De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou dames vanmiddag echo
    heb er alleen neit zo heel veel zin in zit een beetje te veel met natje in me hoofd maandag echt afscheid nemen nu is ze nog een beetje bij ons maar dan echt niet meer :(

hier trouwens een meisje wat tegen woordig uitslaapt :D
    gister was ze om kwart over 10 wakker en nu is ze nog steeds niet wakker
    terwijl ze er weg gewoon tussen 7 en 8 in licht dus ze zou niet te laat naar bed moeten gaan of zo
    zou het aan het weer liggen of zou ze een sprongetje aan het maken zijn?? wie weet het

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sterkte Syboena, wat verschrikkelijk!

Wil je niet ontmoedigen.. maar ik gok op een sprongetje? Of het weer,.. hahaha. Wie wil er nu niet uitslapen met dit pokkeweer. Eerst een hele dag regen ( bij ons dan toch ) en nu weer sneeuw

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier vandaag echo gehad ben 3 dagen korter zwanger dan waar ze vorige keer aan dachten
    maar ja het hartje klopt dus dat is voor mij op dit moment het belangrijkste als alles het maar doet wat eht moet doen op dit moment :D zal morgen ff de echo plaatsen ga nu zo naar bed heb me dagje wel weer gehad
    voel me niet zo erg lekker

4. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hoop voor jullie dat het niet te veel getouwtrek word om wie het gedaan heeft... Wij hebben het zelf hier in de buurt ook meegemaakt.

Dat was op 15 maart 2006. 2 kinderen lagen boven in bed ze denken de ex maar er is nog steeds geen duidelijkheid naar bijna 5 jaar...
    zo verdrietig...

sterkte nogmaals syboena...

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    kerstgroet!!

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wat een leuk kaartje zeg :D

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Idd leuk kaartje Lan,...
    Hebben jullie al nagedacht over de naam trouwens? Vond ik in die tijd zoo leuk om te doen... lekker brainstormen! ;)

8. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nope wij wachten tot we het geslaht weten omdat we het voor beide moeilijk vinden al weet ik wel naam voor meiske maar nog niet voor jongen

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Linn heeft een half uur geleden overgegeven.. zo zielig! Had echt met haar te doen.. pff.. dat er zoveel uit zo'n klein meisje kan komen. Nu zelf nog ff douchen,.. en dan maar gaan slapen.

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan zo zit het hier ook naam voor boy weten we wel maar voor een girl niet

@ libelle ja zo zielig he maar gelukkig gaat het vaak wel weer over

nou hier gaat hiet niet zo heel best hou weer niks binnen :(
    heb van af gister avond al niet meer geplast dus ja het gaat erg goed hier

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oei.. oppassen hoor Syboena. Goed blijven drinken!

Linn nog steeds niet fit. Zo jammer want er ligt hier een enorm pak sneeuw. Ze heeft wel goed geslapen tot 7.30 uur, maar tegen 10.00 uur was ze weer al moe en hangerig. Haar toen terug in bed gelegd, .. en daar ligt ze nog steeds. Hoop dat ze straks wat wil eten... en tja.. anders maar gewoon een lekker melkje.

Benieuwd hoeveel sneeuw er nog komt vandaag. Nu schijnt het zonnetje.. maar voor vanaaf voorspellen ze niet veel goeds. Gelukkig moet ik maandag pas gaan werken...

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    lan, wat is dat kaartje super leuk gelukt!

libelle, oh wat naar voor die kleine meid zeg. heel veel beterschap met haar. en inderdaad jammer dat je de sneeuw niet kunt gebruiken, ligt nu wel 10 cm buiten! wij pakken na het slaapje de slee :)

syboena, gaat lekker he meid. lijkt dit op de zelfde problemen al je zwangerschap bij shirley? hoop voor je dat je er niet weer zo veel en zo lang naar van word. je hebt nog een heel end te gaan. sterkte.

mitch gaat zo zn gang. slaapt tegenwoordig 1x per dag en dan meestal tussen de 2 en 3 uur. dus dat is wel lekker. alleen met de planning overdag wat lastig maar goed.
    nog 4 daagjes werken en dan een weekje vakantie. heerlijk!
    mitch gaat paar daagjes logeren dus dan kunnen wij slapen, en slapen en slapen.
    shit hij is weer wakker gehoest. sliep pas een half uurtje. zucht.

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Syboena.. hoop dat je snel weer naar huis mag! ( zag 't op hyves )

Poeh.. had bijna aangifte gedaan van vermissing auto! ;) :)
    Maar na een dik half uur graven, graven en nog eens graven heb ik 'm terug gevonden. Jeetje hoeveel sneeuw kan er liggen zeg. Morgen moet ik terug gaan werken.. en leek me niet meer dan verstandig dat ik alvast wat voorbereidend werk zou verrichten! Nu even opwarmen en dan eind v.d. middag rondom nog maar wat scheppen.. helemaal ingebouwd door sneeuw. Zo kan ik alnsog niet vertrekken.

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    marieken hoop het ook niet ben er al goed zat van

libelle hoop het ook wil graag met kerst thuis zijn
    en niet in ziekenhuis kerst vieren

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat gaan ze nu doen? Krijg je vocht via infuus of e.d.?

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja krijg vocht en vitamines via infuus
    maar als het goed is mag ik vanmiddag naar huis
    want plas weer gewoon kwam hier binnen en had meer als 24 uur niet geplast zo erg was ik al weer aan het uitdrogen

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    't is te hopen. En wat kun je doen om een volgende uitdroging te voorkomen? Of had je gewoon te weinig gedronken en teveel gespuugd?

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ben weer thuis :D:D

ik dronk genoeg maar was gewoon zo aan het spugen gewoon zo erg dat ik alleen maar gal spugte op het laatst
    en had de huisarts optijd aan zijn jas getrokken naar die had zo iets ag laat haar maar lopen
    het was zo erg dat ik al 48 uur niet meer had geplast en hij liet me nog lopen en toen heeft mijn vriend gewoon boos de huisarts opgebelt en gezecht jongens dit kan niet ze is nu zo zwak dat ze shirley niet eens opkan tillen en niet eens zelf kan lopen
    toen hebben ze de gyn gebelt en mij gelijk daar heen gestuurt en ook nog tegen hun gezecht ag het zal wel mee vallen maar kijk toch maar ff naar haar :(
    en toen hebben ze bloed afgenomen en een heel klein beetje urine wat ik er echt uit moest persen en toen ze dat binnen hadden hebben ze gezecht nou het is echt wel ernstig
    dus kreeg gelijk infuus en kon naar me kamertje gaan en heel veel vocht gekregen en vitamines door het infuus
    en licht verteerbaar eten en zwaardere medicatie om niet meer overtegeven en toen knapte ik gelukkig wel weer op
    maar ook een fijn gevoel als de boel weer rustig is en je weer wat kunt eten want had echt honger hihihihihihihihi

maar ben gelukkig thuis al moet ik het nog erg rustig aan doen
    en zo licht mogelijk eten en langzaam opbouwen
    en als ik nu weer het idee heb het gaat mis geen huisarts meer bellen maar verloskundige want ze hadden in eht ziekenhuis gezecht je kunt beter verloskundige bellen sturen je sneller door dan een huisarts maar ja dat moet je ook maar net weten

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Fijn da tje weer terug bent syboena en nu niet meer zoveel spugen dan he!!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee hoop het ook niet lan en als het dan toch moet gebueren dan maar in eht nieuwe jaar hihihihihihihihi

Deel Deze Pagina