Dat verschilt per peuterspeelzaal,plus ze kijken naar wat je verdient. Het hoogste dat je hier kan betalen is 52 euro, maar dan moet je wel meer dan 50000 bruto per jaar verdienen. De andere bedragen kan ik voor je opzoeken, maar aangezien het bij iedereen verschilt................ Je kan misschien op internet zoeken naar de psz waar je haar heen wilt brengen, staat er niets bij kan je ook een mail sturen.
je zou nu maar zwanger zijn en bed rust hebben he syboena. kan me voorstellen dat het voor jou helemaal niet leuk is zo. butterfly, zo jou meiden worden ook groot he, opzich wel lekker natuurlijk maar het word een heel ander leven als esther eenmaal op school zit. en doe jij peuterspeelzaal omdat je het "gezond" vind of vanwege werk? ik twijfel iets, wil hem ook 1 ochtend doen maar zal dan een vrije ochtend moeten zijn, weet ook niet of ik het dan wel vergoed krijg oid. of krijg je daar geen kinderopvang toeslag voor? libelle, hier is mitch dol op zn potje, alleen snapt hij het nut er nog niet van. pas liep die in zn blote kont (rasechte nudist) met zn potje rond te sjouwen en ging toen op zn hurken op de grond plassen terwijl die met een auto in zn potje speelde. ggrrrr hahaha ach de zomer komt er eindelijk bij, dan word het makkelijker. verder lijkt het of mitch het misschien koud had snachts, hij heeft een ander dekbed gekregen en slaapt nu wel weer door gelukkig! oh en hij is een kussenknuffelaar! heerlijk om te zien, op zn buik, handen onder het kussen of er half omheen en lekker tegen zn gezicht gedrukt. zooo snoezig! hij zet het tegenwoordig trouwens op een uitbarsting van huilen en schreeuwen als ik hem ergens "achter laat". bij de oppas, mn schoon ouders, mijn broers/zus ed. alleen bij mijn ouders heeft die daar geen last van, dan ziet die me juist liever gaan hahaha dit weekend waren we daar aan het slapen samen en opa moest alles doen, mama was meer een meubelstuk. en hebben jullie kids ook de drang om juist de verkeerde kant op te willen lopen en anders driftbuien enzo? de dierentuin is zo echt niet leuk meer. ben alleen maar ruzie aan het maken. en hij maar bleeren. bah.
Marieken: Ik breng haar naar de psz omdat ik vind dat het idd gezond voor ze is, lekker met andere leeftijdgenootjes spelen, ze vind het echt heerlijk. Maar ook en dat is ook heel belangrijk, om haar voor te bereiden op de basisschool. Ze gaat nu 3 dagdelen, ma di en do en ze vind het echt prachtig. En dan te bedenken dat ik het eerst helemaal onnodig vond, ben echt helemaal omgeslagen en als melissa heen kan, gaat ze ook, alleen twijfel nog met welke leeftijd, want je mag nu al vanaf 2 jaar heen, dat is voor mijn eigen gevoel best vroeg, ze moeten nog zolang heen, maar ja ze hebben daar wel weer pret Volgens mij kun je die uren wel omzetten naar kinderopvangtoeslag. hier net zo hoor met melissa, als ik wegga, of het nu thuis is of bij iemand anders, ze zet het op het huilen, ze vind het verschrikkelijk. Maar als mama uit zicht is gaat het langzaam aan beter. Hier ook lekker eigenwijs af en toe, bewust de verkeerde kant oplopen, of als we bijna bij de voordeur zijn, omdraaien en weg rennen Pffffffffff het is echt warm hier 28 graden in huis!!! Boven is het nog warmer, ben zoooooooo moe, maar om nu naar boven te gaan Vind het zo sneu voor de meiden die hitte!!!!! Och esther was gevallen buiten vlak voor ze naar bed ging. Beide knietjes kapot en bloeden, bank erbij onder, was zo sneu he?! Op bed huilde ze nog wat, dus heerlijk even geknuffeld en kusjes gegeven, zegt ze heel verdrietig en snikkerig, weltrusten mama. nou hield het nauwelijks droog, dat breekt toch je moederhart. Gelukkig slaapt ze wel. Zijn er bij jullie al buien geweest?
