De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Nee zeggen en dan begint djayen te brullen aan gaat op de grond liggen met handen voor de ogen :p

Zie je het voor je whahah.
    En hij krijgt ook wel en pets op de vingers zachtjes natuurlijk maar dat is vooral als hij ergens aanzit wat op tafel staat..
    Proberen eerst met zo'n shcuddende vinger, ferme Nee en als ie dan niet lusiterd krijgt ie kleine pets..

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hahahahaha was dat maar waar he lan :p:p:p

hier krijgt shirley ook echt wel is een tik hoor
    en als ze mij bijt (wat ze nog wel is doet) bijt ik ook lekker terug

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

nee echt hij gaat zo op de grond ligggen hoor!! en dan brullen!!!

Bijten probeerd djayden ook maar probeer iets sneller hem aan de jant te zetten..

4. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Wat een leuke spam zeg!
    Ik vind shirley niet klein ogen en kan er ook echt niet aan afzien dat ze evengroot is als dat andere kindje.:D
    En jayden, wat word hij ook al groot zeg, hij is echt wel wijs voor zijn leeftijd:D

Hier zeggen we uiteraard ook nee, ze weet heel goed wat het betekend en vaak luistert ze wel, maar na 10 sec is ze het weer vergeten, hahahaha!
    Vanavond zei ik dus ook nee, dat mag niet en steek me vinger en dan bij uit zeg maar, doet ze dat gewoon terug, die ondeugd:D

Moeten jullie trouwens alweer snel naar cb of zijn jullie al geweest Libelle, Syboena, Wendelaa en Marieken?:D

Vandaag heeft hier niemand overgegeven, wel nog beide diarree, melissa meer als esther, maar het lijkt de goede kant op te gaan.
    Eten doen ze eigenlijk nog niet, maar paar stukjes brood.
    Hoop dat dat straks toch wel beter gaat, want vind het maar niets zo.
    Melissa is alleen maar moe, best wel sneu.
    Beide nog wel verhoging, maar geen koorts meer gehad vandaag!
    Hoop dat ze beide doorslapen vanacht, esther ligt nu ook weer in haar eigen bed, afgelopen 2 dagen bij ons in bed gelegen, nou ja bij ons, 1 van ons ging dan op een ander bed liggen, anders is het zo krapjes:D
    Dus hoop dat ze ook in haar eigen bed blijft! Wil nu weleens weer bij mannetje in bed liggen:D, nou ja hij heeft late dienst en is pas vanacht weer.

Zal binnenkort ook weer eens spammen :D

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly shirley is echt net zo groot als dylan als hij op zijn pootjes staat alleen is hij iets zwaarder maar ja dat is wel te zien lol

dat doet shirley ook of als ze al weet dat iets niet mag doet ze haar vinger om hoog en zecht ze nee

ik moet dinsdag met shirley naar c.b
    hoop dat ze neit te veel is afgevallen want de laatste 3 maanden is ze best veel afgevallen (voor mijn gevoel) merk het aan kleding van haar

hoop het ook voor je dametjes dat ze snel weer opknappen
    want zieke kindjes is niks

nu snel weer c.s.i kijkken en dan lekker naar bedje ben dood op

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nee syboena ook bones!!

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ff snel want kom net terug van werk en ben opperdepop.

CB komt hier donderdag op huisbezoek. Doen ze dat bij jullie ook? Bij 18 maanden is dat hier... hoorde dat ze het meestal wel doen in Zeeland en Brabant maar dat ze het elders niet kennen.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Lan, wat een heerlijk mannetje is Djayden!
    Hoe vond hij de carnaval?
    En al 27 weken joh, kindje is nu levensvatbaar....dat vond ik zon opluchting om dat punt te bereiken.

@Marieken, o Mitch ook zo genoten in de speeltuin zie ik.
    Leuke fotos en wat een prachtig kereltje, lekker ondeugend ook hihi.

@Syboena, joh al een echte peuterdame is Shirely!
    Wat een wijs snoetje zit erop zeg....en in de wipstoel haha
    En mooi buikje.

@Libelle, hier komen ze niet op huisbezoek rond die leeftijd.
    En woon toch ook in Brabant;)

@Butterfly, hoe is het met de ziekenboeg?
    Hebben jullie een goeie nacht gehad?
    Hoop dat ze snel weer beetje aansterken.....

