zo mooie meid hoor!!! en ze ziet er toppie gezond uit. heerlijk he. oke mijn eerste moeder blunder.. ik had ergens gezien dat je van een draagdoek ook een hangmat in de box kon maken. dus ik vrolijk aan de knoop, mitch er in. alles goed aantrekken en om hem heen vouwen en hij leek het heerlijk te vinden. en ik loop de gang op en hij begint te krijsen! is het hem gelukt om er uit te kieperen, vol met zn snufferd in de box. het is niet hoog en er ligt een kleed in maar toch. ik kon me zelf wel voor de kop slaan. nou dat doen we niet nog een keer dus. gelukkig was die snel getroost. cb: 6,5 kilo al en dat op 4 flessen van 175 cc per dag. met zijn slapen lukt het gewoon niet om meer te geven en grotere hoeveelheid komt er direct uit.. maar hij doet het goed dus was niet zo erg.
@ butterfly wat een mooi meisje mis dat nu al weer dat ze zo klein zijn hihihihi erg he @ marieken loopt morgen vast allemaal wel los je zit er zo weer in en laat mensen toch lekker denken wat ze willen niks van aan trekken kop op meis je kunt het en over je blunder dat heb ik ook gehad met shirley ik wou haar in de box leggen was er bijna en ineens rolt ze zo van mijn hand af ook met gezicht recht in de box en toen was ze nog maar 4 weken oud of zo ik half uur lopen janken was zo bang dat ze zich pijn had gedaan maar nee hoor madam ff huilen papa pakt haar op en ze was weer stil en mamma maar huilen en huilen hahahahaha ag dat gebuert en je moet maar zo denken zo lang ze zich niet pijn hebben gedaan is het goed ze breken niet zo maar hoor nou hier werdt ik vandaag gillend gek pfffffffff wij wonen in flatje (had ik denk ik al vertelt) maar nu zijn ze onder ons en naast ons alle tegeltjes er aan het uit slopen en boren en noem maar op voor de nieuwe bewoners die er in komen dus ons meisje kan niet meer slapen overdag en die doet nu niks anders dan huilen,schreeuwen en gillen omdat ze zo moe is dus net om 16:00 zijn ze gestopt en ook gelijk madam in bed gelegt en ze was stil en slaapt nu als een roosje maar dit kan dus nog een week of mis nog wel 2 weken duren dus ik kan me lol op en oma zij wel breng haar dan 2 weken bij ons nou dat dus nog niet he daar is ze echt nog veel te klein voor om 2 weken zonder haar mama te zijn zo en ik ga ook ff spammen
en de laatste vind zoon stoer pakje wat ze aan heeft is van poema broekje,t-hirtje en vestje was maar 12,99 bij zeeman ga van de week nog ff wat halen en dan paar maten groter en dan ook gelijk voor de tweeling alleen voor de oudste hebben ze hem niet jammer genoeg
shirley is zoooo mooi he.. whow, die gaat echt veel harten breken. en inderdaad een leuk pakkie. zeeman heeft wel vaker leuke dingen voor bijna niks he.
ja idd poema is normaal heel prijzig en nu een 3 delig pakje voor 12,99 is geen geld vind ik voor zoon pakje
pffffffffff hier is er al een anderhalf uur wakker en wil niet meer slapen dus wordt een vermoeiend dagje voor mama
Goedemorgen dames, Hier gaat alles goed. Vandaag alweer de laatste dag van de kraamzorg. Wat gaat dat snel zeg en dan had ik nog 2 dagen verlenging. Jens heeft super goed geslapen vanacht gisteren om 23.00 laatste fles gehad en toen om 04.00 en daarna om 08.00 uur. Dus zo kunnen we de nachten wel hebben. Hij valt dan ook direct na of onder de fles al in slaap. Dus dat is erg prettig. Afgelopen zaterdag zijn we al lekker even het dorp in gelopen even een frisse neus en er even tussenuit. Dat was erg lekker. Van jeroen heb ik trouwens hele mooie wit gouden oorbellen gerkegen met diamantjes erin omdat ik zo'n zware zwangerschap en bevalling heb gehad lief he!!! En van Jens heb ik een bedeltje gekregen van een jongetje voor aan mijn pandora armband. Zo lief. En ja dan barsten de kraamtranen eruit. Ik voel me verder prima veel beter dan tijdens de zwangerschap! Maar moet zeggen vind deze tijd veel te snel gaan Jens is al ruim 1 week oud en is al zoveel veranderd. Aanstaande maandag krijgt hij de gehoortest. Maar dat zit wel goed hij reageert overal op. Ik probeer vanaf nu weer bij te lezen en te reageren. Is er de gehele week niet van gekomen. Wat kun je het druk hebben met zo'n kleintje mar wel gezellig druk!!!
