nou hier heeft shirley op zich wel een goede nacht gehad heeft de hele nacht geslapen alleen wel op 25 cc dat is iets minder en net 8:30 heeft ze 70 cc gedronken en meer wil ze ook gewoon niet dus ja maar weer begonnen met de o.r.s zakjes maar dat wil ze ook niet zal straks ff appelsap kopen voor haar en dat aanmengen met water mis dat ze dat wel wil
Ors wil ze niet? En als je nu de fles ermee aan maakt? De k.a zei trouwens tegen mij, dat als ze beginnen uit te drogen ze het dan altijd drinken! Dus Shirely is gelukkig nog niet aan t uitdrogen! Tim dronk t toen weg als ranja hahaha
Hoe leuk die foto's Wendelaa! Hier inderdaad ook nog steeds naar de fysio voor mijn knie. 1x in de week. 't Was een aantal weken geleden nog de vraag of er een brace aangemeten moest worden, maar vooralsnog lijkt het niet nodig. Ik zal 't wel zien,... het betert in elk geval wel. Wat heb jij met je knie gedaan dan? ORS? Ken ik nog niet die term... speciale voeding ofzo? Of medicatie?
@ wendelaa gelukkig heeft ze om 10:30 wel een fles leeg gedroken van de ors had echt zo iets pffffff meisje ga is wat drinken want dit is ook niet goed vanavond krijgt ze een beetje soep ben gezg met groente soep en dan gooi ik wat soep voor haar door de zeef heen en dan geef ik haar het sap zit wel zout in maar hoop dat ze daar meer dorst van krijgt @ libelle ors is is een poedertje wat je in water oplost staat op het doosje ter ondersteuning van een goede vochtbalans
'k Zou toch oppassen met dat zout hoor... vindt ze een vruchtensapje niet lekker? Hebben ze ook al voor kids vanaf 4 mnd. Wel fijn dat ze vanmorgen al wat gedronken heeft. Is toch weer een opluchting. Hier is mevr. echt van de kleine flesjes... max 120cc per keer... maar dan wel vaker dan gemiddeld drinken denk ik. Lees hier nl.. dat sommige van jullie maar 4 flessen geven? Vanmorgen gaf de weegschaal in elk geval genoeg aan. Had ze dan wel net een flesje achter haar kiezen... , en een plasluier.. haha. Dus weet 't niet precies.. maar gaf nu 5410 aan. dus ben ik heel blij mee. 16 feb.. dan is ze 4,5 maand.. en dan zou ze volgens haar lijn in het boekje.. 5500 moeten wegen. Dacht dat we dat nooit zouden halen.. maar wie weet lukt 't haar toch. Met dank aan wat Bambix....
nou hier zo weer met haar naar dokter om 1 uur want ze spugt alleen nog maar koorts zakt niet nou ja heel iets ze zat vanmorgen op 38,2 en nu 38,1 en heeft ze nog wel zetpil gehad en van af gister avond ook nog maar 1 plas luier dus vind dit echt drama
syboena wat een drama! dat zou ik ook dood eng vinden. groot gelijk dat je wat extra naar de dokter gaat hoor. kan nooit kwaad. wendelaa wat is tim veranderd zeg!!! maar een super lekker ventje. en lekker vrolijk zeg. libelle, leuk he die boxpakjes. hier weinig nieuws. al was hij vanochtend wel weer erg vroeg wakker. eerst 4 uur, fles er in. toen half 6, vieze luier en uiteindelijk rond 8 geloof ik had die zn slaap op en kwam in ons bed. fijn weekend allemaal x
@Syboena, fijn dat je dan even bij de arts terecht kan. Zoals je t beschrijft, zo begon bij Tim buikvirus....hoop t niet voor je, want dan ben je nog wel een weekje zoet. Maar ik zou toch ook niet soep gaan geven hoor! Veel te veel zout voor je kleine meid. Probeer dan idd fruitsap of ors met diksap aanmaken @libelle, hihi petite dametje dus En pin je niet veel vast op die lijn, zolang ze nooit ziek is en tevreden, maak je dan maar geen zorgen. Mijn grote beer is al meer ziek geweest haha En ja, hier 4 flessen, maar dan wel 4 van totaal 200ml!
