Fotootje van mijn lieve Linn op 't hobbelpaard in CP. Wanneer ze erop ging moest het paard eerst een kus krijgen en onderweg kreeg hij/zij steeds lieve 'aaien' over de manen! Schitterend!
nee inmiddels mag hij kleertjes aan dus hebben wel meer nodig maar ga morgen effe via marktplaats shoppen hihi als ik tijd heb en man zorgt goed voor me en djayden is 1 nacht geweest
@ marieken ja het was ook de bedoeling dat ze de dinsdag zou gaan maar daar is geen plek dus nu staat ze op wachtlijst voor de dinsdag zo dra daar een plekje vrij is gaat ze naar de dinsdag gaat de goede kant op zo te lezen @ libelle mooie foto had hem ook al op hyves gezien @ lan fijn dat hij al kleertjes aan mag dat is toch een teken dat hij het erg goed doet hier vandaag weer naar ziekenhuis geweest bloeddruk was erg laag bloed en urine was goed ctg weer erg strak dus ze willen me nog 1 week in de thuismoningtoring hebben en dan gaan ze dinsdag weer verder kijkken wat ze willen gaan doen
Toestanden zijn het Syboena.. maar gelukkig ben je nu alweer goed op weg naar de 30 weken.... weer en mijlpaal!
@ libelle ben al super blij en trots als ik 32 weken haal anders moet ik met ukkie naar zwolle en dat vind ik neit zo fijn veel te ver van huis en met 32 weken moge we gewoon in enschede blijven maar ja als het neit anders is moet het maar we duimen nog steeds dat we de 32 weken halen en als ik die heb gehaalt gaan we duimen voor 37 weken
dankje wel maar ben het wel echt zat aan het worden weet dat het beter is dat het kleintje nog ff blijft zitten maar als ik kijk naar mijn gevoel mag het er wel uit maar ja voor de baby is het beter van niet dus we vechten nog ff door we gaan nu eerst op naar de 32 weken en hebben we die dan gaan we naar 37 weken en als het goed is is het dan klaar dus nog max 7 weken maar ja dat lijkt zo lang
wat een prachtige foto libelle, en wat een bos haar. echt al een meisjes kapsel zo. leuk! lan, hoe gaat het nu met jullie? syboena, zit de kleine er nog stevig in? hier niet heel veel nieuws, heb een nieuwe oppas voor mitch gevonden dus daar gaat die over een maand heen. verder heeft mitch duidelijk 3 soorten dagen: super lief en vrolijk, super boos en chagerijnig en meerendeel een beetje van beide. maar de laatste dagen is die vooral erg boos en huilerig. geen idee waarom. hij slaapt en eet nog steeds erg goed. gister voor het eerst met zn 3en naar de dierentuin en heb toen mijn moederdag kado gehad: 2 abonnementen. dus nu zijn we in elk geval van plan erg vaak te gaan. en gister was al erg leuk al wil mitch eigenlijk niet meer in de wagen zitten en moeten wij er dus vaak achter aan rennen hahaha moe was die in elk geval wel. zo even op de fiets naar een afspraak, flinks stukje fietsen maar heb der zin in. heerlijk buiten!
ja kleintje zit er nog steeds zit er alleen erg goed door heen op het moment ben alles en iedereen zat vandaar dat ik ook zo wijnig hier ben leuk de dierentuin heb ook zo zi om met de kids wat te gaan doen ook al is het alleen maar wandelen in eht park
Thanx Marieken.. Linn heeft idd wel een meisjeskapsel.. maar 't is niet heel erg dik. Krijg van velen 't advies om het haar eens te laten knippen om het voller te krijgen.. maar durf niet.. hahahahah. Bang dat ze het té kort knippen! Leuk... dierentuin.. hebben we niet hier in de buurt... de eerste de beste is te vinden in Antwerpen.. maar ook dat is niet echt bij de deur, helaas. Krijg je ervan als je in de uithoek van Nederland woont. Verder alles goed hier... begint lekker zinnetjes te vormen... zo cute! En van de week was het helemaal grappig. Kwam ze van het kdv... willen we 's avonds na 't eten nog ff buiten spelen. Wil ik 'r jas dicht ritsen zegt ze : " mij doen" , dus ik "wil Linn dat zelf doen?", " ja " zegt ze.. dus ik weer "mama zal een beginnetje maken" en ik rits de jas voor 1/3 dicht. Daarna trekt ze haar rits omhoog en zegt ondertussen " leren " ... naaaah... zakte mijn broek vanaf hoor!