marleen ja gaat allemaal snel he voor je het weet zijn ze al 1 jaar oud en wat lief zeg van je mannetje
hier alleen gerommel in de buik van de honger grrrrrrrrr. Ik blijf eten om de twee uur anders word ik misselijk . VErder zijn mijn hormonen helemaal van slag en huil ik om alles... Ook ben ik het helemaal zat dat we nog steeds geen naam hebben die we beiden leuk vinden en is kamertje nog niet klaar. Ik heb het helemaal gehad!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zo ik ben het kwijt dank u!!
hey dames.. hier ff snel een bericht.. vandaag naar de HA geweest.. heb een ernstige vorm van roos met daaronder een schimmelinfectie! heb nu speciale shampoo en lotion en tevens nog druppels waar in mn hoofdhuid mee in moet smeren voor de jeuk! het is nu op een punt aangekomen dat ik mn haren niet eens meer los durf te dragen want als het waait dan zie je mn plekken heel erg goed.. wat een leuke foto van shirley! super lief! ga nu snel mn bedje in ben helemaal kapot! x voor jullie allemaal..
@Butterfly, wat een prachtig meisje is Melissa! Wat een genot, 2 zulke mooie zusjes... @Marleen, hoe gaat t nu zonder kraamzorg in huis? Is Jeroen nog wel vrij of sta je er nu alleen voor overdag? Wat een onwijs lief kado zeg...die zul je vol trots dragen hihi Super ook dat kleine Jens het zo goed doet... @Ikke, jeetje meid toch, dat is niet niks. Hoop dat alle lotions enzo helpen, want lijkt me echt klote zo
Zo ben ik weer. wendelaa: ik had 2 dagen verlenging van kraamzorg. Maar vandaag dus de 1e dag zonder kraamzorg. Jeroen heeft vorige week nog wel overdag gewerkt de dagen dat ik thuis was in het ziekenhuis was hij er wel gewoon thuis. Hij heeft vanaf afgelopen zaterdag een week vakantie dus dat is erg lekker zo samen genieten! Vandaag had hij alleen een cursusdag maar verder is hij nu dus tot maandag vrij. Ik heb genoten van vandaag! Heerlijk zo alleen met Jens thuis. Hij is dan ook zo tevreden! Vanmorgen ben ik lekker samen met mijn moeder en Jens naar het dorp geweest en lekker even gewinkeld. Heerlijk er even uit. Vanmiddag heb ik voor Jens eenn fotoboek gemaakt van de eerste week.Heb hem nu besteld en ben benieuwd als hij binnen is. Jens had gisteren overdag om de 4 uur voeding maar vanacht wilde hij weer om de 3 uur. En vandaag oevrdag weer netjes om de 4 uur. Ben dus benieuwd voor de nacht. Maar goed hij word wakker voor de fles je geeft hem en hij slaapt weer lekker verder. Dus zo erg is het niet om daarvoor uit je bed te komen. Helemaal niet nu hij na de fles elke keer van die stuiptrekkingen krijgt dat hij lacht! Zo mooi om te zien. Dat is echt genieten.
fijn dat het zo goed gaat marleentje!!! en wat een mooie waardering heb je gekregen van je man zeg.dat heb ik wel gemist na mijn bevalling, mijn mannetje is helaas niet zo attent hahaha. ikke, werken de spullen al een beetje. gelukkig heb je nu een middel om het te stoppen. succes er mee. hier al 2 werk dagen er op zitten en het gaat best goed. wel een gedoe zn extraatje maar hij gedraagt zich goed. alleen slapen overdag is wat moeilijk. als we op pad gaan is het wel goed maar gewoon dan is het steeds maar een half uurtje ofzo. we wennen er wel aan. gister wel vroeg naar bed gegaan. mitch gaat ook direct naar bed als we thuis komen en slaapt direct en het klokje rond. wendelaa, is tim al helemaal beter? syboena, is shirley al helemaal beter?
@Marleen, het genot spat van t scherm af hier haha... Lekker op een roze(nou ja blauw)wolkje jij. Hoe gaat t nu met je bekken? @Marieken, ja zal idd even omschakelen zijn met werken. Gaat dus wel goed met Mitch mee naar je werk. Hoe vinden de kindjes t dat ie mee is? Wordt zeker helemaal suf geknuffeld @Hier, Tim is gelukkig weer helemaal over t virus heen, poept weer gewoon. Wel t ritme overdag een beetje kwijt met zijn flesjes..maar goed, slaapt snachts nog steeds goed. Wel zit ie momenteel weer wat meer vol slijm en aan t hoesten, maar daar was ik al voor gewaarschuwd