Maikel is weer aan opknappen. hij is weer wakkerder en drinkt goed. waarschijnlijk koste het hem veel moeite om uit de gewone difrax speen te drinken nu opzoek naar andere speen zoals in ziekenhuis die is wat langer en hij drinkt daar super mee
gelukkig. Hema misschien een optie? Zijn ook vrij lang.. Linn heeft daarmee leren drinken uit een fles.
@ alle dames wij zijn sins gister middag in huis @ lan ik heb voor kayleé die glazen flesjes van ziekenhuis mee genomen omdat zij ook niks uit de normale speen kan krijgen hun gooien ze toch weg en als ze daar goed uit kunnen drinken waarom niet
Van de ene zuster mag ik er wegmoffelen in de tas. van de andere mag ik er absoluut geen meenemen dus soms wel wat mee andere keer niet hihi. maar die speen van ziekenhuis past ook op de difrax fles
Was net aan denken gek he die 2 van ons zijn nu ongeveer even groot en zwaar. al is die van mij 8 weken ouder hihi
ja ik heb ook een paar mee genomen naar huis denk 3 of 4 en ja gek he maar ja maikel was ook vroeger geboren dan kayleé
syboena, ook via deze weg van harte gefeliciteerd met de gezonde hollandse meid. hopelijk kunnen jullie je weg thuis nu een beetje vinden met zn 7en.
hahaha bezint eer u begin meid. het is niet niks maar het resulaat is verbluffend. nu heb ik absoluut geen spijt meer. als jij straks achter je beide knulletjes aan moet rennen dan gaat het hard genoeg hahaha
Goed bezig Marieken, ziet er goed uit. 'k Moet ook nodig wat kilo's kwijt,.. maar zou zo'n operatie als jou niet durven... Ik begin rond kerst... ( zoals ieder jaar, bizar eigenlijk, maar pas dan lukt het )
dat lijkt mij juist het slechtste moment om te beginnen, juist dan zijn er zo veel verleidingen. en voor een paar kilo moet je ook niet zn operatie doen hoor, dat is echt voor meer dan 40 kilo overgewicht. vandaag bedacht: in totaal ben ik nu 40 kilo kwijt (was 120 kilo voor mn zwangerschap) dat is 1/3 van mijn oude gewicht!!!!! uit eindelijk zal ik op een paar kilo na moeten halveren. echt bizar dat ik 1/3 zo zwaar/rond/breed/dik ben geweest. ik heb mezelf nooit zo dik gezien, behalve op foto's dan. hey libelle, willen jullie straks nog een 2de trouwens?
Ik moet ook zeker 20 kg afvallen hoor,.. dus 't gaat niet om enkele kilo's hoor, haha. Maar goed, ik kom er uiteindelijk nog wel een keer.
mitch is vandaag voor het eerst naar zn nieuwe kdv, hij is al wel eens op mijn werk geweest dus het concept is niet helemaal nieuw. maar de mensen en omgeving natuurlijk wel. vanochtend was het natuurlijk groot drama toen ik hem weg bracht, voelde me toch een beetje schuldig. maar net gebeld en hij heeft het boven verwachting goed gedaan daar, het huilen was bijna direct over en heeft leuk gespeelt. ook netjes fruit gegeten en uit een open beker gedronken! wat heerlijk om te horen. ben helemaal gerust gesteld, nu nog netjes slapen daar en iedereen is blij!!