het was niet nodig om hem te testen, want de behandeling is het zelfde als bij gewone griep. er is zn groot drama gemaakt van die mexikaanse terwijl de gewone griep meer levens genomen heeft dan de mex in de zelfde periode. mitchje heeft me vanavond flink onder gespuugd.. zielig klein ding, maar zat er op te wachten, als je zo ziek bent dan ga je vanzelf spugen.
Hoe is het inmiddels met Mitch? Linn was ook niet helemaal happy vandaag... vermoeden ; tanden/kiezen... eten doet ze nl ook nauwelijks. Muv van melk! Haar favo!
alles weer beetje beter met mitch @ libelle denk dat het met het weer te maken heeft hoor shirley is ook niet lekker steeds koorts en veel huilen niet willen eten of drinken ja idd wel warme melk met anijs maar verder ho maar vanmiddag moet ze naar opa en oma want dan moet ik naar verloskundige en daarna moet ventje naar de arts in het ziekenhuis mooi achter elkaar en dat is voor haar te lang om mee te gaan omdat ze nu niet helemaal lekker is
hier een vermoeiend mama.. Djayden is 4 tandjes gelijk aan krijgen dus drama hier in huis, veel slapenen als hij wakker is veel hangen.. en dat is best vermoeiend voor deze zwangere mama... pffffff ik slaap dus ook weer regelmatig tussendoor.. voor de rest gaat alles goed met djayden, groeit goed, eet niet maar vreet, beweegt veel, kan vooruit op de loopauto dus qua ontwikkeling super! mama is laatste tijd wer veel misselijk. zit nu ook op de bank rustig aan te doen om proberen eten binnen te houden.. was namelijk afgevallen dus moest wel opletten..
syboena, succes in het ziekenhuis. libelle, ah wat sneu dat zij nu ook ziekjes is.. met mitch gaat het nog steeds slecht.. het is nu al 6 dagen, blijvende koorts, huilen, aan me hangen, slapen, slecht eten, en gewoon zielig zijn.. nu zijn ook zn billen weer volledig kapot dus krijsen bij het verschonen. word er langzamerhand hopeloos van.. en als die morgen nog een reactie op de andere vaccinatie krijgt dan word het helemaal gezellig. zucht, ik wil mn vrolijke mannetje terug!
@ lan ja erg is dat he ik merk het ook ahirley wordt nu ook 3 tot 4x per nacht wakker en daar kan ik ook niet zo heel goed meer tegen dan moet ik overdag ook echt me slaap inhalen @ marieken dankje wel hij moest alleen maar voor controlle dus maar hij is genezen verklaard dus daar zijn we ook weer van af en hier gister nog stiekum een echo gehad wilde zo graag weten of alles ook echt goed zat omdat ik pas weer over 4 weken terug hoef te komen dus heeft ze een hele snelle echo gedaan ff hartje laten horen en heb de kleine weer ff zien bewegen dus deze mama is helemaal blij en vandaag 12 weken dus de eerste rot tijd zit er voor mij weer op
marieken: hoe gaat het nu met mitch? Syboena: gefeliciteerd met je 12 weken alweer! En super dat de kleine het goed doet. Zie wendelaa hier ook erg weinig klopt dat? Vind het sowieso wel erg rustig hier Met de andere mama's ook alles goed? Melissa is vorige week 1 geworden! Ze loopt al even, dus echt super. In 8 dagen 2 tandjes erbij, dus nu 6 tandjes. Ze heeft nu ook andere klanken, behalve papa, mama, opa, oma zegt ze ook esthe (esther), bam (boem) hmmp (lamp) kijkijkijk (kijken), nee, aa (aai) en vast nog wel meer, maar dit is wat er snel in m ij opkomt
ja idd het is hier erg rustig denk dat ze allemaal een beetje hun eigen gang gaan met hun dingen wel jammer was altijd erg gezellig nu nog wel maar idd wat rustiger goed man van melissa shirley loopt nog steeds niet maar ja daar in tegen praat ze wel weer heel goed auw,aai,poesa (poesje),baby,mama (papa zecht ze nog steeds niet) nee, doe (doei) dag, titten (zitten) dus ja dat gaat hier wel de goede kant op maar ze maakt ook al hele zinnen mama doe jij en mama ben jij
zo butterfly, wat goed zeg van melissa! knap hoor, en lopen en praten. snelle dame! hoe was het feest? syboena, super dat met iedereen alles goed is! mitch heeft vandaag een betere dag, gezelliger, beter eten en wat zelf spelen. zucht, een hele verademing. zijn ook met mn ouders naar de ikea geweest, was ik wel aan toe, er even uit. en hij leek zich ook te vermaken, en thuis weer heerlijk geslapen. nu sloopt hij de doos met druiven en eet ze tussendoor ook op. zou het dan nu eindelijk over zijn? let's hope so!
al 6 dagen niks van jullie gelezen.. alles goed met iedereen?? wij gaan morgen lekker zwemmen met oma, vind hij zoooo leuk. echt, ik geniet er zo van als hij helemaal los gaat in het water. jullie nog plannen dit weekend?
beetje druk en voel me niet zo heel erg fit dus ben niet veel meer online maar alles loopt hier verder wel op rolletjes
Super trots op Linn. Zojuist geplast op het potje! Wij gaan beginnen met zindelijkheidstraining! Hier trouwens ook druk... en weet soms ook ff niet wat te schrijven...
zooo wat goed van linn zeg! poeh wat knap! bij mitch zijn we daar nog laaaaang niet aan, deze zomer misschien. ben benieuwd hoe het gaat, hou ons op de hoogte! syboena, het is niet niks he, zwanger en een dreumes.. sterkte meid, rust maar goed uit! fijn dat je nu over de grens heen bent, weten de meiden het ondertussen? hier gaat het met ups en downs. hij is nog lang niet zn eigen ik en blijft tussen het spelen door erg aanhankelijk en mopperig. ook de nachten zijn nog een ramp, afwisselend met hoest en huil buien. ofterwijl mama slaapt per keer niet meer dan 2x 3 uur als ik geluk heb. vannacht bijna een uur met hem op de grote stoel gezeten voor hij weer zelf wou slapen. zucht, mama moe :S maar gelukkig is hij overdag ook wel gezellig, gek doen, spelen. dus gaan de goede kant op.
ja de meiden heb ik het vertelt kon niet meer om me buik heen dus moest wel en heb ook heel erg last van de bekken enzo dus ze moeten ook veel helpen met shirley fles geven en ranja er in doen en schone luier pakken van haar kamer enz (wel de lichte dingen hoor) en wij zijn ook al bezig met mevrouw op het potje maar ze zit op het potje en gaat er af en zecht dan psssss en gaat plassen (op de grond) en hier is dat ook zo shirley is niet ziek maar zit ook regelmatig 1 uur naast haar tot ze weer gaat slapen dus slaap ook niet veel dus probeer overdag zo veel mogelijk te slapen maar ja shirley slaapt ook nog maar een uurtje en als ik geluk heb 2
pfff mag volgende week terug voor 20 weken echo ik had een eigenwijze kruimel en liet niet alles zien... maar wat hij zag zag er goed uit :
lan, fijn dat het tot zo ver goed is meid. willen jullie het geslacht weten? lan en syboena, waar blijven de buik foto's? libelle, whow wat goed!