De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @syboena, wat leuk weer een meid!
    Wordt wat voor papa, al die jongens die later aan de deur komen te staan;)

En na al die meidennamen, lijkt t me idd moeilijk om weer een te verzinnen hihi.

Alyssia vind ik er ook leuk bij.

2. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik vind Danisha een hele mooie naam staat bij mij ook nog op favoriet :) maar hier weer ene jongen :)

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En dan trouwens als tweede naam....

Felicia Chantelle ( naar 'r mama )

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zijn jullie er al uit Lan? Over de naam?

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    oh wat een leuke namen dames, ik sluit me er bij aan hahaha

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

Ja we zijn er zo goed als uit... Tenminste mijn man heeft die naam nu al enkele keren gebruikt tegen de kleine kruimel in de buik......

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

#1867 butterfly1984, 6 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
    Hoi Dames,

Zoals wendelaa verteld had, heb ik mijn account laten verwijderen.
    In een ander topic waar ik kletste hebben ze me onderuit gehaald en vernederd.
    Was er een aantal dagen kapot van en vandaar ook mijn snelle reactie naar lotte toe om mijn account te verwijderen.
    Het spijt me dan ook dat ik niet persoonlijk hier een berichtje had achter gelaten.

Na een weekje ongeveer denk ik en nadat ik alles op me in heb laten werken heb ik toch weer mijn oude naam terug gevraagd, niet mijn account alleen de naam.
    Heb gewoon schijt aan hun en ga lekker verder met mijn eigen leven.
    Een aantal lieve meiden spreek ik daarvan gelukkig nog wel via hyves, zo zie je maar weer wie je "echte" vriendinnen zijn.
    En als die andere meiden me willen checken hier, want dat doen ze namelijk al, moeten ze dat vooral gaan doen.
    Dat zegt dan al genoeg.

Dus ik ben weer terug! En hoop dat ik af en toe gezellig mee mag kletsen.

Syboena: Een meisje!! Wat super zeg, echt een gezellig meidencluppie.:D
    Zal eens meedenken over een mooie naam, diegene die zijn gegeven zijn ook echt wow!

Lan: en jij een jongentje, super zeg!
    Kamertje al helemaal klaar?
    Ben benieuwd naar foto's.:D

Wendelaa: Hoe gaat het met jullie?

Marieken: Heb je via hyves gevolgd, ook dat jullie naar zh zijn geweest en dat jullie nu je vrolijke jochie weer terug hebben.
    Heerlijk zeg!

Libelle: Wat een prachtmeid hebben jullie zeg!
    Echt die foto's op hyves.WOW!!!:D

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hey butterfly, welkom terug meid!
    hier ben je altijd welkom hoor! goed van je dat je ze lekker laat barsten maar niet weg laat jagen. top.
    hoe gaat het verder met de meiden? iedereen weer van alle griepjes af?

syboena, jij nog een zwangere buik foto voor ons?

lan, voel je de kleine al goed bewegen?

wendelaa, leuke carnaval gehad met de kids?

libelle, linn nog iets nieuws momenteel?

hier weinig bijzonder, genieten van een dol blij ventje en ik ben ondertussen druk. krijg volgende week vrijdag te horen of ik een gastric bypass krijg en begin juni heb ik een andere baan. gelukkig, want het kdv waar ik nu werk is een en al groot gezeik. word echt moe van dat gezeur op elkaar daar. pfffttt. moet ze nog wel vertellen dat ik eind mei weg ga.. vind dat eng.. vooral omdat ik op het punt sta een vaste positie aangeboden te krijgen denk ik. ach, loopt vast wel los.
    mitch verder weer gezond, roggelt nog wel, lekkere loop neus en zn kontje ligt weer open maar toch gezellig vrolijk.

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly welkom terug :D:D
    ja echt een meiden clubje :D:D
    normaal moeten meiden naar zoon doe mee clubje (moet niet maar is gezellig) gaan ze lekker knutselen en bakken enzo maar ik heb me eigen clubje straks in huis :p

@ marieken zal is snel een foto plaatsen vergeet het steeds

fijn dat het zo goed gaat met jullie kereltje :D:D

hier gaat het verder niet zo heel best
    heb zoon bekken pijn dat ik bijna niet meer kan lopen :(
    overdag gaat het wel maar s`morgens als ik uit bed moet komen jeetje wat is dat een dra ma kan echt mijn benen dan niet bewegen en ventje moet echt helpen om me uit bed te halen anders kom ik er niet uit en dat is in de avond uren ook zo als ik van de bank af moet :(

een van jullie dat ook zo erg gehad???

had het bij shirley wel maar niet zo erg en ook eigelijk alleen maar als ik veel had gewandelt/gezwommen/gefietst of zo
    maar verder ook niet

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ja ik wel mijn man nog niet zo heel lang maar heeft hem eindelijk gevoeld... Onze kruimel is heel anders met bewegen. kleine stoten altijd op blaas hihi.

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

kamertje zo goed als klaar, nog wat kleine dingetjes.
    Zal gauw foto's maken..

FIjnn dat je terug bent.. en ik snap dat je effe tijd voor jezelf nodig had.. heb het verder niet gevolgd hoe en wat.. als je je hart wilt luchten mag dat altijd pb!

Dikke knuffel!

