@ lan heb je mij al gevonden op hyves ???? anders moet je ff zoeken naar chantal gaat je niks aan dan moet je hem als het goed is wel kunnen vinden
ow wij zijn trouwens ook uit de naam ik had een hele tijd al een naam en die vond ventje niet mooi maar nu heb ik hem zo ver dat hij die naam toch wel leuk vind
weet je hoeveel chantal gaat je niks aan er zijn?? hier Jolan, Twan, Djayden & Profiel - hyves.nl thats me!
nou dat is zeker knap van Djayden! whow, mitch zeg nog helemaal niks. soms lijkt er een woord tussen te zitten maar daar blijft het nog even bij. al kletst die wel de hele dag in zn eigen taaltje.. vandaag bij chimpiechamp geweest, een binnenspeeltuin. nou dat vond meneer helemaal het einde!!! moest wel steeds achter hem aan omdat die nog niet in die grote klim torens mag maar wat een pret met zn buur jongetje. dat gaan we zeker vaker doen!!! en in de auto viel die direct in slaap, had het zo lang mogelijk gerekt maar om 12uur was het genoeg. gelukkig thuis lekker over kunnen leggen dus slaapt in zn bedje verder. en zn papa heeft een schoonmaak tik gekregen. omgedraaide wereld hier even, mama achter de pc en papa poetsen!!! hahaha lach me dood.
Lan: wow wat knap zeg! Echt heel knap en wijs Zegt hij ook nog meerdere woordjes? Zal dat filmpje eens bekijken Libelle: Jeetje zeg, kan haar naam ook al zeggen, oke, wat er op lijkt, maar wel leuk dat ze dat zo zegt, erg lief! Marieken: De omgekeerde wereld? Lijkt me hier ook wel heerlijk, maar gaat helaas niet door, papa is heel vaak aan werk. Maar Mitch zegt eigenlijk nog niet veel? Waar is hij dan wel goed in? Kindjes die niet veel of niet praten zijn ergens anders vaak weer beter in. Hoe gaat het eigenlijk nu met jou en je mannetje? Alles weer op de rit? Syboena: Ben wel heel benieuwd naar de naam Of is die al gezegd en zie ik het over het hoofd? Melissa kan ook al veel dingen zeggen en snapt ook alles wat wij zeggen.Haar naam zegt ze nog niet Ze liggen hier op bed, maar zullen straks wel weer wakker zijn.
@ lan heb je toegevoedt @ marieken leuk zoon speeltuin en lekker als papa ook is poetst op het moment gaat dat hier nu ook zo papa poetsen mama achter pc of iets anders doen hier zecht shirley ook best veel hele zinnen en is idd ook wel te verstaan en snapt ook echt heel veel paar voorbeeldjes die zo schattig zijn zeg ik tegen haar shirley waar is de baby doet ze haar shirtje omhoog en prikt ze in haar buikje en zecht dan mama baby of ik zeg tegen haar pak je jas is en dan loopt ze naar haar kapstok en pakt ze haar jas alleen nu heeft ze een nieuwe jas en nu is het toch wel verwarrend voor haar want haar jas is weg (volgens haar) toen haar vetelt dat die jas nu nieuw is en van haar is zecht ze heel wijs nee hoor mama ow ja de naam van de baby wordt Kayleé noa
mooie naam syboena!! die zie je ook nog niet heel veel. goed gekozen butterfly, nee mitch zegt nog helemaal niks hahaha maar hij was lichamelijk wel heel snel. oke het echte lopen pas met 13 mnd maar de rest heel rap. hij klimt ook heel goed en snel. maakt al houtenpuzzels als die er zin in heeft, doet alles na wat wij doen en is erg slim in dingen uit zoeken hoe het werkt. en klimt nu bijna uit bed vind het wel jammer dat hij nog niet echt woorden zegt maar vind de motoriek leuker voor hem. maar verbaas me er toch over hoeveel jullie kids al zeggen, poeh he.. toch een beetje jaloers vandaag bij de ka helemaal goed gekeurd! er was niks bijzonders gekomen uit al die testen die ze in het zkh hadden gedaan. dus hoeven ook niet terug! blij blij blij
@ libelle ja goed he @ marieken ja idd en ik wou ook een naam die je neit echt veel hoort nou ja shirley hoor je ook wel veel maar dat vond ik gewoon een mooie naam en kayleé klinkt ook nog erg leuk bij shirley
En hoe spreek je het uit Syboena? Kailie of Keelie? Linn zegt inmiddels wel al heel veel,... papa, mama, die, dat, poes, woef ( hond ) dinkuh ( drinken ) hebben, kijken, sietsen ( fietsen ) af, op, dicht, open, huis, opa, poepen, poepa ( bumba ) in, visie ( tv ) Lillih ( Linn ) au, appel, ba ( bal ) tintje ( kindje ) speldje, uit, eten, ijntje ( mandarijn ), koek, baantje ( banaan ) bad, bedje, boe, een, twee, drie hoepetee ( hupakee ) , handje, lopen, doei, daag, dank, bah, vies he? koeten ( voeten ) okken ( sokken ) buiten, teuren ( kleuren ), ja, nee, tout ( stout ) Dit is wat me zo 1,2,3 te binnen schiet,... schrik ervan dat het al zoveel is! * Trots * uiteraard....
