denk ook dat ik hem daar weg haal en naar een kdv doe. vind het toch maar niks, ze is wel in meer dingen erg laks. zal wel drama worden, want mitch is haar lieveling hahaha

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Altijd je gevoel volgen Marieken... ik vind persoonlijk een kdv veel beter dan een gastouder.. die moet immers ook haar huishouden etc doen...

Lange wachtlijsten bij jullie?

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    onderzoeken waren goed.
    ctg was prima, bloeddruken redelijk :) 130/80 das gewoon wow! haha
    urine was ook gecontroleerd en was stabiel wel eiwitten maar stbiel..

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Kijk... daar kikker je van op Lan! ;)

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dat zijn in elk geval al iets betere berichten lan, je mag nu nog even lekker thuis blijven dus?

libelle, ja helaas wel een lange wachtlijst hier, heb hem vandaag weer op nieuw op de wachtlijst gezet en nu maar wachten.

vandaag het cb: mitch 81 cm en 11 kilo. netjes op de middenlijn van de curver. verder moest ik het praten maar in de gaten houden, al vond zij dat hij al genoeg woorden kende en hij vast vanzelf duidelijker gaat praten. verder vond ze hem er erg gezond uit zien, hij was leuk aan het spelen en maakte duidelijk contact enzo. gelukkig zei ze ook dat het eigenwijze en slecht luisteren erbij hoort dus ben weer helemaal gerust gesteld.

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan gelukkig zit het ook nog een keer mee :D
    dat geeft weer moet :D:D

@ marieken hij gaat snel :D:D
    en dat praten komt van zelf goed

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    en toen was ik vannacht weer in zh :p
    Na plassen afgeveegt en roze slijm. bloed of hoe je ook noemen wil hihi..
    maar ook nu ctg goed en bloeddruk goed en mocht ik naar huiswaarschijlijk slijmprop
    maar e hebben niet beneden gekeken....

heb radboud gebeld en die bellen in middag terug.. want stel dat begin is van de bealling willen hun nog remmen of go with the flow...

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou suc6 dan

hoop voor je dat je geen spuiten krijgt voor de longrijping
    nou ja als het moet voor de kleine dan moet het maar ze doen behoorlijk pijn :(

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nee die hoefde niet mer naar 34 eken die spuiten :)

maar hier nog steeds rutig el elke keer bij afvegen slijm met lichtelijk bloed...

16. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Heel erg spannend Lan.
    Aan de ene kant omdat hij zo licht is kan hij beter even blijven zitten, maar aan de andere kant groeit hij buiten je buikkie misschien wel harder.

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan dan heb je geluk :D
    want die spuiten zijn geen pretje

en idd wat butterfly al zecht omdat hij/zij zo klein is kan het nog beter ffin je buik blijven
    maar ja ik snap ook wel dat je zo iets hebt van pfffffff kom maar ukkie hihihihihihi

atans zo denk ik wel weet we dat het veel tevroeg is maar het pest me nu al zolang hihihihihihihihi wil nu wel is weten hoe mijn kleine terorist er uit iet :p

vandaag had ik om 9 uur en groeiecho dus dacht kan ik daarna mooi ff kijkken op de markt ventje drukt me wel in de mama buggy zo als de kids het noemen

maar helaas viel alles in het water de echo was niet zo als we gehoopt hadden
    beentjes liggen op de onderste lijn (maak ik me niet echt druk om had shirley ook) hoofdje is normaal alleen het buikje loopt ver achter op de groei dus werd na de echo gelijk naar boven gestuurt voor een ctg ondertussen 60 min aan dat ding gelegen weer bloed en urine af moeten staan
    had eigelijk woensdag weer een afspraak bij de gyn maar dat vonden ze te lang duren dus kreeg een nieuwe afspraak meevoor vrijdag nou wij naar huis want had geen zin meer om de markt over te gaan zit ik netmet me billen op de bank gaat de foon de gyn ja ik wil graag dat je je morgen vroeg om 1 uur weer meld dan kunnen we op nieuw bloed en urine afnemen en weer een ctg maken omdat ze toch willen kijkken waarom het buikje neit groeit zo als het moet groeien ze hebben wel een vermoeden maar willen het zeker weten
    ze denken namelijk (omdat het vruchtwater ook steeds minder wordt) dat de kleine minder voedingstoffen binnen krijgt waardoor het niet zo goed groeit

dus ja is weer afwachten wordt daar zo moe van he wachten en nog is wachten en niet weten waar je aan toe bent :(

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    pfffffffffffffffffffffff ffffffffffff volgens mij wil er hier 1 bijna komen...
    heb steeds terugkomende pijn in rug.. bloedverlies is nu wat meer bij afvegen... spannend of doorgaat zetten zet niet door ik heb vanmiddag om 3 uur afspraak radboud misschien dat ze me dan daar houden...

19. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lan is nu inmiddels al in het Radboud, maar nee, nog niet om te bevallen, maar om te kijken of alles in orde is ivm meer bloedverlies.

Lan: Dikke knuffel, we denken aan je!

Syboena: Hoe is het met jou? Las dat je ook steeds vaker naar het zh moet?

Hoe gaat het met de rest van de meiden en de kindjes?

Het spijt me dat is veel afwezig ben hier, zit niet zo heel vaak op laptop en als ik erop zit, speel ik mijn verslavend spel,hahahaha.

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan hoop dat alles goed gaat

ik ga ook weer rondje ziekenhuis
    doe vanmiddag wel weer verslag

Deel Deze Pagina