@Straffen, ik straf Tim nog niet echt.
    En zeker niet op een stoeltje zetten, wat dat gaat echt niet werken hoor bij hem.
    Als hij bijv steeds aan t keukenkastje zit, dan zeg ik:nee, Tim, kastje dichtmaken. Dan moet ik dat wel een paar keer herhalen, maar doet ie t wel.
    En als hij echt doorblijft gaan, dan haal ik m daar weg.
    Maar ik geef geen tik op vingers ofzo, bij Eva ook nooit gedaan.
    Gewoon nee zeggen en weghalen en 100x herhalen haha

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan nee daar was ik echt te moe voor maar normaal kijk ik het wel

@ libelle nee hier doen ze alleen huisbezoek als je net bevallen bent

@ wendelaa ja echt he ze is ook echt heel wijs voor haar leeftijd
    als ik haar vraag of ze haar jas ff wil pakken van de kapstok omdat ik haar schoentjes ga pakken pakt ze ook echt haar jas
    maar ondanks dat ze zo wijs is heeft ze ook nog echt haar baby momentjes zo als in de wipstoeltje liggen en zo

100x nee zeggen werkt hier echt niet ze weet dat het niet mag maar toch doen hihihihihihi

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Even en korte update vanaf hier... want het afspraal verloskundige eindigde in het ziekenhuis :(

Vanmorgen had ik dus om half 10 afspraak verloskundige...
    buik gemeten, baarmoeder gevoeld, hartje geluisterd met kruimel alles goed. maar toen moest mama bloeddruk meten...
    1ste keer hoorde ze niets
    2de keer hoorde ze niets
    3de keer hoorde ze eindelijk wat 95/140 beetje te hoog dus.. normaal zit ik aan 70/120
    Daarna moest ik ook plassen in potje...
    eiwit erin :( dus moest naar ziekenhuis om daar gecontroleerd te worden.

Eerste wat ze vroeg of ik wilde plassen ja zeg net bij verloskundige gedaan kan niet na 20 inuten weer plassen ik zei geef maar thee dat werkt als een leiding haha.
    Moest ik eerst aan ctg, tussendoor werd er bloed geprikt en ook mijn bloeddruk werd gemeten.. Bloed was oke baby klonk ook goed.. en bloeddruk was wel wat hoog maar voor hun nog niet te hoog .... Mocht ik weer naar huis..

Mar meot vrijdag op verjaardag van djayden wel terug aan ctg , word er weer bloedgeprikt moet ik weer potje pissen en word weer bloeddruk gemeten.. zucht.. lig nu op de bank met hoofdpijn van stress.. dus misschien dat ik vanavondd effe weer spiek..

heb geen buddy dus kon niet laten weten.. en als ik buddy wil wil ik toch iemand van degene die meest online zijn :)
    en die zijn al bezet :p

Dikke knuffel

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje meid wat schrikken zeg!
    Was je alleen naar de controle of was je vriend met je mee?
    Balen dat je op de verjaardag van Djayden weer terug moet, maar wel goed dat ze je ff in de gaten houden.
    Doe t rustig aan meid!

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik had vriendin bij want we zouden eigenlijk gezellig gaan winkelen! Mocht eindelijk kleren halen maar helaas ..

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is wel balen dan idd, ga je voor een gewone controle en krijg je dit!
    Maar wel fijn dat er dan iemand bij je was, want anders is t helemaal stressen.
    Ik heb t dus een keer gehad, dat ik naar t zh werd gestuurd voor ctg en ik alleen was. En geen mens te pakken kreeg!
    Daarna kreeg dus wel mn man flink op zn donder, dat hij ten alle tijden berijkbaar moet zijn:)

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    mijn man drukte me 3 keer weg op izjn telefooon. Ik als ik vaker bel is dringend grrrrrr haha
    hij zou nu ook op tijd thuis zijn voor me maar helaas uur nada tik hem gebeld heb nog geen man belt ie net zelf ja ben nog op werk
    kan dus nog wel uur duren voor hij thuis is.. en ik lig met hoofdpijn op de bank en djauden is me aan plagen. er word aan mijn lippen getrokken, vingers in mond geduwd, blokken op mijn gezicht geslagen denk da tik efe moet stoppen met typen whahah

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    zucht.....mannen!!
    Voordat die soms snappen dat dingen dringend zijn.
    En owee als jij m wegdrukt, omdat ie belt als die iets kwijt is hahaha

