Marieken: Hier gebruiken we luiers van de c1000, die zijn aantal jaar terug ook als beste uit de test gekomen. In maat 4 die melissa gebruikt, zitten 76 luiers in en kost 11,49. Heb hier werkelijk nog nooit problemen meegehad, oke ze hebben weleens doorgelekt, maar dan is het als ze echt hele hele dunne ontlasting hadden en dan is he alleen maar het randje. Hiervoor ook wel pampers, huggies, trekpleister en kruidvat gehad maar kom toch steeds terug op c1000 luiers. Dus wat mij betreft een aanrader. Maar sneu he als ze ziek zijn?! Beterschap. Ook aan alle andere mama's en kindjes beterschap.
huggies en die van de kruitvat vind ik zo papier achtig. lijken me niet lekker zitten en zn buikrand word er heel schraal van. c1000 hebben we niet in de buurt maar zal het aan mn ouderz vragen om er eentje mee te nemen. de pampers had ik altijd de active fit van maar na de vernieuwing zijn die ook niet meer water dicht. misschien de baby dry inderdaad proberen. we hebben trouwens weer een doorverwijzing naar de kinderarts, die moet zn buikje onderzoeken en hopelijk ook een allergie test doen. dokter zei ook dat hij te veel lucht in zn buikje had en die dus te bol staat. ORS vind hij trouwens vreselijk vies dus dat wil hij niet.. word ik net naar boven geroepen: "schat, wil je zn bed even doen." en ja hoor weer alles onder de poep en een krijsend kind. snel in bad, ik alles schoon maken. schone pyjama en weer terug in bed. zooo zielig, echt hart brekend. heb nu extra veiligheid genomen. luier-hydrodoek-boxershort-romper-pyjama. als het daar door heen komt vind ik het knap hahaha morgen weekendje weg met de familie, ben benieuwd hoe dat verloopt. is niet ver van hier, dus zijn zo weer thuis als het niet lukt. oh en mitch spuugd door het slijm dat steeds in zn keel komt, hij gaat eerst hoesten en dan daarvan spugen. meer tips? banaan, roosvice stop en beschuit werkt nog niet.. maar hij eet ook niet erg veel..
@ butterfly hier had ik ook altijd c1000 luiers tot dat ze zo veel ging drinken en toen hielden ze het niet meer ja of ik moest haar om het uur verschonen dus nu huggies @ marieken geluukig dat je nu weer naar de kinderarts mag en hopen dat die idd wat vinden hoop idd dat hij droog blijft want zo werkt het ook niet is voor dat mannetje ook niet leuk zo hoop dat het weekend leuk wordt alvast veel plezier en ik heb verder geen tips meer hier gaan we het weekend ook gezellig weg we gaan een weekendje naar me moeder in friesland die is zaterdag jarig dus gaan we daar feestje vieren ow en nog een nieuwtje shirley loopt sins dinsdag ze liep al wel maar ik vind pas dat ze echt kan lopen als ze meer loopt dan kruipt en nu is ze van het kruipen af nou ja soms kruipt ze nog wel heel even maar over het algemeen loopt ze
Applaus voor Shirley. @ Marieken: enige wat hier stopt is dus de ORS... dan kreeg ze tussendoor niet veel meer extra... Verder zou ik als de Roosvicee stop niet werkt geen sappen meer geven. Deze zijn ook laxerend. En wat hij eet misschien juist vezelrijk geven? Dat het hierdoor weer wat dikker wordt? Boontjes bijv. of granenpap,.. donkerbrood. Verder ook even geen tips....
ja ben zo trots op me meisje kan het wel van de daken schreeuwen dat ze kan lopen vandaag zelf naar de speeltuin gelopen en toen mama weg wou ging zij lekker eigenwijs de andere kant op lopen van nee mama ik wil spelen hahahahaha
Ow... even trots zijn hier! Linn had net gegeten en zei na een minuut of 5 steeds,... poepen.. poepen.. dus hup naar boven.. meestal gaan we dan toch in bad... dus mevrouw op 't potje... maar ze moest niet... wilde het bad in. Na een paar kleine minuten stond ze weer recht en wees naar het potje.. zei... poepen. Dus hup terug op t potje.. en waarempel... ze poepte! En behoorlijk ook! Zooooo trots!