Geeninterent in ziekenhuis dus weingi tijd omt e reageren sorry darvoor. Als ik thuis ben moet ik zoveel inhalen pfffffffff. Het gaat de goede kant op Maikel drinkt gedeeltelijk borst en gedeeltelijk fles en dat gaat rpima.. Sonde is eruit.. en voor de rest niets bijzonders eigenlijk..
@ lan, super meid. concentreer je maar lekker op je mannetje, wij zijn er nog als je thuis komt en weer tijd hebt hoor! mogen jullie nu wel veel samen zijn of heeft hij nog bed rust? @ syboena, snap heel goed dat je er even genoeg van hebt hoor. het is nu je eigen leven/lichaam niet meer. alles nu voor de baby. nog een paar weekjes joh. @libelle, in sommigs stammen scheren ze de meisjes op hun eerste verjaardag helemaal kaal zodat ze daarna een volle bos haar krijgen. snap wel dat je het moeilijk vind, duurt dan weer even voor het is aan gegroeid. en wat geweldig die spraak!! en super slim zeg. whow! (ben best jaloers, er komt nog erg weinig uit mitch..hij moet waarschijnlijk naar de spraakmevrouw, ben even het woord kwijt)
@ marieken idd het is mijn eigen lichaam niet meer en wil ook zo graag wat met de kids doen ook al is het maar een ijsje halen bij de caf een paar meter van ons huis af maar gewoon ff het idee nou moest vandaag weer naar ziekenhuis voor de weekelijkse conrolles en helaas moest ik weer blijven op me www staat tekst en uitleg over hoe lang ik moet blijven
Logopedist bedoel je Marieken. In onze tijd heette het inderdaad spraakjuffrouw ! Van wie heb je een doorverwijzing dan? Want Linn is misschien wel heel vlot ( was ikzelf ook ) maar Mitch is echt nog niet laat hoor. Syboena.. ik ga even checken op je hyves ... sterkte.
oh libelle we hebben nu nog geen doorverwijzing maar als het over 3 mnd nog zo is dan mag ik aan de bel trekken en dan gaan ze hem door verwijzen. anders bij de 2 jaar controle op het cb. zelf vind ik ook niet dat hij heel erg achter loopt hoor, en ik denk zelfs dat hij eerder voor loopt, maar dat we hem gewoon niet verstaan. hij zegt soms moeilijkere woorden en 2 woord zinnen maar meestal verstaan we hem gewoon niet. snappie? te kort tongriempje was het niet want mitch stak gelijk zn tong uit naar de mevrouw van het cb hahaha die zei: nou dat is duidelijk. dus tja, misschien vanwege de speen en fles maar wil het eerst zeker weten voor ik die afpak. syboena sterkte, het is natuurlijk niet leuk in het zkh maar verplichte rust zal jullie beide vast goed doen.
Denk dat ie gewoon nog niet zo goed kan articuleren... Linn haar taaltje is ook enkel te verstaan door bekenden hoor, .. wij als ouders natuurlijk, opa's en oma's en goede vrienden die hier regelmatig over de vloer komen. Een wildvreemde verstaat haar ( op enkele woorden na ook niet ) Voorbeeld; baba = glijbaan. ( terwijl ze wel zegt: glijden, oppassen he? ) Bakkak = zandbak, ... sjeppen = scheppen, enfin, nog wel een aantal dingen die ze vaak zegt en alleen wij begrijpen. Vrachtwagens zijn bijv. ook bus.. alles eigenlijk wat groter is dan een auto. Komt echt wel vanzelf. Van het flesgebruik kan het niet zijn denk ik, want die krijgt Linn ook nog gewoon. Speen is het volgens mij ook niet, want die had ik als kind zelf ook mega-lang tot 3 jaar ongeveer en ik was zelf een vlotte prater. Wat wij veel doen met Linn is voorlezen en alles benoemen wat we zien en doen en zingen.