De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ zielig zeg zieke kindjes maar licht ook wel beetj aan het weer
    shirley hoest en kucht ook al 3 weken en ze komt er niet door heen hoestdrankje helpt niet dus daar ook maar mee gestopt
    moet haar lichaampje het maar zelf verder oplossen :D

en goed van melissa :D
    shirley haakt ook nog steeds op 3 stapjes maar ja niks aan te doen ooit gaat ze wel lopen

hier vandaag lekker uitgslapen papa was dagje vrij dus lekker geslapen tot half 12 gebuert nooit maar was nu echt kapot

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Linn vandaag weer prikken gehad.. maar ze hield zich goed. Huilen was ook zo weer over gelukkig. Verder alles dik in orde bij het CB. Ze doet het perfect.

Ze weegt nu 8840 gram en is 75 cm! Precies volgens het lijntje dat ze moet volgen. Nu is ze lekker aan 't slapen.. overigens al vanaf 12.30 uur.. en ik mag zo weer gaan werken. Helaas.

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik ben ook nog steeds ziek inmiddels aan antibiotica voor een week.
    dus gaat slecht hier..

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    lan, wat naar nu! geen gevolgen voor de kleine?
    doe maar rustig aan dan, en heeel veel beterschap meid.

butterfly, gezellig zeg 2 zieke meiden thuis. zou ik ook kapot van zijn! maar serieus, loopt ze al? dat kleine popje. wat knap! al blijven wij al weken in die maximaal 3 stapjes hangen toch zou het wel super zijn al zij op der 1e verjaardag al echt rond loopt. gaaf!

libelle, wat doet ze het goed zeg! bravo, van deze prik kunnen ze best ziek worden toch? wij moeten 6 januari.

syboena, nou ik hoop voor je dat het deze keer niet zo lang aan houd. dat spugen zal niet plesant zijn. sterkte er mee.

mitch is nog steeds ziekjes, slaapt maximaal 1x per dag en is wel moe. eet slecht, flink hoesten. maar zoooo vrolijk meestal. hij is zo heerlijk druk bezig met alles en steeds maar die big smile. smelt elke dag weer helemaal weg.gister was hij gevallen en wou perse naar papa! vind ik stiekum wel heel erg schattig, want voorheen was het mama voor en mama na. nu is het papa tijdperk aangebroken. hahaha
    hier trouwens nog geen woordjes behalve mama en tie (die) als hij ergens naar wijst. zou me bijna zorgen gaan maken..

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jep meeste kids krijgen van deze BMR prik wel wat last... tussen een 5 en 12 dagen na de prik. Gelukkig duurt dat gesodem**ter maar 1 dagje.. daarna weer helemaal top is mij verteld. Laten we het hopen!

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nee met ons kruimeltje gaat het gewoon goed.. en ik ben inmiddels aan opknappen alleen mijn oren.. pffffffff kan mijn neus niet snuiten want dan fluiten mijn oren en word ik dizzy :S

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    pffffff Djayden gaat veels te snel zeg!!

Inmiddels kruipt hij dus, gaat hij staan aan manden en in de box, zit stevig op knieetjes bij het speelgoed en gaat ook bijna los zitten. nu zit hij vaak in de box en dan houdt hij de spijlen nog vast..

en klanken die hij maakt klinken als papa...
    Kan iemand de rem vinden hij is anders zo gauw baby af :(

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hahaha lan meid die rem is er helaas niet.
    dus geniet er van zolang het nog duurt!
    en voor je het weet mag je over nieuw beginnen en dan ben je blij dat djayden zich zelf al zo goed kan redden en vermaken.
    maar wel knap hoor, gaat hard ineens.

mitchy is al wat aan de beterende hand denk ik, er komt ook eindelijk het 5de tandje door. rechts boven.dus zal die ook wel last van hebben gehad. alleen is hij nu nog vreselijk schor van het hoesten en het doet hem ook zeer. dus na elk hoestbuitje heeft die zn klagelijk schor toontje waarmee die me lijkt te smeken: "mama help me ik heb au.." en ik kan dan niks doen!!! snik snik.
    en hier het resultaat van de foto sessie voor de kerstkaart.

kaarsjes uitblazen??!:

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    lief he:

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    kusje van onze eigen Rudolf!

