De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ow trouwens vandaag weer echo gehad en ukkie was druk aan het springen in mijn buik :D

2. ipad

ipad Niet meer actief

ik kreeg de tip:

wacht tot de baby geboren is en vertel haar dan na een week (of 2 mischien) dat je het speentje van de baby kwijt ben en dat je graag haar speentje wil geven....zij is al een grote meid en de baby is nog zoooo klein....misschien een idee??

ik heb er hier 1 die al 3,5 jaar duimt en 1 die bijna 1 jaar tuut.... geen idee hoe ik dat moet afleren.....bij het duimen zeg ik wel eens dat ie dat maar in zijn bedje moet doen...maar hij duimt alleen als hij moe, ziek of verdrietig is.... en de tuut....tja...ik hoop dat we die tip die ik jou gaf binnenkort mogen gaan gebruiken...;)

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja mis ook een idee

vind zo lastig mijn zusje 16 heeft nog steeds speen en me broertje was 14 toen hij stopte met duimen
    maar wil echt niet dat shirley zo lang een speen heeft hihihihihihihi
    we gaan het gewoon proberen en we zien wel

en shirley heeft de speen ook alleen maar in bed of als ze echt heel moe is en lekker tegen mij aanligt of idd als ze ziek is of heel erg verdrietig

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    16 jaar en nog een speen??? Dan is er maar 1 optie en dat is snel aan de man... hahhahahaa... dan zal ze 't wel laten!

Ik zou dan ding echt gewoon wegmikken.. zodra ze hersteld is van de operatie... ( als je er tenminste op zo'n kort termijn vanaf wilt ) En anders zodra ze het beter begrijpt... meegeven met de sint... ook nog een optie.. maar dan krijgt ze mss weer zo'n afkeer voor die man... en dat zou ook jammer zijn.. want hij is zo leuk als je kind bent.

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    8 Januari 2011: Consultatie buro: 10,040 kilo (exact het zelfde als vorige meting.) 78,5 cm lang, netjes gegroeid en ook mijn hoofdje groeide goed. Ik heb ook laten zien hoe goed ik loop en alle andere controles waren ook super goed. Ik vond de prikjes wel heel gemeen maar was niet lang boos op de mevrouw.

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Applaus voor Mitch!

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken dat is netjes :D

hier is alles goed gegaan met shirley
    alleen wat naar zeg als je je kleintje ziet liggen met zoon kapje
    vond het echt niet fijn
    maar ze was na 5 min al van de ok terug maar ja is ook zoon kleine ingreep
    en gelijk wakker maar mama was er nog niet (was op de gang aan het wachten) en ze zette het op het gillen hihihihihi
    toen kwamen ze me gelijk halen (ik hoorde haar al op de gang) hele dag is ze huilerig geweest en wou alleen maar bij mama liggen
    maar sins gister gaat alles een stuk beter en ze kletst nu goed en je kan nu ook wat van de woorden maken die ze zecht
    en ja daar hebben we het allemaal voor gedaan he :D

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dat is snel... die vooruitgang! Wat je zegt.. daar doe je het voor. Hoop dat ze er niet heel veel last mee van ondervindt.

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja de woorden die ze zecht zeg maar mama die enz dat spreekt ze nu veel beter uit het was voorheen zeg maar binnen monds maar nu is het een stuk beter te verstaan
    en ze kletst een stuk meer maar daar verstaan wij nog niet echt veel van wat ze daar mee bedoelt maar ze is nu toch echt wel de hele dag tehoren :D

en ja idd daar doen we het voor

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    fijn dat alles goed ging syboena! ben benieuwd hoe snel ze nu gaat praten met meer woorden.

mitch is goed ziek en ik vind het toch een beetje eng. hij zou donderdag de prikjes hebben gekregen maar dat was verplaatst naar vrijdag einde van de middag. maar zaterdag ochtend gingen we met de familie een weekend weg.. helaas kreeg hij zaterdag avond al hoge koorts, sliep slecht, veel hoesten, huilen, slecht eten en bij mama willen. daardoor heb ik al 2 nachten amper geslapen. nu is de koorts nog steeds rond de 39 graden. zou het nog steeds van de prik kunnen zijn of is het gewone/mexikaanse griep?
    zoo zielig he, zn klein ding die niet weet waar die het zoeken moet en mama hoopvol aankijkt, maar mama kan niks voor hem doen.. en nu moet ik ook nog werken vanmiddag. gelukkig komt mn vriend thuis. iemand nog tips?

