nou het ergste is gelukkig over wendelaa. wat een opluchting zeg. en ja de kids vinden hem geweldig. en hun vriendjes ook, elke dag nemen ze wel iemand mee die wil kijken hahaha. ze mogen hem wel aaien (alsof het een hond is) maar verder nog niet.
Hai allemaal, Thuis weer internet... gelukkig. Begon ontwenningsverschijnselen te krijgen, haha. Heb alles wel gelezen... maar 't is teveel om op te reageren. De foto's die iedereen heeft lopen spammen... allemaal zo leuk! Dus vanaf nu doe ik weer mee. Linn trouwens al een week of twee aan de Bambix... 1 schepje per fles. ( meestal 2 op een dag ) en fruitsap. Vandaag trouwens haar eerste fruithap! Mevrouw vond het heerlijk!
Hahaha.... 'k zal 't 'r doorgeven! Tim groeit ook lekker zie ik aan je onderschrift! Van hem zag ik nergens een fotootje...
wouw libelle wat een mooie diepe ogen heeft linn zeg. echt sexy die zwoele blik. ja wendelaa, kom op met die foto's. ik weet zeker dat je er genoeg hebt! even klagen, ik heb me dan een dag gehad! ik begin half 12, kinderen ophalen van school en dan thuis luchen. de jongste van 3 had een vriendje van 2 uitgenodigt. heel gezellig maar wat drukker he. mitch natuurlijk net gaan huilen als ik de tafel wil dekken. uiteindelijk lekker gaan spelen met de speelboog. kinderen eten, de kleintjes spelen en de oudste klaar maken voor school. net als ik ze weg wil brengen zit mitch van boven tot onder onder de schijt. dus kids maar naar school laten lopen en ik mitch doen. hoor ik later dat het dus helemaal fout ging. dat de oudste zn zusje halverwege heeft laten staan! maar goed, toch veilig aangekomen. wil ik ze net weer op gaan halen zit die weer onder. weer schone kleren. kids opgehaald, middelste naar ballet en wij boodschappen doen. begint die weer te gillen omdat die weer helemaal onder zit. maar had niks bij me. dus gerekt tot we thuis waren. weer schone kleren. ik wil eten koken maar zodra ik hem pak blijkt die weer onder te zitten! gelukkig neem ik altijd veel kleding mee maar nu was de tas toch echt leeg. en ik kreeg het eten niet op tijd klaar. ik werd helemaal gek, en natuurlijk toen er tijd was wou die de fles niet maar juist op het hoogte punt gilt die om de fles. man oh man wat moest ik me in houden om niet te gaan schreeuwen. wat was ik blij dat ik de kids op de zwemles had, beetje te laat maar oke. ik was klaar! op de terug weg maar chinees gehaald, al was mn eetlust wel weg. thuis hij nog even in bad want 5x onder de poep laat wel een luchtje achter. in bed was die gelijk ko en ik heb ook een tijdje half in coma gelegen voor de tv. ben total loss. ik snap niet hoe mensen dat doen, 4 of meer kinderen. respect hoor. morgen een beetje rust, krijg wel een nieuwe auto voorruit. het kleine sterretje is nu een barst over de hele ruit. wel geinig om te zien barsten maar slecht voor de portomonee. slaap lekker en fijn weekend dames.
maar zn ontlasting is nu weer normaal dus moet ik iets bekennen: ik heb hem toch weer rijstebloem gegeven omdat ik dacht dat hij van te veel nutriton aan de race ging maar nu blijkt het duidelijk de rijstebloem te zijn.. kan hij een kma hebben of zit dat daar niet in en zit dat wel in de gewone voeding.. ik wil hem over 3 weekjes wel echt pap kunnen geven enzo. libelle volgens mij had jij ook nutriton geprobeerd en kon ze daarna niet meer poepen he. nou ik had het dus fout qua laxerende werking mijn excuses.
Ik gebruik nu ook Nutrilon idd... maar over niet meer poepen heb je mij niet gehoord. Moet wel zeggen dat ze nog maar 1x of max van 2x op een dag ontlasting heeft. Maar ik wijd dat voorlopig aan het feit dat ze veel vaker flesvoeding krijgt nu ipv alleen maar borstvoeding. ( dit doe ik nl ook nog ) Je zou eens op de verpakking kunnen kijken of ze een kma van kunnen krijgen... als het hypoallergeen is niet... ( is mij verteld ) Weet niet of je ook nog gekolfde melk geeft..???? Want dan kan het wel he.... ligt dan aan jouw voeding. Lastig...