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    oooh mitch toch dat doet auw he dat hoesten.. hoop dat gauw over is dikke knuffel van hier

wat een geweldige foto's en jullie hebben ook nog eens de echte rudolf wow ;)

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    marieken wat een mooie foto`s :D

ik zal ff me buikje laten zien gister de eerste foto`s gemaakt

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    en nu nog eentje

is met 7 weken en 5 dagen

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Lan... nu hopen dat jij ook snel opknapt... ben je zo verkouden dan?
    @ Marieken: Hoe grappig... die foto's van Mitch!
    @ Syboena: buikje??? zeg maar gerust buik... haha. Je zou het al niet meer kunnen verbergen... Gaaf hoor,...

Linn vannacht koorts... 5 dagen na de BMR,..... dus kloppen doet het wel degelijk allemaal,... gelukkig is het nu weer allemaal voorbij! Wat vinden jullie kids eigenlijk van de kerstboom? Linn vindt er niet veel aan geloof ik, .... enige wat haar opviel eergisteren was dat de plant .. die normaal op de plek van de kerstboom staat op tafel gezet was om op te ruimen.. hahaha. Ze keek er naar, wijzen en oooohhhhhh zeggen.

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ libelle ja erg he hihihihihihi
    krijg nu ook steeds de vraag ben je niet verder dan 7 weken
    of weet je wel zeker dat het 1 is en niet 2 of zelf 3
    maar nee dat weet ik niet zeker woensdag ff echo afwachten

shirley heeft de bmr donderdag gehad dus 5 dagen later zou dinsdag moeten zijn
    maar gister was ze ook niet echt lekker te pas maar geen koorts

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

Ik was heel erg v erkouden en kon op een gegeven moment mijn neus niet meer snuiten want dan begonnen oren te fluiten en werd ik duizelig en dat was teken dat het richting middenooronsteking zat. Daarnaast ook keelpijn en mijn stem was gewoon weg..

maar gaat sinds vandaag eigenlijk wel weer allen oren blijven fluiten dus dat moet ik in de gaten houden..

Djayden heeft vandaag nog een verlaat sint kadootje gekregen want hij had 1 kado dubel dus kreeg hij bij oma vandaag nog een andere auto van vtech en hij is er weer helemaal weg van :)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    zooo syboena. je begint gelijk goed meid. hahaha lekker toch dat je nu niet op de buik hoeft te wachten gelijk kan gaan showen. zo kun je het vast niet lang voor de meiden verborgen houden.

lan, fijn dat het al iets beter gaat maar lijkt me wel naar zeg die fluitende oren. bah.

hier weinig nieuws!

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken ja idd probeer het nog wel even hoor zo wie zo tot 13 weken ongeveer
    zeg gewoon heb wat meer snoepjes gegeten

hier erg slecht nieuws
    gister te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen is overleden (vermoord)
    is op zaterdagavond/nacht gebuert kleine meid van bijna 3 (wordt volgende maand 3) heeft van af zaterdag avond tot zondag middag tot moeders is gevonden huilend in bed gezeten :( er is al een aangehouden (haar exs) dus ja nu maar afwachten wat er verder gaat gebueren
    en wat er gebuert met dat kleine lieve meisje

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    OOOH MY GOD!!!!
    wat erg!!!! Ik wens je heel veel sterkte!!
    Dikke knuffel

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja heel erg allemaal

als je bij google intoetst dode vrouw gevonden in almelo 12-12-2010 vind je hele waslijst :(

Deel Deze Pagina