ja heb dat vormuleertje mee gekregen dus ik stuur hem op en kijk wel of ik het terug krijg shirley heeft zoon doorzichtige met beertjes er op en oranje rand puffertjes zijn wel vergoed alleen het aperaatje niet uitdroging viel achteraf wel mee maar ze heeft wel de uitdrogings verschijnselen ingevallen oogjes minder speeksel in haar mondje dus nu goed in de gaten houden ze hebben haar nuesje leeg gezogen nu kan ze ook beter ademen door eht neusje dus gaat drinken ook weer iets beter nog ben er nog neit tevregen over net ook flesje gemaakt van 225 cc en laat zed nog 50 staan wendelaa hebben ze bij tim ook de spuitluiers en snotjes op de kweek gezet hebben ze namelijk wel gedaan bij shirley als het slecht is bellenz e daar over op en als het goed is hoor je niks dus dat is ook nog ff afwachten
@Syboena, die met de beertje had ik idd bij Eva ook en kreeg ik toen dus 2 per jaar. Voor Tim heb ik een echte baby inhaler, das een hele grote doorzichtige...die oranje is de opvolger daarvan. Nee, ze hebben niets op kweek gezet. Ben nl ook niet in t z.h geweest, de hap stuurde me niet door. Uiteindelijk 3 dagen later door de h.a rs vastgesteld, omdat hij iedere dag erger begon te hoesten en er in leek te stikken. Maar toen ie koorst had, was t weekend en kwam ik dus bij de hap. De koorst schijnt de piek te zijn. Uidrogen begon 1,5 week later, toen die Rota opliep. En toe dronk ie dus echt wel ors! In die week kwam ik ook pas bij de k.a, maar daar moest ik sowieso zijn voor zijn voorkeurshouding Tim dronk in zijn slechtste dagen krap 400ml op een dag. Kreeg er niet meer in als 90ml per keer, meer spuugde hij uit. Is ze nog aan de diarree? Want hier zei de k.a dat ik na iedere flinke diarree luier 70ml ors aan moest bieden. En als ze dus meer uitdrogen, dan drinken ze dat zo leeg hoor...geloof me haha Maar goed, hoop dat ze snel weer opknapt
ikke, leuke site hoor! en kreeg de tranen in mn ogen van dat liedje er bij hahaha ook lieve foto's van haar en der vader. weinig met jou er op helaas. wendelaa, ik heb 2x rijstebloem gebruikt (meerdere flessen) en beide keren gelijk aan de race en na het stoppen binnen een dag weer goed dus zal wel daar in zitten denk ik. nu met extra nutriton blijft het goed binnen. butterfly, in comfort van kruitvat zit ook nutriton!!! als ze daar gek op reageert dan kun je dat misschien ook beter niet gebruiken. of het is natuurlijk even een wen periode. wij gebruiken dat nu ook een paar weken met extra nutriton/jbpm er door heen. hij poept nu ook gemiddeld 1 a 2 keer per dag. veel minder als voorheen. geen spuug of diaree vandaag. toch geen buik griepje of virus neem ik aan. wel een snot neusje vanavond. ik hoop dat ons de rota en rs bespaard blijven. is dat besmettelijk? maar goed. om 6 uur al naar bed, meneer was moe. dat belooft wat morgen ochtend hahaha het klokje rond slapen lukt al een paar nachten niet meer. gemiddeld zn 10 uurtjes achter elkaar. nog niks te klagen. mitch zit nu met zijn 6,5 kilo in broek maat 56, trui 62. groeit niet mega hard zijn kleding uit gelukkig. ik heb nog zo veel dat die wat vaker aan moet.
@Marieken, ja als die 2x na de rijstebloem aan de race raakt, dan zal er toch iets in zitten wat op zijn darmen werkt. Normaal zeggen ze dat t kan stoppen, maar bij Mitch dus andersom! Rota en RS is zeer besmettelijk!!! Jullie kunnen zelf ook RS hebben, maar dat uit zich dan alleen in verkoudheid. Tim heeft t dan ook vermoedelijk van Rudi, want die was de week voor Tim t kreeg zeer verkouden en voelde zich alles behalve fit
ja shirley heeft het denk ik van haar zus maar ja niks aan te doen alleen wel erg vervelend nee de ors wil ze echt niet drinken heb nu die kinderpakjes appelsap en doe ik 10 cc appelsap en 30 cc water dat heeft ze net dus wel gedronken maar ja dat van af half 3 vanmiddag is nog niet veel want onder tussen heeft ze wel 2 vieze luiers gehad zo erg dat ze in bad moest ze dat er tot aan haar rug onder net weer kinderarts gebelt en als ze vandaag niet drinkt vond ze niet zoon ramp maar van af morgen vroeg moet ze toch wel weer gaan drinken/eten en zo niet wordt ze alsnog opgenomen en krijgt ze zonde voeding emt daar in ors dus hoop zo dat ze straks weer normaal drinkt/eet
Shirley zit 't niet mee. Nog astma ook dan.. poeh.... beterschapjes ermee. 'k Zou als ik jou was m'n polis ook eens goed raadplegen.. sommige dingen misschien nog binnen het eigen risico... maar je kunt wellicht proberen het terug te vorderen. Succes ermee.