op de h.a.p woeden ze haar niet eens onderzoeken ze zeggen gelijk naar k.a ze heeft uitdroginsverschijnselen dat kunnen ze schijnbaar aan de oogjes zien dus pak nu gelijk bus naar ziekenhuis
Wendelaa.. wat een heerlijk ventje zeg.. super leuke foto's! Syboena! wat een ellende weer zeg.. zit je ook echt niet mee he meis! succes in het ZH! Tessa is hier logeren bij opa en oma! ff tijd voor me zelf en eindelijk eens tijd om alles een beetje op te ruimen! ik mis haar wel.. haha kwam gisteren een site tegen van een fotograaf! ooo wat maakt ze super mooie foto's ga zometeen eens een afspraak maken.. tja 40 voor een sessie vind ik helemaal niet duur! ben trouwens ook bezig met een site voor Tessa.. is nog niet helemaal klaar.. moeten nog wat foto's bij enzo.. maar begin is gemaakt.. www.tessablankestein.babysite.nl Verder gaat het hier wel.. mag mn haren nog maar 2 keer in de week wassen met die speciale shampoo.. merk nog niet echt verschil maar dat zal zn tijd wel ff nodig hebben.. ben erg benieuwd.. o en ik heb trouwens ook eens rijstebloem geprobeerd! daar had Tessa helemaal geen problemen mee.. heel langzaam beginnen de kleertjes maatje 56 te klein te worden.. sommige kleertjes maatje 62 kan ze al aan maar heel veel ook nog niet.. wat blijft het ook een kleintje! haha.. nou dames.. ik ga ff verder met de was... heb me toch een berg! x voor iedereen
@Ikke, jammer dat je nog niets merkt van de shampoo... hahaha en net in mt 62, hier alweer in 68. O, en misschien is zo'n DeltaSleepo ook iets voor jou om te proberen, zodat de afplatting misschien minder wordt?
syboena: heel veel sterkte met jullie meisje! Wat een schitterende foto's allemaal weer! Echt prachtige kindjes! Melissa spuugde eerst best veel, dus op advies van het cb nutriton gebruikt, maar hier kreeg ze enorme diaree van en spuugde daarnaast ook nog eens. Dus moesten per direct stoppen met het geven nutriton en moesten beginnen met kruidvat comfort (dieetvoeding voor spugen).Gisteravond spuugde ze echt alles eruit, zo in 1 keer, net of je een beker wat omgooid.Volgens mij zat er nog voeding bij van de vorige keer zoveel, zij en ik zaten er helemaal onder en het liep zelfs van de bank af, daarnaast was ze ook nog giga aan de diaree, dus ook iedere keer doorgelekt, maar vanmorgen heeft ze voor laatst gepoept. Ze heeft nu na dat spugen alle flessen binnen weten te houden gelukkig.En om kwart voor 12 toen ze de fles kreeg voor de 1e keer geen poepluier.Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat. Ze is nog wel heel moe, maar dat kan ook niet anders. Zal nog wel even een mooie foto plaatsen van haar. Esther is eregister gevallen tegen de tafel aan,precies onder haar oog, dus die is dik en mooi gekleurd! Wel zielig hoor!Maar ze is een bikkel en heeft maar even gehuild. hier komt ze: zullen we even boksen?
Leuke foto's , leuke site... Succes in het ziekenhuis Syboena... hoop dat je meisje snel weer opgeknapt zal zijn. Linn en ik zijn lekker gaan shoppen vanmiddag... met oma. Moesten nog om een kraamcadeautje voor manlief zijn nicht. Deze is een week of 3 geleden bevallen van een tweeling. Uiteraard ook voor mijn meisje nog wat gekocht, ... nl. en nieuwe maillot! Hahaha. Roze met stippen. Helemaal leuk. Ondertussen heeft ze haar buikje weer rond gedronken .. en probeert nu de slaap te vatten... Tijdens het shoppen nl niet heel veel geslapen... veel te interessant in de winkels. Had de maxicosie op de wagen nl... kan ze het goed zien!
nou shirley heeft r.s virus en asma ze heeft nu aardig wat medicatie druppeltjes 3 soorten en 2 verschillende pompjes maar jeetje zeg wat is dat pomp houdertje prijzig zeg (wordt niet vergoed) 41,34 schrok wel toen ze dat zij maar ja als me meisje maar beter wordt vind ik alles best
Syboena, hoe kan dat bij jou nu niet vergoed worden!!!! Tim heeft toen ook een puffer en zon aparaat gekregen voor de rs en ik hoefde m niet te betalen! Sterkte nog, ik krijg er 2 per jaar vergoed. Zou toch eens de verzekering bellen hoor...