ikke: hier ook mega haar verlies hoor! ben de hele dag ze bij mitch uit zn handen aan het trekken want die weet de losse plukken elke keer weer te vinden. word nog niet kaal maar de hoeveelheid valt zeker op. ben benieuwd wat jou ha er van zegt... wendelaa: fijn dat hij de ors goed drinkt en het ook binnenhoud nu. hoe is het met de diaree? word die ook weer vrolijk? eerised: jij hebt weer lekker geboft dus! allemaal mooie kleertjes voor madam. welke maat heeft ze nu? en wat knap dat ze al zo veel dingen wil doen. die kruipt over een maandje wel. trouwens ook wel een lekker idee dat je ventje op weg naar huis is. geniet er maar weer van. shirley: beterschap meisje! marleentje: wat grappig dat je een heel ander beeld bij iemand kan hebben als je die enkel spreekt en nooit gezien heb hahaha maar knap gezinnetje hoor. een prachtig ventje. met mannetje mitch gaat alles goed. er word wel weer wat meer gespuugd en weinig gepoept dus weer extra nutriton erbij. rest slaapt die het klokje nog rond en is lekker vrolijk. wel heb ik een babyfoon vloek over me heen! ik had 2de handse gekocht, die ontplofte omdat de vorige eigenaren er verkeerde batterijen in hadden gedaan, dus een nieuwe bij de Lidl gekocht, heeft dat ding een eigen willetje! begin midden in de nacht te piepen, kiest zelf een ander kanaal zodat ze niet meer contact maken of gaat pas 10 min na het huilen aan. ik vandaag terug maar zonder bon konden ze niks doen. ik klachten service gebeld, kunnen niks doen ik moet een brief schrijven! grrrr!! en nu dus geen babyfoon en dan slaap ik niet rustig. morgen maar weer even naar onze winkel in duitsland. iemand nog leuke weekend plannen?
hey dames.. heb ff geen puf om bij te lezen.. probeer ik morgen te doen.. ff een vraagje.. wie van jullie heeft JBPM door de voeding gedaan? aangezien Tessa best veel doet spugen dacht ik laat ik dat eens proberen.. maar ben er weer mee gestopt.. madam kan dan weer niet poepen! schiet dus lekker op.. herkennen jullie dit? vandaag HA gebeld want die kale plekken worden alleen maar ergen.. heb daar ook zo'n ontzettende jeuk! om gek van te worden.. en het erge is dat het op mn voorhoofd is.. kan het nog een beetje wegwerken maar leuk is anders.. kan volgende week pas heen.. maar dan zal ook gelijk het spiraaltje geplaatst worden.. vandaag trouwens naar de arts van het UWV geweest.. conclusie niet in staat om te werken... moet over 4 maanden pas weer terug.. dit omdat ik volgende week met een herstel traject ga beginnen.. nou dames.. ga nu lekker mn bed in.. lees morgen alles bij.. dikke knuffel voor jullie allemaal.. xx
hoi ikke, wij gebruiken al weken jbpm en het werkt echt. ik wissel het vaak af per fles omdat hij flink aan de race gaat bij te veel maar de flessen met blijven toch veel beter beneden. begin met 1 extra schepje per voeding. al kun je ook volledig overgaan op kv voor spugende baby's. weet niet of je nu bv geeft maar die voeding scheelt al heel veel. daar zit al jbpm doorheen in de goede verhouding. wij doen er dan dus nog 1 schepje bij. en opzich wel fijn dat je nog even afgekeurd bent. stel je voor dat je nu zou moeten gaan werken. jij en je meid hebben alle tijd nodig om te herstellen van alles dus het is goed dat je daar je rust in neemt. mag ik vragen wat het herstel traject inhoud? en hoe gaat het momenteel thuis, met je man? (je hoeft het niet te vertellen hoor) knuf
nutriton = jbpm en jbpm heeft een laxerende werking dus is wel logisch dat ze dan meer moeite heeft met poepen.