we spreken het uit als Kailie vond ik het mooiste ja shirley zecht ook heel veel ook hele zinnen maar nog niet zo veel als linn maar mis als ik het opschrijf dat ik ook wel denk dat het veel is zal is doen mama,papa,opa,oma,dila (neefje dylan),baby,oni (zus naomi) sasa (mijn zusje sacha en sasa van zandkasteel) bed,hebbe (hebben),mij dlinkuh (drinken),fles,bah,luier,as (jas) woef (hondje) op,af,in,uit,apoh (appel) auw,mauw,open (lopen) peentje (speentje) doe doe (doei doei) dag allo (hallo) ja,nee,kiekeboe,boe,iets (fiets) dat was het wel zoon beetje en de zinnen die ze veel zecht zijn mama ben jij (mama waar ben jij) mama doe jij (mama wat doe jij) van dat soort zinnetjes maakt ze veel of dan slaat ze haar zus en zecht ze auw he maar zat net te kijkken leuk dat de kindjes veel dingen het zelfde zeggen maar dan toch op een andere manier
mitch is niet helemaal woord loos hoor, maar vind het nog niet echt praten. maaama,psss (poes), hoho (hond), tie (die), dis (deze), ja en yes als antwoord op alle vragen. en nog wel wat van dat kleins. vaak zegt hij wel verstaanbare woorden maar dan niet vaak genoeg en echt in context dat ik het praten vind. daarin tegen snapt die wel heeeel veel. maar zooo veel als jullie dames.. nog lang niet! en al helemaal geen meerdere woorden zoals shirley. even foto's posten van mitch in chimpiechamp:
Aan djayden merk ik dat hij veel aan nabootsen is... Als ik wat zeg probeert hij ook die klank te maken... zo lief... Manneke is nu beetje verkouden en last vna tandjes. Ligt nu heerlijk te slapen. Ochtende is hij bijna altijd tegenwoordig wakker.
Jullie kindjes zeggen ook al veel zeg! Echt super en zelfs al zinnetjes proberen te maken, erg knap. Leuke foto's marieke, knap manneke En jij bent dat zelf op de foto? Knappe vrouw Hier heeft Melissa ook veel last van 2 doorkomende kiezen. Ze heeft elke keer echt hele dunne poepluiers, vooral smorgens, als ik haar dan uit bed haal, kan ik alles verschonen, zit er van top tot teen onder.Dit was al de 2e dag en vandaag zelfs al 2 keer helemaal moeten verschonen. Ach zo blijft de wasmachine en droger goed draaien hier Ze wil ook weinig eten, dus zal toch echt wel pijn hebben, arme schat! Zie de kiezen al wel zitten, is al gewoon wit onder het tandvlees, maar is nog nét niet door! Morgen wel denk ik. Gisteren had ze koorts, vandaag nog niet. Nog leuke ideeen voor cadeautjes voor mijn oudste dochter die volgende maand 3 word?
over wasmachines gesproken. Djayden heeft ze ontdekt de wasmachine en de droger haha! Hij kan er voor gaan zitten helemaal in trance