mijn kleine/grote baby was na een dagje spelen emt haar vriendje damian had het wipstoeltje staan voor haar neefje die toen ook bij ons was en ze zat steeds maar uit mij uit mij hahahaha en toen ging hij er uit en is ze er zelf in gaan liggen
nog een keer buikje 20 weken @ lan zie je mijn buikje komt ook niet blood op een foto daar flubbert hij te veel voor
@butterfly: Oo wat sneu zeg van esther let je wel op dat ze genoeg drinkt! Ja nog paar nachtjes en dan groot feest. Denkd at we foto taart laten maekn en dat hij een taartje krijgt om op te slaan haha. Dank je wel voor compliment ik ben ook erg trots op hem en krijg heel veel te horen want een mooi manneke @Syboena: goed zo verstop jij de buik ook maar dan als je flubber buikje hebt ahha. Ik zal ook gauw weer nieuwe foto maken. nu is te donker.. Huh jij eerst zwanger? ikke niet snappe... SPAMMER
@ lan jup ikke eerst zwanger shirley was 4 weken en ikke weer zwanger kwam er achter toen ik 8 weken zwanger was en is mis gegaan door de mex.griep prik waarschijndelijk toen weer keer zwanger (weet ff niet meer precies wanneer) toen bij 12 weken echo gehad was het kindje al van af week 6 niet meer in leven toen moest ik wachten en wachten tot mijn lichaam het van zelf los ging laten dat was een drama en nu weer zwanger van ukkie en die blijft wel bij mama zitten leuke foto`s hihihihihi erg ben ik he met spammen
Dat klopt inderdaad syboena dat was me even ontschoten inderdaad was jij eerder zwanger.... sorry was me even ontschoten ja jij kan goed spammen
hahahaha geeft niet meid jij bent de eerste die straks weer een super spruitje in je armpjes hebt heb ook al een tijdje geen foto`s meer geplaatst dus ddacth ga nu ff goed spammen nu hups naar me bedje morgen om half 5 gaat hier weer de wekken moet ventje lief er weer uit en dan kan ik 9 van de 10x toch niet meer verder slapen en dan heb ik ook nog ff mooi de tijd om te poetsen voor dat madam wakker is heb vrijdag ook al een giga schoonmaak woede gehad alleen na de tijd vind mijn lichaam dat niet zo erg leuk maar ja het huisje moet toch schoon dus morgen weer alles laten blinken shirley gaat morgen om 8 uur weer naar dagverblijf spelen met de andere peutertjes tot 6 uur dus heb alle tijd om te poetsen
Ik moet opletten wat ik doe met poetsen gelukkig heeft mijn moeder van de week de beneden verdieping gepoetst Heerlijk!!! Ik hou zelf de randjes en zo bij maar stofzuigen en dweilen en meubels versjouwen gaat te ver... Ik heb eindelijk een nacht doorgeslapen!! ja tot 5 uur toen moest mijn man eruit en daar word ik toch meestal wel wakker van maar daarna nog kunnen slapen denk van 6 uur tot 9 uur toen werd djayden wakker. Net lekker boterham op en 2 stuks fruit en hij is weer heerlijk aan spelen.. mama effe wakker worden
ja stofzuigen,dweilen en meubels verslepen haal ik ook niet eens in me hoofd maar afsoppen opruimen enzo dat doe ik nog wel en wassen en zo en ventje lief doet vanmiddag ff stofzuigen en dweilen en dan is het weer schoon lekker een nachtje door slapen
zo dames dat zijn een setje mooie kindjes op de foto! wat een deugnietjes, leuk hoor, en jullie kunnen niet genoeg spammen hoor, kom maar op met die foto's! en top dat je weer even geslapen hebt lan, scheeld al heel wat he, een nachtje rust. en syboena, succes met poetsen vandaag. gelukkig kun je ook wat uitrusten als shirley op het kdv is. mitch heb ik ook net naar de oppas gebracht, met de fiets, nu thuis even snel eten en met de auto naar mn werk. oh en ik heb al een onderwerp geopend maar vraag me af wat jullie doen bij straffen en nee zeggen. mitch lacht me gewoon uit! het boeit hem niks en gaat gewoon door! word er bijna tureluurs van. vaak speelt die lief maar dan ineens.. gggrrrrr!
ja idd vanmorgen lekker kunnen poetsen alleen al de hele middag aan het overgevenn wordt er zo gek en moedeloos van ze zeggen na de 3de maand gaat het beter nou ik zou wel weer een uitzondering zijn net zo als bij shirley 9 maanden spugen en de wc van de binnen kan bekijkken straks maar lekker op de bank liggen ja wat doe ik bij straffen en nee zeggen (shirley lacht me ook gewoon uit hoor) nee blijven zeggen en als ze echt niet wil luisteren gaat ze op een plastick stoeltje in de gang zitten maar dan heeft ze het echt bond gemaakt maar vaak als ze iets doet wat niet mag zecht ze al zelf nee en gaat ze met haar vingertje zwaaien van mag niet hahahaha maar dan toch nog ff snel doen en dan moet ik echt ff me zelf in bedwang houden om niet in de lach te schieten want is zo grappig en zo wijs hahahaha