De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jeetje Marieken.. wat een stap. Heel veeel sterkte de komende tijd.

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @syboena: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wow ons tweede nieuwe zwangere:D

@marieken: wat verdrietig dat jullie uit elkaar gaan is nooit leuk ook al is het je eigen keuze.

Voor de rest hoi allemaal ben er wer. Ben flink ziek geweest en nee neit van de zwangerschap maar flinke griep. ben nog steeds aan opknappen.. Heb nog keelpijn, ben nog beetje verkouden en hoest veel.
    Omdat ik daribj kortademig werd ook een inhaler gekregen en gaat nu weer redelijk..

3. ipad

ipad Niet meer actief

Hey Marieken...wat raar....dat je nu uit elkaar gaat...en wat een harde beslissing zeg!

Terwijl je vorige weeg nog over een 2de kindje bezig ben....
    Ik hoop dat alles goedkomt met jou en kleine Mitch!

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marieken: wat een naar nieuws!
    Weet dat jullie al eerder uit elkaar zouden gaan, maar dit toch niet hebben doorgezet, erg jammer dat het toch niet meer gaat.
    Dikke knuffel

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    heb weer voor mn beurt gesproken, we gaan toch nog even zo verder. ik was er zo duidelijk voor mezelf in dat ik echt weg wou, had echt zo genoeg van hem. had zelfs al een afspraak met een makelaar voor een huurwoning waar ik per direct in kon maar toen ging het wel heel erg snel en kreeg ik het toch benauwd. had ineens zo zwaar het gevoel dat dit niet was wat ik wou, en toen een heeel goed gesprek gehad. allebei echt alles op tafel gegooid en dat gaf ons hoop voor 1 allerlaatste kans. we gaan er allebei 100% voor en als het niet werkt dan weten we tenminste zeker dat we het echt hebben geprobeerd. we hebben namelijk beide de laatste maanden de relatie laten verzwakken. en nog veel meer. dus vandaar.
    op dit moment is het in elk geval uitstelt. dus weer rust in de tent.

lan, das goed vervelend dan. is de zwangerschap je nog wel goed gezind? en nu je de 12 weken hebt bereikt, hebben jullie het iedereen al verteld?

syboena, al bij gekomen van de schrik? de meiden het goede nieuws al medegedeeld? en hoe voel je je?

hoe gaat het met de andere kleine monsters?

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gaat goed hier. Linn vandaag een winterwandeling gemaakt. Zo cute! :D

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Al nieuwe lopers trouwens? Mitch? Shirley? Tim?

8. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nou marieken wij hadden het al eerder vertelt :) ik krijg altijd zeer snel een buikje en tja als mensen dan gaan zeggen goh je bent wel aangekomen dan heb ik geen zin om te leigen aangezien mijn gewicht al zo'n gevecht is ;)

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken toch beter dat jullie het nog ff proberen :D

en nee de dames het nog niet vertelt wil dat zo lang mogelijk geheim houden voor hun 40 weken duurt zo lang en dat is niet leuk voor hun
    heb het mee gemaakt met shirley

en ben tussen de 6 en 8 weken maar moet de 15de weer voor een echo

@ libelle ja had ze al gezien op hyves :D
    echt gaaf :D

en hier nog geen lopertje alleen aan de hand

@ lan hier weten de meesten het ook al hoor
    alleen de kids dan nog niet

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    libelle, zag ook de foto's op hyves. echt super leuk! een mooie foto.
    dat mis ik nu wel, mitch loopt inderdaad nog niet. duurt nog wel een tijdje ben ik nu bang. hij durft niet.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Linn durfde eerst ook niet. Maar was opeens vertrokken.