syboena, top meid. prachtig dat lopen he. libelle, wat mega knap.. ik sta echt perplex. uberhaupt dat ze zo goed praat maar helemaal dat ze al bijna zindelijk is. wat super! update: hij ligt in het ziekenhuis.. gister middag opgenomen vanwege extreme buikkrampjes. hij krijste al 2 dagen aan een stuk door. sliep amper en wou niks. groot drama dus. waren vanaf vrijdag in noord brabant vanwege familie weekend maar zijn gistermiddag met spoed via de ha post naar de ka gegaan. daar bleek uit de echo dat haar darm invaginatie had, dan schuiven de darmen over elkaar heen en komt er eentje klem te zitten. via een anale slang en een heel gedoe hebben ze het los gespoten. daarna was het direct goed, heeft heerlijk gegeten van het ziekenhuis voer en viel als een blok in slaap. ik mocht bij hem blijven slapen, maar helaas verliep de nacht niet zo soepel. veel wakker en huilen. ochtend weer ka erbij geroepen omdat het weer erger werd. extra pijnstilling en een goeie dut later hadden we eindelijk onze eigen mitch weer terug. de hele middag heeft hij lopen stuiteren en lachen met zn vader. heerlijk om te zien. helaas wel weer met slecht nieuws, ze denken toch dat er meer speelt en zijn met een ontlastings onderzoek bezig, tot de uitslag mag hij niet meer van zijn kamer af (hadden juist de speelruimte ontdekt) en moet ook de deur dicht. we moeten veel ontsmetten en de verpleging draagt een extra pak om besmetting tegen te gaan. nu dus afwachten wat er uit komt, mijn vader slaapt deze nacht bij hem, ik had geen puf meer na vele nachten weinig rust. nu even bij tanken en morgen weer vroeg er heen. hopelijk mogen we dan naar huis, zou eerst vandaag zijn maar ze willen hem nog even houden. ik hou jullie op de hoogte, nu eerst slapen.
@ libelle jeetje wat goed shirley zecht wel als ze de luier vol hgeeft maar verder nog niks op potje @ marieken ja echt leuk dat ze kan lopen zo trots op haar nu en dacht nog wel dat het nog ff zou duren maar ze loopt toch eerder dan ik had gedacht nu is ze het kruipen vergeten en kruipt ze alleen maar achter het poesje aan als die bij haar weg loopt en verder loopt ze de hele dag jeetje wat zielig voor mitch maar gelukkig is hij in goede handen en hoop dat ze iets kunnen vinden zo dat ze wat kunnen doen aan zijn pijn want zo als eht de laatste tijd ging was ook geen pretje voor jullie niet maar ook neit voor dat mannetje hoop dat hij snel weer thuis is
Jeetje wat heftig Marieken! Dikke knuf voor Mitch... Was zijn ontlastingpatroon niet goed dan? Pff... heb met jullie te doen. Is het een beetje te combineren met bezoek straks.. ? Dat jij of je vriend/man lekker bij hem kan zijn overdag? Heel veel sterkte! En zindelijk is ze nog niet hoor, nu 1 moment dus dat we het potje aanbieden... hoop dat ze er van de zomer meer door zal zijn.. overdag ofzo... zou al megaknap zijn natuurlijk.. alles op 't gemak en niets pushen!
Ik lees nog steeds hier, ook al schrijf ik dan niet meer. Maar Marieken, wil je toch heel veel sterkte wensen. Arme kleine Mitch. Hoop dat snel duidelijk wordt wat er precies aan de hand is met m Dikke knuffel van ons!
marieken: Heel veel sterkte en beterschap! Hopelijk weten ze snel wat het is.Dikke knuffel voor jullie.