ja proberen doe ik zo wie zo nee heb je ja kun je krijgen heeft mijn mams me altijd geleert dames ik ben blij shirley heeft 90 cc appelsap gedronken en 30 cc warme melk met blokje anijs van voeding wil ze echt niet hebben maar dacht ze moet toch iets hebben waar haar buikje mee gevult raakt dus dacht aan die warme melk met anijs maar toen ik het eenmaal had gegeven dacht ik mag ze dat wel hebben nou ja het zit er nu al in maar bel morgen wel ff huisarts voor ik het haar weer geef maar ben wel blij dat ze weer wat meer heeft gedronken en het mooiste is het zit er nog steeds in en ze slaapt nu lekker
syboena.. jeetje zeg wat een pech.. hoop maar dat het snel beter gaat met je meisje! marieken.. idd weinig foto's waar ik samen met haar op sta.. daarom wil ik ook een mooie reportage laten maken.. ventje is weinig thuis.. dus maak ik eigenlijk altijd de foto's!
o en wendelaa.. idd zo'n deltasleep lijkt me niet eens gek! zal het er eens met de fysio over hebben!
hier moet ik mn vriend specifiek vragen of die even een foto wil maken anders kom ik er ook nooit bij op en wil toch kunnen bewijzen dat zn mama van alles met hem deed he. mijn mannetje begint te kuchen, hoesten en snotteren tijdens het slapen
@ marieken zo gaat dat hier ook hoor als papa wat leuks doet is mama er gelijk bij met de camera maar anders om niet hoor denk dat ik nu ongeveer 5 foto`s heb met ons samen en zo begon shirley ook
@Ikke, mannen ook Sta zelf ook bijna nergens op...dankzij mijn paps en mijn broertje op een paar. Die maken dan wel de fotos haha En als ik t eerst moet vragen, dan vind ik t zo gemaakt hihi Gewoon vragen idd over die DeltaSleep....de eerste fysio die ik had, die had t er ook niet over...maar die was gewoon slecht! Hoe is t nu met de voorkeurshouding? Merk je al verschil... Anders raad ik je aan om eens langs een osteopaat te gaan, echt meid, wat die voor elkaar heeft gekregen...ongelovelijk gewoon! @Syboena hahahaha.....echt weer iets voor jou, eerst geven en dan bedenken dat t misschien niet mag. Maar ik ben wel blij voor je dat ze iets binnen heeft! @Marieken, ojeetje....zo begon t hier idd ook. Maar houd t goed in de gaten, kan ook gewoon een verkoudheidje zijn. Hier hoest Tim nog steeds overigens, wordt snachts ook wel eens wakker van t geblaf
marieken.. hou het maar goed in de gaten idd.. wendelaa.. nou na de aanpassingen die ik heb gedaan (mobiel in de box aan de andere kant en bedje anders opmaken) merk ik al veel verschil.. ze begint nu al aardig met haar hoofdje te draaien! afgelopen nacht lag ze ook met haar hoofdje de andere kant op (goeie kant) fysio kon al duidelijk verbetering zien! dus dat is al heel positief.. Tessa begint nu zelfs achter een klein kaal plekje te krijgen! haha hij wist alleen niet of haar voorhoofd nog bij zal trekken! als dat niet gebeurd dan moet ze misschien alsnog een helmpje! vorige week trouwens een hele discussie over gehad met schoonma! alsof zij het allemaal beter weet.. dan moet je dit en dan moet je dat! tja en als ik dan zeg dat het ik allemaal al geprobeerd dan moet ik het misschien nog maar eens proberen en dan beter! grrrrr werd echt boos gewoon.. maar goed.. ik vind dat het al heel goed gaat dus ja als de fysio dat dan ook zegt doe ik niks verkeerds na mijn idee!
Fijn dat de afplattingen minder worden... en tja.. anders helaas een helmpje.. ach.. alles voor het goede doel toch. Had ik al gezegt dat Linn haar voeten ontdekt had? En van buik naar rug kan rollen? Apetrots natuurlijk. Hoe zou het met Lan zijn?
wat knap van je linn!! en ook tessa dat je nu zo goed je hoofdje draait! leuke foto ook, heerlijk die bolle wangen!
hoi meiden, zijn jullie allemaal aan het kwakkelen met de kids? Jeetje zeg!Beterschap aan jullie kids. Vanaf wanneer grepen jullie kindjes met hun handjes naar hun mobiel in de box?
shirley heeft vandaag 2 flesjes voeding gedronken van 125 cc zo goed van haar koorts was vanmorgen ook redelijk goed gezakt van 38.5 naar 37.9 alleen zit ze nu dan wel weer op 38.0
@Ikke, o wat fijn dat je zoveel verbetering ziet!!!! Een helmpje zou ze pas over 2 mnd krijgen, dus wie weet is het tegen die tijd zoveel verbeterd dat t niet nodig is. En lekker laten gaan die schoonmoeder van je! Jij doet je stinkende best en wat de fysio zegt is idd het bewijs! En wat is t toch een heerlijk meisje om te zien! @Butterfly, Tim was 7/8 weken toen die daar mee begon @Libelle, wat knap van Linn!