@ lan, super meid! lekker naar huis en eindelijk je gezin compleet. ik hoop dat het nu alleen nog maar berg opwaarst met jullie gaat. geniet er van! @libelle, ik denk ook zeker dat het aan het articuleren ligt maar wil toch wel graag laten uit zoeken wat wij kunnen doen om hem daar in te helpen. wij lezen ook erg veel voor en benoemen alles maar vaak lijkt die er ook geen zin in te hebben om na te zeggen of aan te wijzen terwijl die het best zal weten. misschien ook gewoon een beetje eigenwijzigheid. we zullen zien. vandaag met mitch en mijn 2 oppas dochtes van 2,5 jaar naar de dierentuin geweest. gelukkig was mn vriend ook mee. maar we hadden er de handen aan vol. vooral omdat mitch het erg moeilijk vond om ons te delen met die vreemde meiden en zat ook steeds aan ze te trekken en schoppen in de auto en buggy. maar niet gemeen hoor, hij kan zich gewoon niet zo goed uiten. en snapt het ook niet denk ik. gelukkig raakte ze snel aan elkaar gewend en hebben ze nog leuk in de speeltuin gespeeld. daar keken veel mensen ons raar aan en ik werd zelfs aangesproken omdat ik er 3 had op zn jonge leeftijd hahaha zelf vond ik het heerlijk zn clubje. maar echte rust voor ons was er niet en van de dieren hebben we zelf weinig gezien. voor mitch is het wel een hele goeie training, zo leert die beter met andere kids om gaan. we gaan het zeker vaker doen op woensdag.
JAAAAAAAAAAAAAAA thuis!! poefff wennen hooor... hij moet nu wel nog meer aan borst drinken maar nu bied ik na de borstvoedingnog fles aan
Hoe gaat het met jou Syboena? Las het verontruste berichtje op Hyves.. dat de baby niet bewoog tijdens de Ctg? Inmiddels wel al beweging?
nee helaas niet maar dat is al van af 26 weken zo dat ze bijna niet beweegt vandaar ook elke dag die ctg maar nu is het echt wel dra ma het is omdat we een harslag vinden maar anders zou ik toch denken dat het kindje er niet meer zou zijn en verder zit ik er goed door heen voel me elendig en gewoon k*t maar ja niks aan te doen wil zo graag naar huis naar shirley maar ja we zullen zien wat de gyn vandaag weer zecht we hebben de 32 weken gehaalt
@ libelle dankje wel ben me net kapot geschrokken lig al weer aan het ctg moet elke ochtend rond 8 uur maar net heeft haar hartslag op 59 gezeten en toen had ik het gevoel alsof me hele baarmoeder bij elkaar trok en als een spnsje uit werdt geknepen echt heel eng dus ik druk op de bel komt ze bij me staan en gebuerde het nog een keer en ze heeft de ctg er af gehaalt en is er mee naar beneden naar de gyn gelopen dus nu ff afwachten wat die zecht oh ze komt net binnen lopen moet er nog aan blijven liggen zij de gyn ik zeg ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken en vanmiddag moet ik weer een nieuwe ctg maken dus ja maar weer afwachten wordt er zo moe van al dat wachten
helaas nog steeds geen beter nieuws op zich de reden waar ik voor opgenomen ben mag ik naar huis want over geven en diareé heb ik niet meer dus mocht ik om die reden wel naar huis kwam ze me vrolijk vertellen dus ik blij was in gedachten al me spullen aan het in pakken zecht ze ineens maar de ctg`s zijn niet goed genoeg om je naar huis te laten gaan en omdat ik me nu zelf niet goed voel houden ze me toch nog ben erg misselijk en heb al van af dinsdag hoofdpijn en als ik opsta zie ik allemaal sterretjes en vlekjes dus mag ook niet meer naar beneden ging elke dag met ventje lekker ijsje eten maar aangezien ik niet meer naar beneden mag zal dat ook wel over gaan vanmiddag gaan ze nog bloed prikken voor zwangerschapsvergiftiging omdat ik koppijn blijf houden dus ja wordt allemaal ff afwachten
Het zit je ook allemaal niet mee syboena!!! Maar...............je bent nu inmiddels al over de 32 weken, dat is al mooi meegenomen. Dikke knuffel!
lan, super goed nieuws dat je nu eindelijk je gezinnetje compleet thuis hebt. het zal vast heerlijk slapen in je eigen bed en de kleine heren allebei op hun eigen kamer. zullen wel pittige nachten worden nu je er 2 hebt. ps: we zijn dol op foto's hier! syboena, verdorie meid wat vervelend dit zeg! snap dat je er nu helemaal door heen zit, vooral omdat je nu niks weet. je weet niet wat er aan de hand is of gaat gebeuren anders kon je ergens naar toe leven. ook balen dat je nu in bed moet blijven, saai he! gelukkig heb je ons bij je
ben inmiddels weer thuis maar heb totaal geen energie alle botjes in me lichaam doen pijn heb last van de warmte en voel me gewoon niet goed elke dag nog ctg thuis en 1x per week naar ziekenhuis voor echo enz @ lan wat een mooi mannetje en idd nog erg klein