@ marieken komt vanzelf niet druk om maken en bij shirley is het gekomen sins dat ik haar heb laten helpen aan haar tongriempje toen het genezen was kon ze ineens praten zo op de een op andere dag en dan ook verstaan baar en zinnetjes (op haar manier dan) en voor de operatie kon ze alleen nog maar brabbelen leuke foto`s trouwens is hij zo groot of lijkt dat zo ???? @ lan dat is minder dat hij verkouden is hoop dat het snel weer over is @ butterfly zielig zeg dat ze er zoon last van heeft gehad hier heeft shirley alleen van de eerste 4 (voortandjes) last gehad en daarna niet meer ze heeft nu al 4 kiezen en heb er niks van gemerkt zag het toevallig omdat ze moest gapen en ja tips pffff is altijd moeilijk ze hebben vaak al zo veel zal is ff denken kom er zo weer op terug @ lan hahahaha leuk he beweegt hij dan ook met zijn hoofd? shirley volgt echt helemaal de trommel met haar hoofdje of ze gaat met haar vingers ook rondjes draaien echt de kanten op waar de was ook heen gaat zo schattig @ butterfly fiets met zijwieltjeof een step met 3 wieltjes kinderwagen met pop zwempop die zwemt uit haar zelf voor van het zomer in het zwembadje hihihihi veel zal ze al wel hebben is er niet iets wat ze echt leuk vind zo als de tweeling hier is helemaal gek van pooh beer dus hebben we daar dingen voor gehaalt (zijn in juli jarig)
lan: wat was jij er vroeg bij vanmorgen, jeetje. Hier was het kwart over 6. Ze heeft nog steeds hele dunne luiers het is net water wat eruit komt. Gister vlak voor ze naar bed ging nog, hele kleding eronder, zo dwars door de luier heen. Direct met haar onder de douche gegaan., Vanmorgen ook weer zo'n dunne luier, deze had nog net niet doorgelekt. En nu even terug heeft ze alles eruit gespuugd. PFfffff snap er even niets meer van.
@ lan dat scheelt wel weer ook zoon slechte nacht gehad of was je mannetje vroeg wakker hier een slechte nacht gehad om het uur wakker (weet niet meer hoe ik moet liggen) @ butterfly heb je al geprobeert haar wat meer banaan te geven of rosvice stop help bij shirley wel altijd als ze dunne luiers heeft alleen weet ik niet of het ook werkt als de dunne luiers komen door de tandjes/kiezen
Ik had een hele slechte nacht.. had ik al toen ik naar bed ging last van maagzuur. En om 3 uur heb ik gedeelte eruit gekost en wakker gelegen tot 7 uur toen weer geprobeerd te slapen maar niet echt geelukt maar tis nu wel weer goed gezakt.... eten wil nog niet maar ga ik zo weer proberen
butterfly, dank u voor de complimenten en cadeau idee... mmmmm... poppenkleertjes, samen spelletjes, lillifee puzzel, verkleed jurkjes.. succes! denk je nog steeds dat ze last heeft van de tandjes, want klinkt meer als buikgriep.. ze gaan toch normaal niet spugen van tandjes? heel veel sterkte en beterschap! syboena, hij is nu 79 cm. dus niet heel groot maar het is een flinke knul dat wel. en hij gedraagd zich groter dan hij is hahaha meeste denken dat die al 2 is. vervelend dat je zo veel last hebt snachts, enige wat ik weet is een kussen tussen je knieeen enzo. sterkte vannacht! lan, jakkes zeg, zit de kleine zo hoog in de buik? sterkte meid, het gaat voor het goede doel he. hier weinig nieuws, mitch wel weer veel vroeg wakker en dan erg aanwezig in bed. helaas lukt het niet altijd om mijn regel: tot 7 uur in bed. vol te houden. zucht, en baldadig!! zooo he, sta af en toe met open mond te kijken: weg rennen buiten, met spullen gooien, dingen pakken die niet mogen, op de tafel staan!, en "ik wil het en ik wil het NU!". driftbuien in de auto. dat word echt een hand vol.