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    kan niet van de prikjes meer zijnwant daar mogen ze maar 24 uur last van hebben
    maar als je het niet vertouwt gewoon ff de huisarts bellen want ik had dat ook met shirley heel veel huilen en wou niet eten had ze keel ontsteking net na haar verjaardag
    zeg niet dat mitch dat ook heeft hoor maar wil er mee zeggen als jij het als moeder niet echt vertrouwt gewoon ff de huisarts bellen beter een keer voor niks gaan dan dat je niet gaat en het mannetje heeft wel wat

maar gaat het ook niet beter met een zetpilletje ????

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik heb inderdaad even de huisartsen post gebeld (na mijn ouders te hebben raadgepleegd) en ze hebben aan de telefoon geluisterd hoe hij ademde in zn slaap en dat vertrouwde ze niet. dus moeten over een uurtje langs komen, wel zielig omdat die net slaapt maar hij had dus voor dat ik hem naar bed bracht 40 graden koorts.
    kom ik beneden heeft mn hond mijn heerlijk pizza opgegeten! baal ik flink van, had echt honger en nog geen tijd gehad om te eten. kut dag, alles gaat fout vandaag.

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jeetje wat eng Marieken.. en wat een vervelende hond.. kon ie nu echt niet wachten tot er wat over was? ;)

Benieuwd hoe het inmiddels met Mitch gaat, ... goed dat je langs mag komen... met die Mex griep op de loer zou ik in elk geval ook helemaal niet meer gerust zitten.

Superveel succes! Hoop snel weer wat van je te lezen.

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    bij de ha post heeft de eerst arts gekeken en geluisterd, die heeft een second opinion gevraagd, ook die heeft hem onderzocht. ze hebben hem een puffer gegeven en na een kwartier weer beide onderzocht. geen verbetering, dus hebben ze het ziekenhuis gebeld en daarmee overlegd. hun willen mitch ook zien maar het was erg druk dus eerst naar huis, mitch 2 uurtjes slapen en daarna naar het ziekenhuis. wish us luck!

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Getsie toch... en dan eerst 2 uurtjes laten slapen... pfff.... ik zou 't toch maar heeeeel goed in de gaten houden. Ze zeggen helaas niet voor niks dat je straks terug moet komen.

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ marieken dat is minder
    hoop dat mitch snel weer opknapt en dat het allemaal wel mee valt :D

dikke knuf voor mitch

17. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marieken: bah! wat een naar nieuws.
    Las het al op je hyves gisteren.
    Hoe is het nu afgelopen?
    Dikke knuffel.

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Net klaar met werken.. en moest ook weer gelijk aan Mitch denken... hoe is het met hem?

19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    lief van jullie allemaal, het viel allemaal wel mee. bij de ha post maken ze er een groter drama van de in het zkh.
    ze hebben hem helemaal onderzocht, met electroden op zn borst en zuurstof meter op zn teen. vond hij helemaal niks dus trok ze er steeds af. daarna onderzocht, geluisterd, medicijnen gedruppeld in zn neus en na een uur weer onderzocht. veel slijm was toen weg, hij kreeg meer lucht toen hoorde ze toch iets raars en kreeg hij meer testjes.ondertussen was het al half 1. mitch was dood en dood moe, mocht niet spelen omdat die aan de snoeren zat, wou alleen bij mij op schoot maar dan nog zat hij niet lekker, en maar mopperen.. bloedonderzoek gekregen en naar huis gestuurd. ik kreeg de uitslag vanochtend, en had al een receptje mee voor als een slechte uitslag was. maar zn bloed was goed, dus hij was gewoon erg benauwd van al het slijm. of het misschien de mexikaanse griep is kunnen ze niet zeggen. ik moet hem blijven druppelen, zetpillen geven en veel rust.
    dus.. maar volgens de arts was het wel op het randje, ze had hem wel willen opnemen als de druppel niet hadden gewerkt.

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Toch maar goed dat je met hem langs geweest bent dus. Niet te hopen dat het de mex is.. want dat kan dan nog wel een tijdje duren. Krijg je daar nog wel een uitslag van? Of hebben ze 'm er niet op gestest?

Ik ga er nu vandoor.. .ga uiteten met schoonmoeder en schoonzus.

Deel Deze Pagina