@Lan, meid hoop dat je moeder gelijk heeft en je over 7 weken jullie kleintje vast hebt haha @Marieken, lekker dan zon babyfoon....levensgevaarlijk zeg. Blij dat ik zon kreng niet heb haha Maar als JBPM laxerend werkt, zou Tessa toch meer moeten poepen @Ikke, wel fijn dat je nog rustig de tijd krijgt voor je weer terug moet naar de arts. En goed dat je de h.a hebt gebeld...want als t ook nog eens gaat jeuken, dat lijkt me het niet echt goed. Ben benieuwd wat hij er van zal vinden. Vervelend dat Tessa nog steeds zo spuugt...maar niet kunnen poepen is nog erger natuurlijk
@ikke, ik kwam dit tegen. Misschien vind je het ook fijn om daar even te kijken http://redressiehelmtherapie.yourbb.nl
gefeliciteerd, en lisa welkom! wij zijn vanochtend naar het zwembad geweest. wat een gedoe met zn kleintje he. maar het was ouder en kind ochtend dus veel kinderen en speelgoed. maar het water was veeeel te koud! mitch begon al gelijk te mopperen toen we er in gingen en na 5 min waren zn lipjes al blauw. dus even opgewarmd in een warm water tob en toen maar weer naar huis. volgende keer naar een ander zwembad! daarna heeft die heerlijk geslapen. ps er zijn weer nieuwe foto;s op zn website!
Mijn bevallingsverhaal: Vrijdag 22-01-2010 kreeg ik s avonds weeën om de vijf minuten van 17.30-19.30. Omdat ik de laatste weken veel voorweeën had had ik zoiets van het zullen wel weer voorweeën zijn. Daarna was het even rustig en tegen 23.00 begon het weer te rommelen met weeën. Alleen nu heel onregelmatig. Soms om de 10 min dan om de 5 en zelfs om de 3 min. Maar soms ook een uurtje geen weeën. Dus had nog steeds zoiets van het zijn voorweeën en nog geen naderende bevalling. Maar heb die nacht dus maar 2 uur in totaal geslapen door al die weeën. De gehele zaterdag 23-01-2010 heeft het gerommeld met weeën maar nog steeds onregelmatig. Die dag zijn we nog gezellig op bezoek geweest bij opa en oma en s middags nog even naar je neefje Pepijn gaan kijken. Daarna zijn we even thuis geweest heb ik nog een uurtje op bed gelegen maar kon niet slapen door de weeën. Ik wilde er nog even uit en zijn naar mijn moeder gegaan en hebben daar gegeten, Onder het eten begonnen de weeën weer om de 5 minuten te komen en nu wel weer heel regelmatig. We zijn na het eten dus ook maar meteen naar huis gegaan. De weeën hielden nu goed aan om om 20.15 heeft Jeroen toch maar de vk gebeld. Mireille kwam om 20.45 langs en heeft inwendig onderzoek verricht en ik had al 3 cm ontsluiting en had krachtige weeën dat voelde ze aan mijn vliezen. Ze zei dat de kans nu heel groot was dat de bevalling zou doorzetten en als ik krachtigere weeën kreeg, bloedverlies of mijn vliezen braken mochten we haar bellen en kwam ze weer kijken. De weeën waren nu nog goed te doen. Maar werden langzaam aan krachtiger. Jeroen heeft om 00.15 de VK weer gebeld want had nu weeën om de 3 min. En ze werden steeds krachtiger. Mireille was er om 00.45 en deed inwendig onderzoek en ik had nu 6 cm ontsluiting. Dus we konden meteen door naar het ziekenhuis. We kwamen om 01.15 aan in het ziekenhuis. Om 13.30 kreeg ik ontzettende persdrang. De vk keek weer en had nog steeds 6 cm ontsluiting dus mocht absoluut niet persen. Dat viel dus absoluut niet mee om persweeën weg te puffen. Om 02.30 heeft de vk mijn vliezen gebroken zodat de ontsluiting waarschijnlijk wel zou vorderen. Helaas zonder resultaat. Ik hield het gewoon niet meer om de persweeën weg te zuchten. Dus heeft de vk de gynaecoloog ingeschakeld voor pijnbestrijding. Dat overleg duurde een uur en ik had nog steeds ontzettende persdrang. De gynaecoloog kwam erbij en wilde graag voordat ze pijnmedicatie gaf eerst nog een ctg maken. Dit zou een half uurtje moeten blijven zitten dit duurde alleen helaas een uur. En eindelijk kreeg ik een soort morfine injectie in mijn been dit was om 04.45. Hier werd ik suf van en het haalde de scherpe randjes van de persweeën af. Maar de pijn was nog steeds ontzettend. Jens kreeg een draadje op zijn hoofd zodat er nog beter gekeken kon worden hoe het met hem ging. Om 07.30 had mama 7,5 cm ontsluiting dus wel wat meer maar nog steeds mocht ik niet mee persen. Om 08.30 had ik dan eindelijk 10 cm ontsluiting. En mocht ik persen. Maar nu was ik helemaal op van de 6 uur persweeën weg puffen dat ik geen energie en kracht meer had voor de uitdrijving. Maar moest het toch nog een uurtje proberen. Om 09.30 werd besloten dat ik echt op was en dat ze me zouden helpen. Ik kreeg een knip en er werd een vacuümpomp op het hoofdje van Jens geplaatst na 2 persweeën was je er dan eindelijk!!! Je werd meteen door de kinderarts nagekeken ivm vacuumverlossing. Alles was goed met je en eindelijk kon je lekker bij mama op de borst liggen! Wat een wonder zeg en papa en mama hebben uren naar je liggen staren zo mooi ben je en zo klein en zon wonder dat dan eindelijk bij je ligt. Het was een erg zware bevalling met 6 uur persweeën wegpuffen maar het si het meer dan waard! Daarna kreeg werd je gewogen: 3914 gram en werd je aangekleed in je eerste nijntjes pakje. En toen mocht je lekker bij papa je eerste flesjes drinken. Wat een wonder!!
