De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    kan rouwens je hyves neit vinden syboena?

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    fijn dat het weet beter gaat syboena. hebben ze ook gekeken of het met de kleine allemaal goed gaat?

nou lan,hoe is het nu met jou buikje? alles al flink aan het groeien?
    hint hint ik wil foto!

libelle, erg he die hoeveelheid sneeuw! niet normaal meer. en het blijft ook zo erg liggen! bah. succes met werken dan!!

hier alles zn gangetje, mitch haalt elke dag wel weer een streek uit waar we niet om mogen lachen maar wel verrekte grappig is.
    nu heeft hij door dat als hij de kruk mee neemt (duwt) en ergens onder zet dat hij er dan op kan klimmen en op plekken kan komen wat helemaal niet mag! dus niks is meer veilig. kleine deugniet. ook klimt hij graag in het raam kozijn om naar buiten te kijken, ook niet erg veilig..
    nog geen lopen of praten hier..
    en ik heb zin in de feestdagen! morgen nog werken, en dan ff vakantie tot het nieuwe jaar. gelukkig is het op mn werk wel bere gezellig :)
    dikke kus van uit het koude arnhem.

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik zal gauw een foto maken... maar vandaag niet meer

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nog fijne kerstdagen allemaal!
    is iedereen het een beetje zonder buikpijn door gekomen?
    wij hebben ons goed vermaakt alleen de kleine man is al een tijdje niet erg gezellig.
    ik heb hier pas nog gezegt dat hij zo heerlijk vrolijk was en zo nou dat was toen ook gelijk afgelopen. hij slaapt weer slecht en is daardoor de hele dag moe en vervelend. alleen maar zeuren en bij mama willen zijn. pfffttt ook met de feestdagen was hij niet in zn hum. wel jammer. maar neem aan dat het ook deze keer weer over zal gaan. zucht. oh en we krijgen er weer 2 a 3 tandjes bij. dus zal er ook mee te maken hebben.
    lach me nog wel elke dag dood omdat die weer iets ondeugends doet of juist iets super schattigs. :)

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier lekker ziek geweest met de feestdagen.. echt top! Not!

Griepvirus + infectie aan de luchtwegen. Penicillinekuur en puffers beginnen inmiddels hun werk te doen.. Morgen poging tot werken... Zo gaan de vrije dagen wel snel om... zucht.

Mitch in een sprongetje misschien?

Met Linn gaat het allemaal picobello,.. ze is van de week alleen wel uit de zetel gedoken.. man,... zooooo geschrokken. Vol op haar hoofd... lijfje dubbelgeknakt.. zag er eng uit. Maar meer dan een buil op haar hoofd en een klein beetje kapot onder haar neusje... heeft ze er goddank niet aan overgehouden. Fiew!

Linn is nu echt zo'n poppenmoedertje.. neemt haar popje overal mee naar toe.. troost deze.. wrijft over zijn ruggetje... geeft het eten en drinken.. zo schattig!

Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier ook wel redelijke feesdagen gehad
    kerstavond verloskundige hier geweest voelde me zo ziek en niet happy liep overstaat alsof ik 3 kratjes bier had gedronken (lust geen bier maar het idee) dus verloskundige geweest en mijn bloeddruk was veel te laag (nu nog) nou eerste kerstdag was niet echt wat shirley had te veel gegeten hiihihihihihihi
    en de tweede kersdag was madam goed ziek een dags griepje want vandaag is er niks meer aan de hand