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gelukkig weer terug Butterfly... :)

Hier alles goed, .. Linn was vorige week een paar dagen ziek, maar nu gelukkig weer beter. Enige puntje dat me nu nog niet helemaal lekker zit is dat ze wat vaker haar evenwicht verliest. Volgens de dokter had ze niks aan de oortjes... dus daar kan 't niet van zijn. ( was een virus ) .... Naja.. misschien nog wat slapjes?

Verder niet echt nieuwe dingen geleerd,.. muv het kletsen! Dat gaat echt als een tierelier. Mooiste is nu ook dat ze liedjes probeert mee te zingen, incl de gebaren die erbij horen. Bijv. ' dit zijn mijn wangetjes' .. te leuk!

Benieuwd naar de foto's van het kamertje Lan.

Beterschap voor jou Syboena... al naamsugesties naar jullie zin voorbij zien komen? Zag nl dat je het ook bij babynamen gevraagd had?

Marieken.. leuk een nieuwe baan! Weer in de kinderopvang? En spannend .. de bypass!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Butterfly, welkom terug weer;)

@Marieken, ja we zijn volop aan t carnavalvieren hier haha.
    De kids vonden het zaterdag echt geweldig!
    Gisteren zijn ze naar mn ouders gegaan en zijn we samen op stap gegaan. Helaas zit het er voor mij nu weer op.
    Misschien vanmiddag met de kids ff de optocht kijken.
    Maar een bypaas, heftig zeg! Vriendin van mij heeft er onlangs ook een laten doen. Nou dat is toch even goed tegengevallen.
    Oke, het afvallen gaat wel als een speer. Maar de arme meid is dan ook al 3 weken misselijk en kan echt weinig eten.

@Syboena, klote dat je er zoveel last van hebt.
    Ik had t wel al heel snel bij Tim, met 14 weken, maar gelukkig niet zo heftig. Al heb ik er wel vanaf die tijd mee in de zw gezeten, omdat het wel ging als ik thuis was en mijn eigen ritme had. Maar van de bank afkomen was echt een ramp idd.
    Zou je dan ook aanraden om contact op te nemen met een fysio.

@Libelle, dat zou ik ook akelig vinden, als ze problemen heeft met dr evenwicht. Als t lang duurt, zou ik gewoon terug gaan naar de h.a.

@Lan, ben benieuwd naar t kamertje!

@Hier, gaat alles zn gangetje.
    Tim is een echte boef (vandaar zn carnavalspakje haha).
    Erg ondernemend en de ondeugd straalt er van af!
    Ben dan ook zo verliefd op mn kleine man.
    Alleen dat lopen he, dat doet ie nog steeds niet. Kan t wel, loopt ook met gemak met een hand aan zn loopgeval en in de andere hand een broodje, maar los lopen dat niet.

En Eva is een echte dame aan t worden.
    Dol op optutten en mooie kleren.
    Heeft dan ook besloten dat ze later mama EN model wil worden haha

14. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Vandaag naar cb geweest.
    Alles ging super en ze liep een stuk voor op leeftijdsgenootjes.
    Ze kan al erg veel voor haar leeftijd, de arts was verbaasd.
    Voor het weggaan zei hij dat ik een hele mooie dochter heb.
    Dus deze mama is super trots.
    Wel zaten haar oortjes helemaal dicht, de ontsteking wss er wel helemaal uit, maar kan we weer komen doordat alles dichtzit
    Je kan er ook weinig aan doen, alleen neusspray en bedje bij hoofdeind omhoog.
    Jan wel 2,3 of zelfs 6 maanden duren.
    Maar nu jij zei over dat evenwicht verliezen lille, den ik van Heey dat heeft melissa nu ook af en toe.

Morgen reageer ik verder, typ met tel en dat us wat onhandig

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Of 't is dan toch van die oren.. of het is een fase... moet er wel bij zeggen dat Linn nu ook probeert te springen en rennen! ;)

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    sinds mitch zn ziekenhuis opname loopt hij ook heel wankel hoor, hij krijgt langzaam aan weer kracht in zn benen maar valt nog heeel vaak om. af en toe lijkt hij net dronken, zwalk van rechts naar links hahaha
    grappig dat meerdere hier er last van hebben.. zal zn oren ook eens laten checken.

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    shirley heeft dat toen ook een hele poos gehad
    maar ging van zelf weer over
    shirley was toen gevallen en had een flinke klap op haar koppy gehad en maakte me toen ook heel erg zorgen of ze niet wat had
    omdat het idd net lijkt of ze dronken zijn maar de h.a had me vertelt dat die kleintje dat wel vaker hebben als ze een klap maken of erg ziek zijn geweest en idd hier ging het van zelf weer over :D

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Heerlijk genoten hier afgelopen dagen. Dajyden is zo'n heerlijk manneke! Kan al zijn eigen naam zeggen! Knap he!
    Daarnaast is hij helemaal gek vna muziek en "danst" hij vrolijk aan de tafel haha.. Hij loopt nog niet los maar wil af en toe wel al aan 1 hand proberen

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Echt helemaal volledig zijn naam zeggen? Knap hoor!

Hier noemt Linn zichzelf Lillih!

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    knappe kindjes :D

shirley zegt nog niks wat op haar naam lijkt

Deel Deze Pagina