Marleen, ten eerste..wat een super foto van jullie gezinnetje. En wat is Jens een prachtig kereltje! Maar wat een verhaal...krijg t accuut spaans benauwd als ik lees dat ze je 6 uur lang de persweeen weg hebben laten zuchten. En respect dat je dat ook gelukt is!!!! Ik kreeg t nog geen 5 min voor elkaar @Ikke, hebben ze je trouwens verteld wat voor een soort afplatting Tessa heeft? Je vertelde n.l dat ze een oogje wat kleiner heeft. Tim heeft dus de vorm die plagiocephalie heet....
heel goed gedaan marleentje, je bewijst maar weer eens hoe moeder natuur in elkaar zit. als het om iets belangrijks gaat kunnen wij de hele wereld aan. hoe gaat het nu met jullie kers verse gezinnetje? al een beetje kunnen wennen?
iedereen een leuk weekend gehad?? wel rustig hier zeg mitch is zooo lief! ligt zo een uur in de box te spelen zodat mama kan schoon maken, klanten helpen of koken. heerlijk. en een lol dat die heeft als we samen spelen, donderjagen. ik smelt gewoon van die lach! ook een hele dag op stap vind die geen probleem. wendelaa en butterfly, wat is de moeilijkste tijd met je kind? als die nu al zo zoet is zou die dan ook zo zoet blijven of haalt die dat straks weer in?
hallo allemaal ff een bericht is viaps3 morgen wsl internet opcomputer marlee gefeliciteerd, met jens
hey dames.. vandaag verjaardag gehad.. dus weer een drukke dag voorbij.. marleen wat een verhaal zeg.. pff je hebt er iets heel moois voor terug gekregen.. wat een scheetje zeg.. wendelaa.. dat was wel een hele boeiende site moet ik zeggen.. staat veel info op.. maar wij weten niet wat voor een afplatting tessa heeft daar heb ik de fysio nog niks over horen zeggen.. het enige wat hij weer vertelde is dat het al aardig de goeie kant op gaat! alleen weet hij niet of haar voorhoofd en oogjes nog bij zullen trekken op deze manier.. haar ene oogje is iets groter dan het ander.. je ziet het vaak goed als ze bijna in slaap valt.. haar linker oogje heeft ze dan helemaal dicht en haar rechter oogje staat nog wat open.. volgende week weer naar het CB zal dan vast wel weer meer horen.. en wat JBPM betreft ik geeft het haar echt niet meer.. donderdag heb ik 1x een half schepje door haar voeding gedaan weinig spugen dat wel maar ze heeft vandaag pas weer gepoept! ga nog maar eens wat zoeken op internet wat het kan zijn.. morgen ga ik gelijk ff de HA bellen de jeuk en haaruitval begint alleen maar erger te worden! gaat me nu een beetje te ver.. lan.. gefeliciteerd met Lisa.. nog ff en ook jij hebt je kleintje in je armen..