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ja daar wachten we op libelle, hij gaat elke dag toch een stapje verder en al meer zelf gaan staan e.d.

mitchje is nu ziek.. afgelopen nacht ineens vreselijk verkouden. halve nacht met hem op geweest. hij was dood moe maar bleef zich zelf steeds maar wakker hoesten, en het hoesten doet pijn dus dan gaat hij huilen, nog meer hoesten enz.
    pppfffftttt wat een nacht. vandaag wel sinterklaas geprobeerd te vieren maar mitch was zo moe en verdrietig dat het amper wat geworden is. vond het vooral zielig voor iedereen die zo leuk cadeautjes had gekocht en mitch kon alleen maar bij mij op schoot thee drinken. zielig mannetje. ligt nu ook in bed en in afgelopen half uur al 3x wakker gehoest.
    iemand tips? hij krijgt nu regelmatig een zetpil en wat hoestdrank.

iedereen leuke sinterklaas gehad? kids goed verwend?
    wij zijn nu verslaafd aan de duplo. al heel wat van gehad vandaag.
    leuk!

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier ook een dametje die wel kan lopen maar niet durft
    aan de hand loopt ze overal heen achter haar kinderwagen die ze van de sint heeft gekregen loopt ze ook gewoon maar alleen ho maar ag komt vanzelf :D

hier zijn de kids ook goed verwent teveel om optenoemen
    gister hier al 3 zakken vol en bij opa en oma vandaag ook nog 1 helemaal vol :D
    vond het om eerlijk te zijn een beetje te veel van het goede
    maar ja niks aan te doen

hier vandaag voor het eerst weer de binnen kant van de wc gezien :(
    en dacht net zo mooi ow ben niet misselijk en heb nergens last van alleen dat ik wat sneller moe ben dan normaal maar ja wordt gelijk weer afgestraft hihihihihihihihi

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Linn ook het nodige gekregen... wat worden ze toch altijd verwend.

Niet leuk voor Mitch... ik leg in elk geval haar matrasje dan wat hoger, handdoek onder matras/hoofdeinde. Puffer helpt ook , maar heb je een dok voor nodig natuurlijk. En verder... veel vertroetelen.

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ow en Syboena... volgende keer idd niet meer zo hard roepen.. haha. Sterkte ermee... vrees dat het dan nog wel even gaat aanhouden. Maar.. je weet 't ... alles voor het goede doel.

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd komt vast wel weer goed

17. butterfly1984

Hier is de oudste ook goed ziek, ze is al meer dan 2 weken verkouden, maar sinds eregisteravond koorts erbij, 39,5 graden,
    vanavond was het 39.0 graden.
    De jongste is enorm verkouden, echt heel veel slijm zit er dwars, net als bij de oudste.
    De oudste heeft vanmorgen heel veel slijm overgegeven.
    Zelf ben ik nu aan het opknappen gelukkig, want de nachten slopen je wel met 2 dametjes.

Hier ook lekker verwend met Sinterklaas!:D

Syboena: Volgende keer maar even afkloppen dan, wie weet helpt dat:D

Hier zette Melissa vanavond haar eerste losse stapjes, weleens waar maar 3 stapjes, maar toch!:D:D
    Ze kan ook al een tijdje uitzichzelf losstaan:D
    Maar nu wil ze loslopen, maar dat gaat niet zomaar he?!:D

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Melissa gaat hard! Knap hoor. Durf te wedden dat ze voor haar verjaardag loopt.

Maar eerst opknappen... Kan Esther het al aangeven? Als ze ergens pijn heeft? Of blijft het nog vaak gissen,....

19. butterfly1984

Esther kan het heel goed zelf aangeven gelukkig, dat scheelt toch een stuk!
    Vanmorgen moest ze dus overgeven en dat gaf ze zelfs van te voren aan.Wel blij om anders zat ons bed eronder:D

Melissa lopen voor d'r eerste verjaardag? Durf er niet op te hopen, zou wel onwijs leuk zijn:D

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Bed onder spugen is niet fijn.. bleh! Kan zelf erg slecht tegen overgeven... doe dan zelf altijd mee... En ik kan niet spugen.. da's nog 't mooiste. Gelukkig in mijn zwangerschap helemaal niet misselijk geweest,... poeh!

Nu onwijs veel hoofdpijn.. en paracetamol helpt ook niks. Nog ff wachten tot man thuis is, ... heeft middagdienst... dan slapen.

Morgenochtend moeten we naar het CB. Linn krijgt weer prikken... gedver.

Deel Deze Pagina