De buien hier waren maar een aanfluiting hoor.. enkel die van vanmorgen. Lekker gieten en donderen.. ( buitje voor 't stof ) vanaaf was het enkel maar wat miezer en gerommel.. maar brak niet door. We zweten dus gewoon nog een beetje door..... Linn trek wel een pruillip en probeert terug mee te sneaken als ik wegga.. is enkel als ze op het kdv is... Peuterspeelzaal, tja ik twijfel. Op mijn vrije dag vind ik het niks om haar weg te brengen.. en ze moet ook al naar het kdv en soms 's avonds en in 't weekend naar opa & oma. En haar brengen ipv kdv is eigenlijk ook geen optie... omdat mijn en manlief zijn werkuren hier niet op aangepast zijn. Dilemma alom.. ga er nog eens een paar nachten over slapen.
nou hier heeft het gisteravond echt gestormd hoor! niet te zuinig, onweer, regen, windhozen. heerlijk hahaha lekker doorgewaaid in huis maar boven bleef het wel benauwd helaas. mitch sliep er lekker doorheen. mitch is gister in zn wang gebeten bij de oppas. die was er zelf meer van overstuur dan hij zelf. hij was wel geschrokken maar ja was zn eigen schuld, hij pakte een pop van het meisje af die ze van huis mee had. dus ja die verdedigde zich. haar moeder vond het ook heel erg. en ik vind het vooral lelijk staan zn gebits afdruk in zn wang. morgen gelukkig laatste dag bij de oude oppas en volgende wk naar een andere, helaas is daar nog niks rond dus ben benieuwd.. straks nog maar eens bellen, stress stress. butterfly, wat sneu voor esther zeg maar wel schattig zoals ze dat zei hahaha heeft ze er nog veel last van vandaag? ben je eigenlijk een stay at home mom? krijg je de psz dan wel vergoed?
ooo ik heb jullie verwaarloosd sorry!! Kom gauw weer wat vertellen maar beetje druk hier... Knuffels!!
Libelle: Natuurlijk, ze gaat ook nog naar het kdv, even vergeten........... Nee dan zou ik haar niet nogeens naar de psz brengen, dan is ze nog vaker van huis en op kdv is ze ook onder de kindjes, dus zou het zo laten. Onze buurvrouw werkt ook en die 2 kindjes gaan ook naar het kdv en haar zijne gaan ook niet naar de psz. Marieken: Jaaaaaaaa, dan ben ik Wij krijgen niets vergoed van de belasting ofzo. Als ze straks op de basisschool zitten, wil ik wel weer gaan werken of eerst een studie en dan werken
't is daarom he... vind het wel genoeg.. en hier op het kdv zijn ze ook echt heel educatief bezig met de kids...
JA VIND IK OOK ERG VEEL HIER IS HET 55 EURO PER MAAND EN DAN 3 DAG DELEN PER WEEK verder hier erg druk emt de laatste dingetjes gister tas ingepakt kleertjes voor de uk enz alleen voor mij nog kleding en dan is de tas klaar heb gelijk maar voor een dag of 4 kleding in de tas gedaan ga er toch niet van uit dat ze gelijk mee mag naar huis verder gaat alles hier wel zijn gangetje
Spannend syboena, Heb je een buddy hier? Lan: dat kan toch nooit, dat is echt heel erg veel...........
lan, sodeju, als je dan niks vergoed krijgt is dat wel erg duur ja. poeh! syboena, wat spannend zeg. jullie hebben nu al de laatste vrijdag en zaterdag zonder uk gehad. volgende week is ze er al. kun je nog wel slapen vd spanning? hier is alles weer anders, over 2 wk gaat mitch 2 dagen per week naar het kdv. de gastouder waar hij heen zou gaan die vertrouwen we niet zo meer dus snel iets anders moeten regelen. nu alleen nog deze 2 weken een oplossing zien te vinden en dan eindelijk die stress weg. verder is hij dit weekend uit logeren geweest maar moest bij mn schoonouders in een campingbedje en werd daarom meerdere keren per nacht wakker. te groot verschil met zn grote bed denk ik. gaan hem zo eindelijk weer ophalen! zijn zelf gister van 8 sochtends tot middennacht bezig geweest met stenen voor de tuin halen. moesten daar eerst nog uit de tuin worden gehaald en is ruim 60m2. genoeg voor tuin en voortuintje.2 auto's, 2 aanhangers en 6 mensen maar wel heeeeel zwaar werk, nu veel spierpijn. auw! en nu nog de tuin ook echt gaan leggen, dat word meeste werk.
willen we natuurlijk wel een fotootje van het eindresultaat zien he... Marieken,... Wat was er mis met de gastouder? ( ben van nature geen voorstander,.. maar hoorde tot voor kort wel overal positieve verhalen ) Wel fijn dat ie snel terecht kan in de kinderopvang.