marieken: Ik dacht eerst aan 2 doorkomende kiezen, maar nu met dat overgeven erbij weet ik het niet meer en nadat melissa vanmorgen op bed lag, had esther het te pakken en spuugde alles eronder. Melissa wil ook helemaal geen eten meer, zelfs geen lekkere dingetjes. Gelukkig drinkt ze nog wel en ze heeft ook iets verhoging. Heb haar in bed gelegd, maar slapen doet ze niet. Lan: Hier lagen de kindjes ook altijd erg hoog, ben zelf ook niet groot dus vandaar dat ze al snel bovenin vast lagen. Heb er ook behoorlijk last van gehad. Nog 3 maandjes volhouden
Melissa vanmiddag weer zo'n lekkere doorlekluier, vind zo sneu he. Esther heeft vanmiddag nog weer meerdere malen overgegeven, de arme schat houd werkelijk niets binnen. Beide geen avond eten gehad, wet geweigerd en dat is zo tegen mijn gevoel in, vind dat moeilijk te accepteren maar goed kan ze niet dwingen.
Heel veel beterschap voor de meisjes. Dat ze snel op mogen knappen. Lan en Syboena.. succes met jullie zw- kwaaltjes... nog ff zullen we maar denken. Wij vanmiddag lekker naar de kinderboerderij geweest. 't Is nu echt nog veel leuker. Geitjes voeren... ( kan ze nu al helemaal zelf,... stukje brood door 't gaas ) en lekker glijden op de glijbaan... kon niet vaak genoeg.. haha. Marieken,.. leuke foto's...
Vind fijn dat er de laatste tijd weer meer gekletst word in ons clubje! En ben blij dat we zo goed met elkaar overweg kunnen! het is dan geen groot clubje meer maar wel een leuk clubje Syboena, Marieken, Libelle82, Butterfly1984, Wendelaa bedankt voor dit gezellige contact!!! Nog 1 week en dan zijn al onze kindjes weer een jaar ja de mijne is 18 maart jarig en ikw as de laaatste uit de groep. maar nu wel als eerste weer zwanger haha
jij ook bedankt voor de gezelligheid lan! al veel plannen voor de verjaardag? leuke cadeau ideeen? ja we kletsen hier nu al bijna 2 jaar denk ik.. lang he! butterfly, hoe was de nacht? meiden nog flink ziek geweest?
wij zijn ook naar die kinderboerderij geweest gister, was er heerlijk weer voor. heb echt genoten. en mitch ook, hij is zo dol op dieren. overal achteraan en aanraken. zelfs kalfjes en biggetjes geaait. zooo schattig, gaan we vaker heen, is best groot deze. mijn planning is minstens maandelijks.
LAN, wat lief zeg! Vind ook heel gezellig met jullie allemaal. En idd, als laatste bevallen en als eerste weer zwanger. Dikke knuffel. Marieken, hier zijn ze nog ziek, esther hield tot kwart voor vier vanacht niets binnen. Nu kan ze wel drinken zonder over tegeven maar eten wil ze niet. Melissa weer zo'n dunne luie en zij heeft vanmorgen weer overgegeven
@marieken: Cadeau ideen denk duplo.. en aan andere pensen heb ik bigwater splash baan gevraag met onderdelen..
