kan me weer melden bij de gyn gister temp van 37,7 om 13:30 temp van 38,1 en nu net temp van 37,7 dus mis een infectie omdat het zo schommelt
syboena: jeetje zeg, schiet ook niet echt op zo. Kan me voorstellen dat je het nu helemaal gehad hebt en graag wil dat de kleine er straks is. Dikke knuffel! Lan: Zouden de oogjes nog bruin worden of hebben jullie beide blauwe ogen? Hoe gaat het nu met jezelf? Al weer wat beter in je vel? Marieken: Volgens mij barst nu je van de energie na de operatie, je klinkt echt heel vrolijk en vol energie, geweldig!!!! Libelle: Hoe gaat het met jullie? Met Linn ook alles goed? Hier gaat alles zijn gangetje, alleen wat verkouden en melissa en esther niet helemaal fit. Esther is nu naar de psz trouwens, hoop dat het goed ging, mag haar straks weer ophalen
ben net weer terug ontstekings waarde zijn van 200 naar 800 gegaan dus zit wel ergens een ontsteking morgen weer op nieuw laten prikken en kijkken of het stijgt heb vandaag gevraagt aan de gyn of ze het kleine meisje neit konden halen zit er echt helemaal door heen wil zo graag me lichaam terug en dat kleine meisje zien zo is eht echt niks heb de gyn ook gezecht dit gun ik neit eens mijn grootste vijand ben zo klaar met zwanger zijn wil dit nooit meer mee maken sorry voor mijn geklaag
lan, lekker vrolijke knul zo, heerlijk buiten met water spelen he hahaha echt een foto voor het plakboek. syboena, weet je dat je precies het zelfde bij shirley gezegt heb: "ik wil echt nooit meer zwanger zijn" hahaha je trapt er toch elke keer weer in he. laat je maar goed in de gaten houden hoor, en wens niet te veel dat de kleine gehaald word, dan kan er nog van alles mis gaan en in jou is die veilig. hier groot nieuws, mitch is een grote jongen geworden! gister middag wou die niet slapen en ontdekte dat hij zelf uit het ledikant kon! met 1,5 jr en zn 80 cm klimt meneer al uit bed. en de eerste 5 keer gingen zonder problemen, de 6de keer viel die en haalde zn volledige neus open! dus weg met het ledikantje, welkom 1persoons bed (die al op zolder lag wachtend tot zn 2de verjaardag) dus bed gisteravond in elkaar gezet, nieuw cars beddegoed erop, hele kamer om gegooit om alles te laten passen, grote stoel en commode eruit en op hoop van zegen. nou het duurde 2 uur voor die eindelijk sliep maar wel netjes in zn bed met zn dekbed weer overzich zelf heen getrokken.elke keer als ik de deur dicht deed rende die uit bed en begon op de deur te bonken en daarna de kasten overhoop te halen hahaha vanavond duurde het maar een half uur, de eerste keer werd die wel wakker toen ik kwam kijken (klote piep deuren) maar net lag die weer heerlijk en netjes in bed te slapen. we hebben geen railing er langs maar wel de kleine matras naast het bed. ben echt zo trots op hem! vind het wel raar hoor, zn klein ventje in zn groot bed! maar wel extra gezellig om samen in zn bed te kruipen en daar voor te lezen. nu moeten we alleen nog een ander cadeau voor zn verjaardag bedenken hahaha
hihihihhhihihihi ja erg he maar weet het nu wel 100% zeker heb altijd gezecht wil graag 2 kindjes nou die he ik straks 2 dochter dus heb ook bij de gyn aangeven mocht er om wat voor reden ook een kiezersnee moeten komen laat ik me gelijk helpen dan hebben ze me toch al open liggen goed man dat is als het goed is de 2de van de ukkies die in een gewoon bedje licht shirley heeft ook de eerste 2 nachten problemen gemaakt en daarna was het klaar en ging ze gewoon slapen alleen s`morgens is ze soms wel wakker om 6 uur dan gaat ze spelen en dan kruipt ze om 8 uur weer in bed en gaat dan nog uurtje slapen en dan roept ze papa uit en dan wil ze dus graag uit bed
hier vanochtend normale routine hahaha meneer word huilend wakker (pas om 7.15 uur!), bleef netjes in bed zitten mopperen tot die de papfles kreeg, dronk die leeg in zijn bed en pas toen papa gedag kwam zeggen kwam die er uit. ook nog niet eruit gevallen tijdens het slapen, beide nachten sliep die heerlijk en netjes zoals het hoort. wel grappig, in zn ledikant lag die nooit stil en nu wel hihihi syboena, bij ons word mijn vriend "geholpen" zodra we een gezond 2de kindje hebben. vind dat toch een fijner idee en dat mijn spul dat intact blijft, je weet maar nooit hahaha maar ja ik had dan ook geen helse zwangerschap.
Applaus voor Mitch! Knap hoor.. Gelukkig maakt Linn nog geen aanstalten om uit haar bedje te kruipen.. dus voorlopig ligt zij nog heerlijk in haar ledikant.
Wow mitch! Grote jongen!!! Djayden zit opgesloten in zijn hok haha... Onderstebedje in een stapelledikantje kan nergens heen
Nieuwsgierig...hoe gaat 't combineren met de twee kleine kids eigenlijk Lan? Of is het veeeeeel drukker dan met eentje?
opzich gaat het wel alleen heb ik veel shit met maikel en drinken.. geen ritme, komt weinig aan drinkt soms goed soms niet.. en dat vreet ook nachten veel wakker dus ochtend kapot... maar voor de rest combineert het goed djaydfen is super lief en tot nu toe niet met handen in haar gezeen