@ ikke jeetje zeg hoop dat het snel beter gaat @ marieken hier is shirley weer bijna de oude ze spugt gelukkig niet zo erg meer alleen wel snot en snot verkouden en aan het hoesten en helaas kunnen we daar nog niks tegen doen ze mogen nog geen hoest drankje of zo iets @ libelle ja hier zijn de fruithapjes ook een feest ze vind ze ook erg lekker heb nu die van action met aardbij die vind ze erg lekker maar de groente hap vind ze maar niks hahahahaha jullie hebben ook al zoon mooi meisje @ mariek jeetje zeg pfffff helaas ken ik het wel hahahahaha hier gebuert dat ook regelmatig als ik druk ben met de andere 3 komt shirley en dan heb je soms ook nog is 3 vriendjes/vriendinnetjes er bij en dan is het echt erg of me oppas kindje en dan denk ik echt pfffff shirley toch hahahaha ja hier kan shirley ook niet poepen van de nutrilon dus daarom zijn wij vrij vroeg over gegaan op de bambix om toch de voeding wat te verdikken nou hier is het me weekje wel zeg pffffffff papa heeft dienst van 7 tot 7 dus kwart over 6 gaat hij de duer uit en s`morgens is hij er pas weer tegen 8 uur nou op zich niet zoon ramp maar voor mij is het zoon gevlieg en geren hij slaapt nu tot 4 uur half 5 normaal tot 3 maar omdat hij nu veel moeer is das dan normaal slaapt hij ook wat langer dan moet ik zorgen dat het eten klaar is om 5 uur dan kunnen we eten dan de boel ff samen opruimen en dan gaat hij al weer weg naar het werk vind er niks aan zo zeg bah bah bah en dan heeft hij voldende week ook een dienst van 7 tot 7 dan van s`morgens tot s`avonds en dan vrijdag nog verjaardag van mijn moeder (blijven hele weekend daar) en dan zaterdag vroeg dag want mijn zusje moet naar de friese campioenschappen met de paarden sport en dan s`avond verjaardag vieren van mijn moeder dan komen de meesten allemaal dus wordt weer een latertje en dan zondag op tijd uit bed want dan moeten we om 10/11 uur al weer weg om op tijd thuis te zijn want natuurlijk willen de kinderen zondag carnaval vieren en de optocht kijkken dus ik zal na volgend weekend wel dood en dood op zijn hahahahahaha
@Marieken, als hij KMA zou hebben, dan zou je dat ook van de standaard voeding moeten merken. En had je t ook moeten merken met de bv. Ik meen dat zelfs de hypo-allergeen niet goed is als ze KMA hebben, maar dat je dan echt bij de pepti uit komt. Misschien gewoon pech...maar waarom wil je rijstebloem geven over 3 weken? Schijnt eigenlijk niets bij te dragen, dat het beter is om gewoon fruithapje/groente te gaan geven als bijvoeding. Maar wat een stress dag dan....ik vind een dag met 2 kids al een opgave @Syboena, heftig weekje voor de boeg! Kan me voorstellen dat je blij zal zijn als t volgend weekend is hihi
nou volgend weekend heb ik het juist zo druk dus zou blij zijn dat die om is dit weekend is wel lekker rustig en dan heeft ventje weer werk dagen van 7 tot 7 en dan druk weekend met verjaardag en carnaval en dan maandag en dinsdag bij tanken want dan zijn kids en paps vrij nou ja alleen maandag ff naar de kinder optocht maar dat is niet zo lang
ik heb het even terug gelezen en het was ikke die geen jbpm meer wou geven omdat ze dan minder poepte. haal ook alles door elkaar hahaha. hier was het even ijdele hoop maar heb hem weer kunnen verkleden vandaag. gelukkig minder dan gister. verder is die mega vrolijk dus niet ziek ofzo. wendelaa ik wil rijstebloempap geven in plaats van alleen melk om hem wat beter te vullen enzo. al die pyama papjes zijn ook met rijstebloem geloof ik. en fruit/groente krijgt die natuurlijk ook. maar wil alles hahaha natuurlijk kan die wel zonder pap maar goed. kan hij allergisch zijn voor rijstebloem? of andere reden waarom die dan aan de race is..? vind het zo raar.. kan die vraag ook niet bij het cb kwijt want die vragen nu al elke keer of ik nog wel gestopt ben met rijstebloem hahaha. nu doe ik extra nutriton en hij houd het meeste nu binnen. poeh het is wat die voeding zeg. iedereen leuk weekend voor de boeg? syboena, sterkte met de drukte.