@ libelle zo is shirley ook met haar baby ze heeft dan een popje met 3 van die puntjes er aan en dan zoon balletje en die heeft een puntmutsje op (tutdoekje) en dat is haar baby en die geeft ze ook steeds drinken en broodje,aardappels enz en moet ook echt overal mee naartoe
    alleen gister heeft ze hem kwijt gemaakt kan hem nog steeds niet weer vinden en ze zit maar te jammeren om haar baby :(
    maar ja zullen hem vanzelf weer vinden

vrijdag trouwens ook met shirley bij de placticecirurgie (of hoe je het schrijft) geweest en moet idd aan haar toengriempje geholpen worden heeft hem erg kort dus straks naar ziekenhuis voor de vooronderzoeken en als het goed is en er komt niks tussen bellen ze woensdag dat ze 7 jan geholpen wordt en anders in feb vind het erg spannend :( en zie er ook best tegen op

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hoe ben je daar dan achter gekomen Syboena? Van dat tongriempje? Gabriella van Eerised heeft het ook gehad he...

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou elke keer als ze papa of iets met de p zecht of hard gaat huilen gaat het riempje bloeden
    maar dacht zo lang ze er geen last van heeft laat maar maar nu merk je het ook met praten dus toch maar ff langs de dokter gegaan
    en die vond hem vrij kort maar ik heb hem ook erg kort maar geen last met praten of zo maar bij haar zit het riempje bijna bij het puntje van haar tong dus kan haar tongetje ook niet uitsteken en niet van links naar rechts bewegen dus erg zielig

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Aah oke,.. je wist dus wel dat het niet helemaal goed was... in elk geval veel sterkte alvast voor Shirley...

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat wist ik al toen ze net geboren was maar had zo iets van ja als ze erg geen last van krijgt dan vind ik het goed dan laten we het zo en moet ze later zelf maar de beslissing maken maar nu krijgt ze ook problemen met de p dus ja dan moet er ff wat aan gedaan worden

nu afwachten tot het ziekenhuis belt en dan doorgeeft wanneer mevrouwtje geholpen wordt

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    gelukkig nieuwjaar allemaal!! dat 2011 jullie veel goeds mag brengen

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    gelukkig nieuw jaar allemaal!
    en dat al het geluk van afgelopen jaren in 2011 in 3voud terug mag komen!

libelle, jemug dat is schrikken zeg. wel fijn dat ze er niks aan over heeft gehouden. hebben jullie geen tuigje in de stoel?

syboena, succes donderdag meid! ben benieuwd hoe het is gegaan.

nou mitch gaat de hele dag van super vrolijk naar super chagerijnig. van zelf spelen en schatter lachen naar mopperend bij mama op schoot willen. ppffffttt. en het blijft elke dag weer vroeg op, meestal word die om half 6 wakker van de honger en daarna net zo lang krijsen tot ik hem er uit haal. heb ook buren waar ik aan moet denken want normaal was de regel in bed blijven tot 7 uur. nou dat lukt helaas niet meer. ppfffttt. maar daarin tegen is hij dood op om 7 uur savonds, dan slaapt die al tijdens het omkleden. en ook bij de middag dut slaapt hij direct, dus dat is wel weer fijn.
    hoop dat dit sprongetje snel over is, vind hem veel leuker als hij alleen vrolijk is en wat langer slaapt sochtends :)
    oh hij sliep trouwens door het vuurwerk heen, ik zat zo te twijfelen of we hem wakker zouden maken en toch maar niet gedaan. jullie wel?

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh ja en hij loopt!!!!!
    hihihi sinds een paar dagen heeft hij het licht in eens gezien en loopt heel bewust hele stukken en staat overal los, tilt dan dingen op en loopt met zware spullen te sjouwen. heerlijk om te zien. :) maar na een paar keer lopen is hij ineens erg moe en gaat dan huilen..