Ben nu op mijn werk. Zie dat dat typen op de playstation van geen kanten werkt. Knoerten van tikfouten... en het duurt een eeuwigheid. Marleen nogmaals gefeliciteerd met jullie Jens. Lan.. voor jou nog even wachten. Wendelaa... hoop dat Tim weer de oude is inmiddels... dit geldt trouwens ook voor Shirley, Syboena. Met ons gaat het goed... Linn drinkt steeds beter uit de fles...en komt zachtjesaan weer wat aan in gewicht. Gelukkig maar, want ik begon er behoorlijk stress van te krijgen. 16 feb. terug naar het CB. Haaruitval ook last van...... erg lastig en zeker nu Linn haar hobby eraan trekken is.. haha. De haren zitten overal! Nu vlug aan het werk.... internet is notdone eigenlijk.. haha. Hoop dat ik vanaaf of morgen weer gewoon op de computer kan. Moet nog een wifi stick hebben.. hadden speedtouch ( voor draadloos ) maar moet Thomson hebben nu.... pfff.. en laten die nu net uitverkocht zijn???? Schoonbroer gaat nu in plaats waar hij werkt voor ons kijken... hoezo ik wil dat dat internet terug is... verslaafd!!!!
nou hier gaat het ook weer redelijk goed met shirley ze spugt nog wel veel en moet haar ook nog vaak genoeg omkleden maar ze drinkt wel weer genoeg en daar ben ik wel erg blij mee @ marleen jeetje wat een verhaal ik zat al te klagen dat ik 60 min pers weeen tegen heb moeten houden pfffff met veel pijn en moeite maar wat zul jij dan voor drama hebben moeten doorstaan echt knap van je hoor ik zou het niet vol houden zo lang ikke shirley heeft dat ook met jbpm dat ze minder spugt (bijna niet) maar dat ze dan niet kan poepen dus wij zijn gewoon van af 2 weken of zo al met rijstenbloem begonnen was het spugen ook over want dat maakt de voeding ook dikker en ze kon normaal poepen en hier ook last van haar uit val heb maar elke dag staart in (vind dat maar niks) anders trekt shirley er echt handen vol uit en dan voelm ik het niet eens he dat het er uit getrokken wordt maar dan zie ik ineens een dikke pluk in haar handjes maar ik kijk het nog ff 1 a 2 dagen aan anders ook ff bellen met h.a en dan zien we wel wat we er tegen kunnen doen hier trouwens een rustig weekend gehad vrijdag had ik om 6:30 met oppas kindje hier al tot 22:30 nou dat was wel erg zwaar zoon lange dag pffffffff gelukkig gingen die oudste 2 nog naar de scouting in de avond uurtjes dus had ik alleen de 2 jongsten thuis waarvan 1 op bed lag en andere met oppas kindje tv zat te kijkken nou oppaskindje weg toen gelijk alle meiden hups in bed zaterdag waren ze om half 7 al weer wakker dus allemaal maar op voor de tv gezet nou toen uurtje of 10 onder de douche en 1 in bad toen naar de aldi en naar de stad moesten nog carnavals kleren kopen dus dat ook maar gelijk gedaan s`avonds bij opa en oma geweest want opa was jarig kids daar gebleven behalve shirley dan hahahahaha die is mee gegaan naar huis nou zondag een lekker rustig dagje hele dag met papa op de bank gelegen filmpjes kijkken hahahahhahaha nou ja en toen was het al weer maandag ochtend tijd voor het huisje te poetsen enz.
wat raar Ikke, dat zij daar juist zo slecht van gaat poepen. het heeft juist een licht laxerende werking zeggen ze. mitch ging er in het begin mega van aan de race maar poept nu gelukkig nog maar 1 keer per dag ong. en meer als er meer jbpm door zn voeding gaat. trouwens baby's mogen ook tot maar 1x in de week poepen he. als ze er verder geen last van lijkt te hebben is er niks aan de hand. ik ben op van de zenuwen, morgen weer werken en mitch gaat mee. het zal ons vast lukken maar heb er wel een knoop van in mn maag en weet niet zo goed waarom.. ik heb opzich wel weer zin om te gaan werken, weer onder de mensen enz maar ben wel 4 maanden weg geweest. hoe zullen de kinderen reageren, en hoe reageren ze op mitch. en al die moeders op de scholen hoe zullen die mij nu aan kijken (normaal met de nek en sommige juist heel aardig) ben ik verdorie 23 en durf eigenlijk niet meer naar mn werk! syboena, zodra mitch 4 mnd is gaat ook de jbpm er uit en de rijstebloem er in hoor.