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ lan las het net op je hyves :(
    balen zeg

en mannen grrrrrrrrrrrr

ikke heb trouwens ook geen buddy

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lan: wat is dat schrikken he?!
    Gelukkig was er iemand op je bij te staan.
    Heb het met beide zwangerschappen ook gehad, dus weet wat het is.
    Laatst keer was van melissa en was ik 38.3weken zwanger!
    Mannetje moest die dag voor het eerst beginnen op zijn nieuwe werk hier 100km vandaan.
    Mijn broertje is met me mee geweest, omdat ik dus ook gewoon op controle moest bij de gyn in het ziekenhuis.
    Mijn bloeddruk was te hoog, dus ook bloedprikken en aan ctg.
    Mijn onderdruk was 105 of 110, dus echt heel hoog.
    met baby alles goed, maar had wel telkens hoofdpijn en had een dag de baby weinig gevoeld.
    Toen kwam ze dus bij me en zei dat ik moest blijven.
    Dus broertje naar huis en ik bleef alleen achter.
    Moest toen naar boven en kreeg mijn bed toegewezen.
    Had mannetje wel gebeld maar gezegd dat hij niet hoefde te komen omdat het zijn eerste werkdag was.
    Hij is dus wel gekomen en smiddags was hij er al.
    De andere dag kwam er een verloskundige aan mijn bed, smorgens vroeg en vertelde me, we gaan je nu inleiden, nou 5 minuten later lag ik op de verloskamers:D
    Vliezen doorgeprikt en toen belde mannetje en kon ik hem dus vertellen dat hij rustig aan kon komen.
    Nu houd ik op anders staat mijn hele bevallingsverhaal hier:D
    Hoop voor je dat het niet hoger word en dat je nog lekker kan genieten van de laatste maandjes:D

Syboena: Hoe is het met jouw bloeddruk in de zw.schappen?

Marieken: Hoe gaat het met Mitch?
    Lijkt me heel erg fijn om je oude mannetje weer terug te hebben.
    Heeft hij nu nergens meer last van?

Wendelaa:Met jullie kindjes ook alles goed?

Libelle: Hoeveel uurtjes werk je in de week?

De dames liggen hier al meer dan half uur op bed, ze waren erg moe.
    Melissa lijkt opgeknapt te zijn, al is het eten nog niet op het oude niveau.
    Esther wou nog niet veel eten, vanmorgen 2 stukjes brood en vanavond paar schepjes warm eten. Drinken ging ook niet van harte, dus houd het goed in de gaten.Ze had 38.5 graden vanavond.
    mannetje heeft weer een late dienst en is vanacht pas thuis.
    Vanavond lekker private practice en desperate housewives kijken:D

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    mijn bloeddruk is over het algemeent te laag
    heel vervelend voor mij maar kan op zich geen kwaad volgens de verloskundige bij shirley was mijn bloeddruk altijd goed

fijn dat ze weer een beetje opknappen :):)

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    inmiddels heb ik uur anderhalf uur geslapen ben ik wel tot rust gekoemn maar nog altijd hoofdpijn.

Moest djayden morgen dagje wegbrengen dus ik mijn zus opgebeld of ze djayden wil opvangen zoda tik dag tot rust moet komen vertelt over ctg en dan ik me wat zorgen maak om de kleine dat ik behoefte heb aan dag rust!

Krijg ik de wijze woorde : je meot je neit druk maken ik heb ook aan ctg gelegen bladiebladiebla... puntje bij paaltje ik heb boos en verdrietig opgehangen DAN LAAAT MAAR!!
    en toen was ik natuurlijk helemaal panisch! dus in bed gaan liggen en tot rust gekomen..

helaas snapt mijn man geloof ik niet da tik hem hard nodig heb.. Heeft nog neit met me gepraat of geroost nu ik al vanaf 18.00 gestresst ben.... mis zo een arm om me heen snik snik daar komen de tranen weer....

Nee opmoment dat ik gestresst ben laat hij gezellig zo'n nuon mens binnen en wil hij advies van mij nou daaar stond mijn hoofd dus neit na op moment was ik verdrietig, had ik koppijn, was djayden aan huilen want die moest naar bed en ik zat in de stress... pffffffff mannen

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ohja inmiddels heb ik ene buddy :) Zelfs twwee :) wendelaa en butterfly willen graag buddy's zijn!

dank je wel beide!!!

Deel Deze Pagina