Duplo valt meestal wel goed onder de kids Hier vinden ze het ook erg leuk. Het is hier even rustig op moment, hoop stiekem dat het nog een uurtje zo zou blijven, maar reken daar niet op. Mannetje ligt met Esther boven in bed te slapen en Melissa slaapt ook lekker in haar eigen bedje. Mama zit nu even rustig op de bank, even momentje voor me alleen. Esther in inmiddels gestopt met overgeven, nu is ze aan de diarree. Echt sneu!! Melissa nog geen vieze luier weer gehad en tot nu toe ook maar 1 maal gespuugd. Eten willen beide dames niet, alleen melissa heeft paar schepjes groentesoep gehad. Drinken doen ze matig, niet zoveel als normaal, maar ook niet te weinig voor mijn gevoel. Hoop dat de nacht een beetje goed verloopt. 18 maart zei je Lan? Pfff dat is het al bijna ja?! Gaat echt snel. Hoe zo'n taart krijgt hij voor zijn verjaardag? Vind het echt een super mooi mannetje om te zien zeg! Kinderboerderij, hier niet echt 1 in de buurt, de dichtsbijzijnde is op 10km afstand, maar dat is maar een heel klein ding. Dit jaar maar eens een keer naar de dierentuin toe, lijkt me erg leuk om esther haar gezicht te zien met al die dieren Als jullie je kleintjes wat vragen, schudden ze dan ook nee als ze niet willen? Melissa vroeg ik vanmorgen, ga je deze beker even naar esther brengen (normaal wil ze dat altijd), maar ze schudde nee
@ lan ja erg he die nachten hihihihihi heb er ook last van of shirley heeft een slechte nacht of de kleine beweegt erg veel of ik moet er 100x uit om te spugen of te plassen of bekken pijn of idd maagzuur lol klaag klaag klaag @ valt wel mee dus maar hij lijkt idd groot shirley ook hoor ondanks dat ze zo klein is zeggen mensen ook steeds tegen mij is zij echt nog maar anderhalf weet u dat wel zeker dan denk ik weer gelijk pardon ik weet toch wel wanneer me kind is geboren maar shirley is ook erg wijs voor haar leeftijd zit nu al in de NEE vase en die hebben ze vaak pas als ze 2 zijn ja en met kussen slaap ik al hihihihihihi maar helpt niet echt ja die driftbuien zijn normaal op die leeftijd (helaas) shirley heeft dat ook als ik bezig ben met drinken voor haar omdat zij NU drinken wil en het gaat niet snel genoeg is het huis ook te klein en idd weg rennen buiten of als je in de winkel staat snel de andere kant op gaan en dan heel hard roepen nee nee @ butterfly snap wat je bedoelt vind het ook altijd erg naar als ze niet willen eten maar dan heb ik wel weer zo iets oke wil je niet eten dan maar niet maar wel een beker drinken als ze dat goed doen vind ik eht al snel minder erg @ libelle ja idd nog ff lan is er eerder van af ik moet nog 20 weken hahahahahaha goed van haar dat ze de beestjes ook echt voert ik zeg altijd ga je mee shirley voeren (eendjes of andere beestjes krijgen niks) shirley eet altijd alles op hahahahaha daarom neem ik ook nooit echt oud brood mee omdat shirley het toch zelf op eet en als er dan een eendje aan komt zecht ze heel hard nee mij hahahaha @ lan ja idd vind ik ook fijn dat we weer meer kletsen en idd straks zijn alle kindjes al weer 1 jaar gaat snel zeg pfffffff en ja je bent de eerste die straks weer een kleintje krijgt ook al was ik het eerst zwanger maar ja bij mij was het dit keer 3de keer goed raak @ marieken ja in dit clubje wel maar we hadden eerst ons andere clubje nog toen de meesten zwanger waren zijn we een nieuwe begonnen @ lan leuke ideetjes @ butterfly ja dat doet shirley ook nee schudden of zecht heel hard nee of als ze iets niet mag zecht ze zelf al nee zo schattig hier verder niet echt iets nieuws vandaag veel plat in bed gelegen voelde me echt niet goed vanmorgen wel heel lief van ventje ontbijt op bed gehad omdat ik zo slecht eet dacht hij vast nou breng haar wel iets dan eet ze vast wel hahahaha maar wel lief zal zo ff spammen meesten staan ook wel op me hyves