dank je. we zijn er nog, hadden goede hoop dat hij mee naar huis mocht vandaag omdat hij gister zo goed te pas was en heerlijk ging slapen maar het bleek een rampen nacht geweest te zijn, hij had 4 uur achter elkaar gekrijst en ze hebben zelfs de doktoren uit bed gebeld. alleen met zware pijnstillers kregen ze hem weer rustig. dus nog een dag en nacht in het zkh blijven. als het nu een rustige nacht is dan mag hij morgen wel mee. maar radiologie staat nu dag en nacht paraat, als hij weer zn aanval krijgt dan gaat hij gelijk door de rontgen, ze hopen het dan op heterdaad te betrappen. dus we gaan weer een lange nacht te gemoed. nu blijf ik zelf weer, heb afgelopen nacht trouwens heeerlijk geslapen in mn eigen bed dus kan er weer tegen aan. en libelle, wij als ouders mogen 24/7 bij hem zijn (wel max 1 ouder in de nacht) en daarbij 2 bezoek per keer tussen 2 en 8.
Heel veel succes... 't is te hopen dat ze het inderdaad ( als het nog voorkomt ) op heterdaad kunnen betrappen.. dat ze direct zien wat er gebeurd. Kon dat trouwens vannacht niet dan? Of stonden ze toen niet stand-by?
jeetje wat een gepluk aan die kleine mitch hoop dat het snel beter gaat met hem hier gaat het ook lekker zaterdag op zondag nacht is shirley ziek geworden buikgriepje maandag ventje en nu zijn we woensdag en ik ben ook goed ziek keel ontsteking en oogontsteking en oorpijn dus ja gaat lekker maar ja gaat van zelf weer over voor dat we een mannetje zijn
zo mitchje is weet thuis, vannacht leek het weer een pijn aanval te worden maar die was ineens weer weg toen ze naar de scan wouden gaan dus hebben hem maar laten slapen. en hij sliep door tot de ochtend. dus de artsen vonden het goed genoeg om thuis te proberen. mogen wel direct terug als het deze dagen weer gebeurd. vind het echt heerlijk om allemaal weer thuis te zijn, en de kleine man stuiterd weer vrolijk rond. na het slapen heeft hij wel elke keer even een uurtje schoottijd nodig maar mag niet klagen. nu duimen voor een goede nacht. (vorige nacht hadden ze inderdaad geen rontgen klaar staan.) ze gaan er dus vanuit dat de pijn kwam van de darm invaginatie en de daarbij opgezette lymfklieren. half maart krijgen we de uitslagen van de bloed en poep testen. gewone buikgriep heerst nu ook in onze familie, mitch begon er mee, daarna ik en toen 5 familie leden in 1 nacht en de andere 4 in de dagen erna. niemand kon dus ook op bezoek komen in het ziekenhuis hahahah iedereen belde omdebeurt af. alle dames en kinders beterschap, op naar de zomer!
fijn dat hij weer thuis is ag ja ik wou vandaag de rommelkamer leeg pakken en dan volgende week beginnen om er een beetje een baby/kinderkamer van te maken maar ja helaas voelde ik me zo slecht dat er niks van is gekomen shirley slaap vanacht bij opa en oma zo dat wij morgen ff druk bezig kunnen gaan met die kamer ook al voel ik me niet lekker maar wordt nu wel is tijd want dat kamertje staat helemaal vol met dozen en rotzooi wat we maar steeds weer bewaren dus nu hup alles weg
sterkte er mee syboena, dat klinkt als een hele klus. mitch is nog steeds in uitstekende hum! ik dus nog steeds blij blij blij. iedereen fijn weekend!
ja idd was ook een hele klus en ik heb denk ik gister te veel gedaan want heb van af gister voorweeen/harde buiken en vandaag bloedverlies er bij dus vanmiddag bij de verloskundige geweest moet nu echt rustig aan doen anders hebben we grote kans dat het een heel erge vroege geboorte wordt dus daar zit ik niet op te wachten dus moet nog 10 weken rustig aan doen voor ze wat voor me kunnen doen dus vandaag ook echt niks gedaan lekker op bank gelegen en film gekeken en nu tijd om me bedje in te gaan
Goed nieuws Marieken.. dat dit zich voort mag zetten. Oei Syboena.. da's bij jou minder nieuws.... rustig 'an doen!
jeetje wat erg marieken hoop dat gauw beter gaat met jullie manneke Edit: lees nu da t ie weer thuis is gelukkig hoop dat het goed blijft gaan