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    allemaal nog een gelukkig nieuwjaar :D:D

@ marieken dankje wel zal vast wel goed komen denk ik donderdag maar vind het maar niks die gedachten dat ze heen moet maar ja is wel beter voor haar

hier loopt shirley ook los maar ook weer niet zo dra je kijkt en ze ziet het dan gaat ze zitten maar met grote zware dingen volle cola fles of zo loopt ze wel hele stukken los dus denk gewoon dat mevrouw nog het idee meot hebben dat ze wat vast heeft

en ja wij hebben shirley wel wakker gemaakt om half 12 heb ik haar uit bed gehaalt rustig wakker laten worden daarna lekker warme kleren aan gedaan en lekker mee genomen naar buiten
    en die zat de hele tijd omhoog te wijzen en te zeggen mama mooi en om half 1 lag ze er weer in
    en om half 8 was mevrouw weer wakker maar nog ow zo moe dus lekker met zijn 3tjes tot half 12 in bed geknuffelt en tv gekeken en toen wou ze weer naar haar eigen bedje heeft ze nog geslapen tot half 3 en nu licht ze er net weer in en slaapt als een roosje :D

welke kleintjes hebben hier nog een speen???
    shirley heeft nog steeds haar speentje als ze naar bed gaat en als ze niet lekker is
    wou het eigelijk afbouwen van af vandaag maar ja heb ook weer zo iets van ja ze word donderdag geholpen en mis wil ze dan juist wel weer haar speentje pffffffff wat een gedoe maar ja ze wordt nu wel groot en wil neit dat ze net zo als mijn nichtje die is nu 5 nog met speentje rond loopt

hoe hebben jullie bij de kleintjes speentjes afgebouwt ???

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Djayden heeft vuurwerk gekeken en hij vond het prachtig!!!

Goed zo mitch!!!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jullie ook alle goeds voor het nieuwe jaar!

Linn werd wakker rond 23.50 uur... de mannen waren al buiten bezig met vuurwerk en van wat zwaardere knallen werd ze toch wakker. Met dikke jas en muts op even buiten naar het vuurwerk gekeken. Ze vond het prachtig. Om 1.30 uur zijn we huiswaards gekeerd en heeft ze geslapen tot 10.00 uur. Helaas was ik toen al weer aan 't werk. Ik had vroege dienst op nieuwjaarsdag... viel best tegen, haha.

Applaus voor Mitch!

@ Marieken: het was niet in de kinderstoel. maar op de zetel... stoel die gewoon in de woonkamer staat.

@ Syboena; Linn heeft geen speen.. dus geen tips. Ik zou nog effe wachten tot ze haar zh bezoek gehad heeft. Dan kan ze er wel troost aan hebben. En daarna.. uhm... wegmikken? Weg is weg... ?

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hier ook een speen, normaal alleen in bed en bij lange ritjes. maar momenteel heeft hij hem ook overdag wat meer nodig. hij zit nog niet lekker in zn vel, maar ik heb al bedacht dat hij hem tot zn 2de in elk geval in bed mag hebben en daarna gaan we hem afbouwen. weet nog niet hoe. misschien als hij zn nieuwe kamer met groot bed krijgt dat er dan geen speen bij hoort. zo iets.
    misschien kunnen jullie hem samen symbolisch weg gooien? of buiten in de boom hangen met een mooi lintje.
    maar ik vind persoonlijk dat ze hem op deze leeftijd nog wel een tijdje mogen hoor, er gebeurd nog zo veel in hun jonge leven. dan is zn vertrouwde tut wel erg fijn. en zeker pas na het ziekenhuis gebeuren.

mitch heeft de bink uitgehangen vandaag, is overal flink aan de wandel geweest, iedereen keek zn ogen uit! ben zoo trots! :D

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    denk ook idd dat shirley heb nog wel een poosje mag
    maar tot 2 jaar gaan we niet redden
    want in juli komt haar broertje/zusje en als die ook een speentje krijgt en dan shirley naar 2 maanden (dan is ze 2) haar speen afpak en de baby wel een speen laat houden werkt ook neit helemaal dus voor dat de baby er is wil ik dat shirley van haar speen af is

19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dat is wel een logische beredenering ja. ik hoop dat het lukt!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja hoop het ook :D
    maar ja we zullen zien

Deel Deze Pagina