nou dames ik ben me net geschrokken loop er nog van te trillen dacht dat het beter ging met shirley nou mooi niet net zat ze in haar maxci omdat ze niet wou slapen dus zat ze tegen over mij op de 3 pers. bank zij aan de ene kant in de hoek en ik in de andere hoek begint ze ineens te spugen joh ze raakte mij gewoon (niet zoon ramp) maar ze kwam er niet van af dus ze stikte er bijna in ze liep helemaal paars aan dus uit schrik reactie heb ik haar op de kop gehouden bij haar huepjes gepakt en op de kop gehouden toen kwam alles er gelukkig wel uit maar ben nu zo geschrokken dat ik haar nu geen minut meer uit het oog verlies ze slaap dus vanacht ook bij mij in bed net h.a.p weer gebelt ze heeft ook koorts 38 dus maar zetpilletje gegeven en ze heeft neusje vol zitten dus moesten gelijk komen oortjes zijn goed keeltje ook longetjes zit slijm in maar nog neit zo erg dat ze er een kuurtje voor kan krijgen maar ze denken dat ze een griep virus te pakken heeft dus nu ff goed in de gaten houden verdorie ik baal hier echt van had zoon goede hoop deze week dat het beter ging maar nee hoor juist op het moment dat je denk het gaat beter slaat het totaal weer om pffff zo ben het ff kwijt maar ben toch nog wel geschrokken
Inderdaad schrikken Syboena.. 't zit jullie Shirley ook niet mee. Is best wel al vaak ziek geweest toch? Linn gelukkig nog geen enkele keer... op de koorts na enting na dan.... ben ik uiteraard zeer blij om... zou haar dan ook voortdurend in de smiezen houden. Een rustige nacht toegewenst. Marieken.. buikgriep heerst overigens wel.. misschien heeft Mitch er ook wel last van... kan ook nog he. Ik sinds een uur terug van het werk... wat een topsport... vloog van hot naar her! Pff... nu zo 't bedje in!
ja ik snap er ook niks van sins ze geboren is spugt ze eigelijk al met ups en downs ene keer meer dan de andere keer en elke keer gooien ze het maar op griep virusje zal maandag is weer contackt opnemen met de k.a dat ze maar ff weer moeten kijkken want dit is voor haar ook niet fijn natuurlijk en voor mama ook niet die durft niet eens te slapen bang dat er weer wat gebuert
@Marieken, maar heb je al eerder de rijtebloem gebruikt dan? Of is het de eerste keer.....want als je het al eerder hebt gegeven en hij raakte toen niet aan de race, dan lijkt me niet dat ie allergisch is. En ik gok erop (ben ook geen arts hihi) dat een allergische reactie niet alleen zich uit in diarree. Ik zou zeggen, laat t gewoon weer even weg en probeer het over een paar weken weer. Maar wil je dan savonds iets geven voor het doorslapen? Tim die krijgt nu n.l 4 flessen en zonder rijstebloem of wat dan ook en trekt gewoon de nacht door. Het is wel lastig he, om de goede we te kiezen qua voeding...ppff... @Syboena, dat is idd erg schrikken. Toen Tim t rota-virus had, spuugde hij ook zo erg. En idd, ook een keer dat ie er in leek te stikken en paars aanliep. Snap dat je t allemaal erg eng vind. @Libelle, lekker dat Linn nog niet echt ziek is geweest. Eva was t eerste jaar ook nooit ziek! Dit haalt Tim wel ff voor dr in Ben trouwens donderdag weer bij een kinderfysio geweest met Tim. Deze was vele male beter als de vorige, ze heeft me een Delta Sleep te leen gegeven en nu ligt ie lekker op zijn zij in de box te brabbelen haha Volgende week weer terug.... Zelf moet ik maandag naar een fysio voor mijn knie, daar heb ik ontzettend veel pijn aan en kan haast geen traplopen. @Libelle, jij liep toch ook nog bij een fysio? Of ben je daar nu uitbehandeld.....of verwar ik je met iemand anders haha